Liselott Martynenko Agerild je direktorica sektora političke, trgovinske i javne diplomatije u Ambasadi Švedske u Beogradu. Takođe, radila je kao politički savetnik u Ambasadi Švedske u Bankoku sa nekoliko različitih sektora pri Ministarstvu za spoljne odnose Švedske u poslednjih 13 godina. Obavljala je službene dužnosti u državama, kao što su Luksemburg, Ukrajina i Tajland. Kao pravni ekspert, pažljivo je pratila evropske pregovore sa Srbijom i Crnom Gorom, istovremeno promovišući ljudska prava. Njene obaveze uključuju niz pitanja u vezi sa liderstvom, ličnim razvojem, regrutacijom i supervizijom zaposlenih. Druga polja interesovanja odnose se na razvoj javne diplomatije Ambasade (uključujući društvene medije), kao i razvoj korporativne društvene odgovornosti u organizacijama.
Rođena je 1972. godine u Beogradu. Diplomirala je na Filološkom fakultetu, nakon čega je završila magistarske studije iz oblasti strategijskog menadžmenta na Univerzitetu “Braća Karić”. Od 2008. godine je zaposlena u kompaniji Ernst & Young d.o.o. Beograd na poziciji Rukovodilac ljudskih resursa. Prethodno radno iskustvo je stekla u kompaniji Dunav osiguranje, kao Direktor kadrovske funkcije i u kompaniji Deloitte d.o.o. Beograd, kao Office Manager. Njena zaduženja obuhvataju: razvoj HR strategije, regrutacija i selekcija kandidata, sistem nagrađivanja, budžetiranje i planiranje, upravljanje talentima, praćenje procesa za merenje performansi i razvoj, definisanje mapa za obuku zaposlenih... Tokom svoje karijere pohađala je mnogobrojne obuke, seminare i konferencije iz područja upravljanja ljudskim resursima.
Iza Marine Kosanović je bezmalo tri decenije profesionalnog života u novinarstvu. Tokom tog perioda, do detalja je upoznala kako editorijal, tako i biznis stranu ”poslednje avanture duha”, kako je žurnalistiku svojevremeno definisao njen profesor novinarstva Sergej Lukač. Završila je Fakultet političkih nauka, a karijeru je započela u izdavačkoj kući ”Politika”, u časopisu ”Bazar” gde je dugi niz godina radila kao novinar i urednik. Tekstove je objavljivala i u ”Studentu”, dnevnom listu ”Politika”, časopisima ”Ana”, ”Pop rock”, ”Rock”, ”E magazin”, FAAR... Više od deset godina bila je izvršni organizator ”Lica godine”, nacionalnog finala takmičenja ”The Look of The Year”. Autorka je imena i koncepta najstarije modne nagrade ”Bazart”, koja se i danas dodeljuje na ”Belgrade Fashion Weeku”. Autorka je knjige ”Naš takozvani život: fenomeni devedesetih”, koja predstavlja svojevrsno svedočanstvo o pomerenoj stvarnosti koju je srpsko društvo živelo tokom poslednje decenije 20. veka. Godine 2004. učestvuje u pokretanju nove izdavačke kuće, koju je na srpskom tržištu startovala finsko-holandska medijska kompanija ”Sanoma”, sa ciljem da u Srbiji lansira svetski poznate licencne magazine. Prvi naslov koji je ”Sanoma” lansirala bio je ELLE, najprodavaniji modni magazin na svetu, a Marina Kosanović Stefanović – prva glavna i odgovorna urednica srpskog izdanja ELLE. Četiri godine kasnije iz editorijal voda prešla je na biznis stranu – u izdavačkoj kući ”Adria Media Serbia” radi kao direktor izdanja časopisa ELLE, ELLE Dekor, ”Sensa”, ”Gala Style”, ”National Geographic”, ”Lisa”, ”Mama”, ”Moj stan”... Profesionalno se usavršavala u Londonu, gde je završila MBMC na prestižnom FIPP-u. Živi u Beogradu, majka je dva tinejdžera, praktikuje power based hatha yogu. Radi kao freelance medija ekspert. Uz apsolutno uvažavanje digitalizacije, i dalje veruje u magazine.
Milica Ivić radi kao HR menadžer u kompaniji Limundo od 2011. godine. Ljudskim resursima se bavi od 2003. godine i to najpre kadrovskim pitanjima i selekcijom, zatim nagrađivanjem i beneficijama, obukama i razvojem zaposlenih, da bi se sada posvetila ljudskim resursima u doba informaciono-komunikacionih tehnologija. Radila je kao HR menadžer u kompaniji SCP International, današnji Securitas, zatim u Delta DMD-u, sistemima preko 1500 zaposlenih. Poslednje četiri godine je u svetu preduzetništva, start-ap kompanija, kao i kompanija koje se bave internetom. Pored svojih aktivnosti u oblasti ljudskih resursa, aktivna je i u promovisanju informaciono-komunikacionih tehnologija. Jedan je od osnivača organizacije iRevolucija, koja ima za cilj da na lokalnom nivou (u rodnom Valjevu) podstakne upotrebu informaciono-komunikacionih tehnologija u poslovanju, kako bi se iskoristile sve prednosti koje IKT pruža. Učestvuje na mnogim konferencijama koje promovišu internet poslovanje i tako spaja oblast svog interesovanja – ljudske resurse sa novim trendovima. Posvećena je učenju. Pohađala je veliki broj obuka, kako u Srbiji tako i u inostranstvu. Koristi prednosti informaciono-komunikacinih tehnologija da svaki dan nešto novo sazna i primeni u svom radu. Privatno, Milica Ivić je majka jedne ćerkice, zaljubljenica u putovanja, prirodu, muziku. Piše svoj blog http://mlcic.rs/. Jedna je od urednica Limundograd bloga http://blog.limundograd.com/. Možete je uvek naći na društvenim mrežama: LinkedIn https://www.linkedin.com/in/milicaivic, Tviter https://twitter.com/mlcic, Fejsbuk https://www.facebook.com/ivic.milica.
Titulu magistra psihologije stekla izradom završnog rada iz područja socijalne psihologije, a 2009. godine stekla je i MBA titulu (ZŠEM). Godine 2011. upisuje doktorski studij na University of St. Gallen (Švicarska) i 2015. brani doktorat na temu „Impact of personal factors on work life conflict and its co-influence with organizational factors on organizational commitment“. Usavršavala se kroz studijske boravke na partnerskom sveučilištu John Carroll (SAD), St. Ambrose University (SAD), IESE (Španjolska) te Luksemburg School of Business (Luksemburg). Dodatne edukacije prošla je iz područja ljudskih potencijala, managementa, strategije i komunikacijskih metoda. Gospođa Koričan Lajtman je programska direktorica diplomskog MBA studija iz područja Upravljanje ljudskim potencijalima na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa, gdje predaje kolegije iz područja ljudskih potencijala i managementa. Gostujući je profesor na ESB Business School, University of Reutlingen (Njemačka) i Luxembourg School of Business (Luksemburg). Sudjelovala je na EU projektu iz IPA IV komponente, odnosno komponente razvoja ljudskih potencijala, a trenutno je aktivna na EU projektu vezanom uz Hrvatski klasifikacijski okvir. Aktivno prevodi knjige iz područja ljudski potencijala i poslovne ekonomije, autorica je nekoliko istraživačkih radova te aktivno drži seminare u Hrvatskoj i regiji.
Otkako je, pre 15 godina, započeo profesionalnu karijeru, Nikola je radio u sva 3 sektora, uglavnom u oblastima organizacionog i razvoja ljudi, društveno-odgovornog poslovanja, te IT-a, interneta i društvenih medija. Društveno preduzetništvo i obrazovanje su njegove najveće profesionalne strasti. Pored razvoja Knowledge Marketa, B2B platforme koja spaja kompanije sa trenerima, trening kućama, konsultantima i prostorima, Nikola je i akreditovani konsultant Human Synergisticsa, čije alate koristi za lični, timski i organizacioni razvoj, a akreditovan je i za Geert Hofstede metodologiju promene organizacione kulture. Ponosni je suosnivač Erste Škole bankarstva i finansija, korporativnog univerziteta Erste Grupe. Svoja razmišljanja Nikola deli na svom blogu http://peckopivo.com, ali i na velikom broju konferencija i događaja, kao što su TEDx, Digitalizuj.Me, AIESEC New Leaders Conference itd.
Dušan Basalo je osnivač i Senior partner u konsultantskoj kompaniji Atria Group koja je prisutna na teritoriji Srbije, Češke, Švajcarske i Portugala. Poslednjih 14 godina je angažovan u oblasti razvoja ljudskih resursa, prvobitno u kompanijskom okruženju, a zatim i na konsultantskim projektima. Dušan je internacionalni trener Eriksonovog Koledža (Vankuver), konsultant za trening metodologije Persone Global (San Francisko), licencirani trener (sa pravom sertifikacije) za korišćenje psihometrijskih alata CEB SHL (Vašington/London) i sertifikovani NLP trener (IN – NLP/Hamburg). Dušanove oblasti ekspertize su sistemski razvoj ljudskih resursa, procena potencijala i sposobnosti zaposlenih, kao i osnaživanje timova i menadžera kroz razvojne projekte sa fokusom na trening i poslovni koučing.
Rođena 1982. u Beogradu. Posle Pravnog fakulteta u Beogradu, upisala i studije iz polja psihologije. Poseduje značajno iskustvo iz polja razvoja ljudskih resursa koje je stekla radom u različitim kompanijama od pozicije asistenta u ljudskih resursima, preko HR konsultanta, pa sve do Menadžera ljudskih resursa. Tokom svoje karijere stekla je iskustvo iz svih procesa u okviru funkcije ljudskih resursa u kompaniji FMCG, od osnivanja i postavljanja HR procesa; razvoja modela kompetencija; integracija SAP alata; razvoja talent programa, kao i u oblastima regrutacije i selekcije kandidata, razvoja i obuka, ali i administrativnih procesa. Trenutno obavlja funkciju Menadžera ljudskih resursa u kompaniji Dr. Oetker u okviru koje se bavi strategijskim razvojem ljudskih potencijala i koordiniše sve aktivnosti koje se tiču zaposlenih ove kompanije. Smatra da je lični razvoj ljudi i obrazovanje veoma značajno u današnje vreme stoga je bila učesnik različitih obuka kao što su: Pwc Leadership Academy, Emotional intelligence, Kaizen management tools and techniques i mnoge druge.
Maja je na poziciji HR direktorke I&F McCann Grupe koja posluje na osam tržišta u regionu. HR iskustvo sticala je upravo kroz rad u agencijama (Represent Communications Beograd i Podgorica, Real Time Clipping) koje su bile deo Represent sistema. U agenciji Represent Communications vodila je trening centar za edukaciju odraslih i licencni program Londonske škole za odnose sa javnošću. Maja je sertifikovani predavač Londonske škole za odnose s javnošću (London School of Public Relations) i Coach Akademije za coaching iz Velike Britanije (Academy of Executive Coaching). Zvanje diplomiranog politikologa za novinarstvo i komunikologiju stekla je na Fakultetu političkih nauka u Beogradu. Bavila se novinarstvom, radila u Građanskom savezu Srbije kao šef informativne službe, a zatim i kao medijski savetnik ministra inostranih poslova SCG (od 2000. do 2003. godine). Član je Upravnog odbrora Fondacije Maja Maršićević Tasić koji od 2001. godine dodeljuje, sada već prestižnu nagradu, Osvajanje slobode. Neke od kompanija i organizacija sa kojima je Maja radila su: Telenor, Delta Generali, Bambi, CIDA, Novosadski sajam, KPMG, PharmaSwiss, KBC banka, Procredit banka, Eurobank EFG, OTP banka, Unicredit Bank, NALED, itd. Takođe je sarađivala sa velikim brojem pojedinaca iz poslovnog sveta kao trener i kao coach.
Direktorka Business Café Makedonija Rođena je 1976. godine u Ohridu, Makedonija. Prvo radno iskustvo je stekla dok je studirala, u kompaniji Intelsat (grosisti Gorenja), gde je radila u komercijalnom sektoru. Diplomirala je na Filološkom fakultetu 2002. godine, nakon čega je počela da radi kao konzularni službenik u Poljskoj Ambasadi u Skoplju. Od 2005. godine je zaposlena kao Izvršni Direktor u marketing research agenciji SWOR Research. Dugi niz godina bavi se istraživanjima, ali i praktičnim radom u oblasti unapređenja uslugu, komunikacija i međuljudskih odnosa na poslu. U septembru 2013. godinu osnovala je vlastitu firmu Aktiva Vel, koja se bavi organizacijom foruma, panel diskusija, timbildinga, a glavni projekat firme je Business Café Makedonija, koji se realizuje po licenci Business Café Hrvatska, koji predstavlja mesto za druženje direktora, preduzetnika, sa ciljem razmene znanja i podsticanja razvoja preduzetništva. U period 2014-2015 završila MBA studije na Biznis Akademiji Smilevski u Skopju. Od septembra 2015 angažovana u Neptun Makedonija u HR Departmanu za razvoj HR strategije, identifikacije nedostataka u poslovanju, sistema nagrađivanja, budžetiranja i planiranja, upravljanja talentima, praćenja procesa za merenje performansi i razvoja, definisanje mapa za obuku zaposlenih. Tokom svoje karijere pohađala je mnogobrojne obuke, seminare i konferencije iz područja marketinga, prodaje, liderstva i upravljanja ljudskim resursima.
Menadžer ljudskih resursa hotela Radisson Blu Old Mill. Diplomirala je na Pravnom fakultetu u Beogradu, a master studije završava na Fakultetu organizacionih nauka gde je stekla zvanje – Master menadžer ljudskih resursa. Svoj profesionalni razvoj u oblasti ljudskih resursa počinje 2005. godine na poziciji Stručnog saradnika u Nacionalnoj službi za zapošljavanje. Kasnije, 2008. godine pristupa zajedno sa evropskom konsultantskom kućom GOPA projektu „Podrška nezaposlenima i razvoj ljudskih resursa – RADIMO ZAJEDNO do posla“. U okviru projekta bavila se analizom ljudskih potencijala na srpskom tržištu i analizom suficitarnih i deficitarnih zanimanja na teritoriji Republike Srbije. Direktor ljudskih resursa hotela Moskva postaje 2010. godine. Pokrivajući sve oblasti HR-a, razvija HR odeljenje u cilju prepoznavanja talenata, uspešnog vođenja timova i rasta i razvoja hotela uopšte. Od maja 2014. godine obavlja funkciju Menadžera ljudskih resursa hotela Radisson Blu Old Mill gde joj je glavni cilj maksimiziranje produktivnosti kroz razvoj zaposlenih. Kao HR menadžer priključila se Menadžment timu u Preopening fazi gde je uzela aktivno učešće u definisanju i planiranju troškova, postavljanju strategije i poslovnih ciljeva, uspostavljanju procedura, i uspešno sprovela organizaciju celokupnog procesa selekcije i regrutacije. Na mestu HR menadžera obavlja aktivnosti koje su u vezi sa planiranjem i otklanjanjem nedoslednosti u HR budžetu, kao i podrškom menadžerima sektora prilikom profesionalne evalucije zaposlenih. Posebno se bavi implementacijom motivacionih i trening strategija, u cilju usavršavanja veština i razvijanja Rezidor korporativne kulture.
Mr Milan Đukić je rođen u Novom Sadu 1974.godine. Po struci Magistar pravnih nauka. 2000.godine zapošljava se u J.P. “Naftna industrija Srbije, Nis-Gas”, odakle 2005. Prelazi u J.P. “SRBIJAGAS” gde radi I danas najpre na na mestu direktora sektora pravnih I kadrovskih poslova , a od januara 2015 na mestu Izvrsnog direktora funkcije za pravne, kadrovske I opste poslove. Clan je radne grupe za Restrukturiranje JP Srbijagas. Zavrsio je 2005.godine Specijalisticke studije "Pravo Energetike" na Pravnom Fakultetu u Beogradu, 2011.godine je polozio Pravosudni ispit a 2014.godine magistrirao sa tezom "Ugovor o prodaji prirodnog gasa".
Petar Ulić je suosnivač i direktor kompanije „Execom“ sa 20 godina iskustva u IT sektoru na tržištima zapadne Evrope, Amerike i Australije. Živi i radi između Praga i Novog Sada gde svakodnevno sarađuje sa 100+ kreativnih mladih IT stručnjaka okupljenih oko ideje nove kreativne sinergije u Execom-u. Diplomirao je na Elektrotehničkom fakultetu Univerziteta u Novom Sadu i od tada je bio UNESCO Chair for Entrepreneurial Studies - Expert council member, Rotary club Novi Sad – President, Vojvodina ICT Cluster - Board member , Serbian Software Cluster - Board member, Entrepreneur of year 2010 (Blic and Banca Intesa)... Trenutni fokus mu je razbijanje stereotipa i upravljanje tranzicijom Execom-a kao jedne od retkih uspešnih IT kompanija u domaćem vlasništvu, do kreativnog centra visokih tehnologija i mesta za razvoj ljudi, ideja i novih biznisa. Kao dokaz uspešnosti ovog “Fair and Square” koncepta, Execom je u poslednjih nekoliko godina prepoznat kao: Entrepreneur of the Year finalist (Ernst & Young), 10th on CE Technology Fast 50 list (Deloitte), CEE Hidden Champion (CEEMAN)... Pored ovoga, kao serijski preduzetnik je član odbora u kompanijama „WolkAbout“ i „DRY tools“. Veruje u iskren odnos i poslovni moral.
Danijela Matijević je HR Manager u IT kompaniji Humanity sa sedištem u San Francisku. U IT industriji skoro od samog početka njenog zahuhtavanja u Srbiji. Dinamično startup okruženje doživljava kao mesto gde je moguće da pojedinci i timovi žive svoje vrednosti i dostižu svoje najviše potencijale. Fokus njenog rada je na strateškom razvoju, formiranju organizacione strukture i kulture kompanije. Posvećena profesionalnom i ličnom razvoju pojedinaca. Organizovala i vodila više treninga na temu komunikacije, liderstva i motivacije zaposlenih, kao i treninge na temu definisanja timskih i individualnih ciljeva. Uvela je timski koučing i individualne koučing sesije kao sastavni deo razvoja timova i zaposlenih. Takođe je sertifikovani NLP Trener (IN-NLP Berlin), sertifikovana za korišćenje psihometrijskih alata CEB SHL (Vašington), Profesionalni coach po metodologiji Ericksonovog Instituta za coaching (Vankuver, Kanada).
Ivan Francuski, HR menadžer kompanije Eipix entertainment, preko dve godine bavi se raznm oblastima HRM-a u gejmingu: zapošljavanje, obuka, interna komunikacija, tim bilding, evaluacija, građenje karijere i dr. Po završetku master studija iz oblasti grafike, potom i novih medija na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, bavio se 2D artom, level design-om, scene assembling-om, i vođenjem obuke novozaposlenih. Održao brojna predavanja, radionice i prezentacije iz oblasti gejminga, ilustracije, zapošljavanja. Paralelno sa usavršavanjem veština u okviru HRMa, unapređuje svoje znanje iz raznih oblasti digitalne produkcije u gejm developmentu.
Milena Dulanović, kao HR menadžer u Nordeusu bavi se zapošljavanjem top talenata u svim studijima. Svakodnevno bira ljude iz celog sveta koji bi se svojom stručnošću i ličnim osobinama najbolje uklopili u tim. Kako su ljudi u Nordeusu uvek na prvom mestu, Milena ima važnu ulogu i zajedno sa drugim članovima HR tima zaslužna je za titulu najboljeg poslodavca koju kompanija nosi tokom poslednje 4 godine u našem regionu. Stalno u potrazi za inovacijama, Milena unapređuje proces zapošljavanja ali i Nordeus u celini.
Sofija Čerović je završila osnovne i master akademske studije na Odeljenju za psihologiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu. Trenutno je doktorand na istom fakultetu i na završnoj je godini edukacije za Geštalt psihoterapeuta. Autor je brojnih naučno-istraživačkih radova u oblasti organizacione psihologije. Ubrzo nakon master studija počela je da radi u kompaniji Saga d.o.o. Beograd u Sektoru za upravljanje ljudskim resursima, gde je napredovala do vršioca dužnosti Direktora tog sektora. Bavi se razvojem zaposlenih, upravljanjem učinkom zaposlenih, beneficijama i nagrađivanjem, kao iregrutacijom i selekcijom.
Bojana Trifunović je HR konsultant, trenutno radi na projektu regrutacije i selekcije u kompaniji Philip Morris International. Studije Psihologije završila je na Filozofskom fakultetu u Beogradu, u oblasti psihologije rada. Na polju psihologije usavršavala se kroz različite treninge i seminare koje je pohađala a posebno kroz psihoterapijsku edukaciju Instituta Albert Ellis – Racionalno Emotivno Bihejvioralna Terapija. Od 2012. kada je započela svoju karijeru bavi se regrutacijom i selekcijom kadrova, razvojem zaposlenih putem treninga, zatim radno pravnim odnosima i različitim vrstama Employer brending aktivnosti.
Rođena 1965. godine. Doktorirala na Pravnom fakultetu u Novom Sadu na temu „Socijalni dijalog i kolektivno pregovaranje“. Svoju karijeru počinje 1994. godine kao novinarka u redakciji televizije Novi Sad, da bi šest godina nakon toga postala Pokrajinska sekretarka za sport i omladinu u Izvršnom veću AP Vojvodine. Njeno interesovanje za razvoj ljudi ubrzo postaje i njen životni poziv, 2004. godine vodi Pokrajinski sekretarijat za rad, zapošljavanje i ravnopravnost polova u Vladi AP Vojvodine, a tri godine kasnije obavlja poslove Državnog sekretara u Ministarstvu rada i socijalne politike. Sada radi u kompaniji NIS GAZPROM NEFT na poziciji Menadžerke za saradnju sa univerzitetima, obrazovnim i naučnim institucijama u zemlji i inostranstvu. Jedan od najvećih projekata koje vodi u ovoj kompaniji je „Energija znanja“ čiji je glavni cilj uskađivanje prosvetnih sistema sa potrebama tržišta rada odnosno privrede. Članica je Upravnog odbora Fonda za darovite studente Univerziteta u Novom Sadu, kao i članica Komisije Saveta Univerziteta u Beogradu.
Nj.E. Narinder Chauhan je indijska ambasadorka u Srbiji od 14. jula ove godine. Gospođa Chauhanpridružila se Ministarstvu spoljnih poslova Indije u Julu 1985. godine. Tokom karijere u međunarodnoj diplomatiji dugoj već 28 godina, bila je u indisjkoj misiji u Tokiju (1986- 1989), Bangkoku (Avgust 1994-Jul 1997), Briselu (Mart 2002-Septembar 2005) i Otavi (Avgust 2008-Jun 1013).
Rođen 1979. godine u Beogradu. Diplomirao je na Fakultetu za sport i fizičko vaspitanje u Beogradu. Trenutno je na poziciji Menadžera operacija u kompaniji Big Blue gde vodi tim ljudi zadužen za ključne operacije u ovoj kompaniji. Obukama i razvojem ljudi profesionalno se bavi od 2008. godine vođenjem programa timbildinga u agenciji „Spin“. Iste godine postaje Generalni menadžer Asocijacije za rekreaciju i fitnes Srbije. Smatra da profesija ljudskih resursa treba da bude decentralizovana i da je to posao svih zaposlenih, te prati trendove u ovoj oblasti i svakodnevno radi na razvoju svog tima za ključne operacije.
Prof. dr Zorana Mihajlović rođena je 1970. godine, u Tuzli. Školovala se u Beogradu i kao đak generacije upisala Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu. Danas je profesorka univerziteta, potpredsednica Vlade Srbije, predsednica koordinacionog tela Vlade za rodnu ravnopravnost, ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, potpredsednica Sprske napredne stranke, članica drugih uticajnih nevladinih i stručnih organizacija. Njena profesionalna karijera kretala se kroz uloge srednjoškolske i univerzitetske profesorke, preko rukovodećih mesta u Elektroprivredi Srbije. Političku karijeru započela je na savetničkim mestima za energetiku u Vladi Srbije i Vladi Republike Srpske. Javnost je prepoznaje kao energičnu političarku koja priznaje samo rezultate u radu. Osnovnu i srednju školu završila je u Beogradu, kao najbolja u generaciji. Diplomirala (1993), magistrirala (1998) i doktorirala (2001) na Univerzitetu u Beogradu – Ekonomskom fakultetu, sa temama iz oblasti energetike i ekonomije (diplomski rad “Energetski resursi u Evropskoj ekonomskoj zajednici”, magistarski rad “Energetski sektor Srbije i odabranih evropskih zemalja – Francuske, Nemačke i Švedske”, doktorska disertacija “Energetika i privredni razvoj – Analiza međuzavisnosti na primeru Srbije i zemalja Evropske Unije”. Zvanje naučne saradnice stekla je 2006. godine, na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, zvanje docenta na Megatrend Univerzitetu 2008. godine, a zvanje vanrednog profesora oktobra 2011.godine. Od završetka fakulteta, uporedo se bavila naučnim i stručnim radom u praksi. Bila je zaposlena u Prvoj ekonomskoj školi u Beogradu do 1996. godine, a do 2006. godine radi u Javnom preduzeću „Elektroprivreda Srbije – Javnom preduzeću za prenos električne energije „Elektroistok“, na radnim mestima zamenika rukovodioca Službe knjigovodstva, rukovodioca Službe plana i analiza i savetnika Sektora za finansijske poslove. Od 2004. do 2006. godine bila je angažovana je u Vladi Srbije kao savetnica potpredsednika Vlade za energetiku i politiku zaštite životne sredine, nakon čega je radila u Javnom preduzeću Aerodrom „Nikola Tesla“ Beograd, kao savetnica za energetsku efikasnost generalnog direktora do 2007. godine. Do 2010. godine obavljala je poslove savetnice za energetiku tadašnjeg predsednika Vlade Republike Srpske, Milorada Dodika. Bila je član Upravnog odbora JP EPS (2004-2007), kao i glavni i odgovorni urednik mesečnika „EU Market“ (2007-2008), a od 2008. godine je zaposlena na Megatrend Univerzitetu. Oktobra 2011. godine imenovana je za prorektora za nauku tog Univerziteta, gde predaje predmete iz oblasti energetike pod nazivom Ekonomija prirodnih resursa i Ekonomija energetike i energetska bezbednost. Autor je i koautor četiri knjige iz oblasti energetike i održivog razvoja, učesnik u mnogim nacionalnim i međunarodnim projektima i konferencijama i do danas je napisala i objavila preko dve stotine radova o problemima i mogućnostima srpskog energetskog sektora, u komparaciji sa regionom i zemljama EU, a u cilju dostizanja održivog razvoja. Jedan je od osnivača NVO Ženska vlada, član NVO Evropski pokret u Srbiji, i organizacije East West Bridge, kao i član redakcijskog odbora časopisa „Eko Srbija“. Poseduje sertifikat specijalističkog seminara Metodologija savremene korupcije (Canadian Development Agency i Centar za menadžment) Član je Srpske napredne stranke od 2009. godine i predsednik je Saveta stranke za energetiku i rudarstvo. Do oktobra 2012. godine bila je član Predsedništva, kada je na Skupštini stranke, izabrana za potpredsednicu SNS. Od maja do formiranja vlade, jula 2012.godine bila je narodna poslanica u Parlamentu Srbije, kada je imenovana za ministarku energetike, razvoja i zaštite životne sredine Vlade Republike Srbije. Tu funkciju obavljala je do aprila 2014. godine, kada je imenovana za potpredsednicu Vlade Republike Srbije i ministarku građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture. Avgusta 2012. godine imenovana je za guvernerku Srbije u Evropskoj banci za obnovu i razvoj (EBRD). Član je, bez ikakve materijalne nadoknade sledećih saveta i upravnih odbora: član Saveta Univerziteta u Beogradu, predsednica Upravnog odbora Direktorata civilnog vazduhoplovstva, član Upravnog odbora Fonda za razvoj Republike Srbije, predsednicaUpravnog odbora Fondacije 5+. Mihajlović je i predsednica Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost Vlade Republike Srbije, formiranog u oktobru 2014. godine, sa zaduženjem da koordinira rad organa državne uprave u vezi s rodnom ravnopravnošću u Srbiji i razmatra sva pitanja iz ove oblasti. Majka je jednog sina i govori engleski jezik.
Jovana Gligorijević (1983) od 2002. novinarka je nedeljnika “Vreme” u kom pokriva širok spektar tema od politike, preko feminizma, LGBT prava, slobode govora na internetu do masovne i pop kulture. Od jula 2014. pomoćnica je glavnog urednika "Vremena". Uređuje pojedine sekcije sajta www.vreme.com i obavlja funkciju community managera na društvenim mrežama. U periodu od 2008. do 2010. obavljala je funkciju urednika sekcije o evrointegracijama na sajtu b92.net/Srbija2020. Takođe, bila je pomoćnica urednika u biznis magazine CorD, jedinoj publikaciji te vrste koja u Srbiji izlazi na engleskom jeziku. Od marta 2014. članica je Izvršnog odbora Nezavisnog udruženja novinara Srbije. Od 2012. godine, jedna je od alumnista INTAJOUR Academy, Akademije za novinarstvo u digitalnom svetu, gde se specijalizovala za veb novinarstvo i multimediju. Ovaj program prošla je kao jedna od ukupno 36 stipendista Bertelsman fondacije iz čitavog sveta. Sarađivala je i sa medijima kao što su Balkanska istraživačka mreža (BIRN), Elle, VICE, hrvatski Forum Tjedni Magazin i 24sata.hr, Danas i dr. Kao novinar-istraživač ili ko-autor radila je na više dokumentarnih filmova u produkciji Vreme Filma i Medija Centra Beograd.
Tijana Tadić ima zvanje Mastera upravlјanja poslovanjem, Fakulteta organizacionih nauka, Univerziteta u Beogradu i Mokrogorske škole menadžmenta (MEMBA).Poseduje preko petnaest godina iskustva u oblasti ljudskih resursa.Karijeru je započela u British American Tobacco-u na poslovima nagrađivanja, beneficija i praktične primene Zakona o radu u privredi. Tokom svoje karjiere u BAT-u, profilisala se u stručnjaka za ljudske resurse širokog usmerenja, sa fokusom na restrukturisanju i odnosima sa sindikatima. Neposredno po privatizaciji Duvanske industrije Vranje, preuzima funkciju menadžera ljudskih resursa fabrike, gde postavlja osnove savremene organizacije poslovanja. Po završetku projekta u Vranju, radi na projektima restrukturisanja kompanija u okviru BAT-a u regionu Jugoistočne Evrope. Neposredno po privatizaciji preduzeća KnjazMiloša.d., preuzima poslove Direktora ljudskih resursa ove kompanije.Tokom godinu dana sprovodi punu reorganizaciju, menjajući u potpunosti strukturu zaposlenih u skladu sa potrebama tržišnog poslovanja. Po okončanju ove faze, investicioni fond Salford u čijem su vlasništvu kompanije Knjaz Miloš, Bambi, Imlek i Mlekara Subotica, prepoznaje potrebu za aktivnijim rukovođenjem svojim investicijama na teritoriji Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije, te osniva menadžment kompaniju Danube Foods Group. Gđica Tadić preuzima poslove Direktora ljudskih resursa čitave grupe.Obavlja ključne zadatke restrukturisanja i rešavanja viškova, kontinuiranog razvoja zaposlenih, kolektivnog pregovaranja, odnosa sa sindikatima, kao i strateškog planiranja ljudskih resursa. Po promeni vlasničke strukture napušta Danube Foods Group u junu 2015.godinei u potpunosti se posvećuje konsultantskom i predavačkom radu. Sfere interesovanja su joj upravljanje ljudskim resursima, liderstvo, upravljanje ljudima, krizni menadžment koučing.Obuke drži na srpskom, engleskom i italijanskom jeziku. Majka je trogodišnjeg sina Luke.
Profesor na Departmanu za Industrijsko inženjerstvo i menadžment na Fakultetu tehničkih nauka, Univerziteta u Novom Sadu. Diplomirala na Filozofskom fakultetu u Beogradu, na odseku za psihologiju, a doktorirala na Fakultetu tehničkih nauka sa tezom "Prilog razvoju spremnosti za promene u promenljivim uslovima". Profesor je na predmetima: Menadžment ljudskih resursa , Liderstvo, Motivacija za rad , Timski rad, Psihologija rada. Njena glavna oblast interesovanja je problem zaposlenih u procesima rada. Objavila je brojne naučne radove, dve knjige, koautor je nekoliko udžbenika, kao i učesnik na raličitim domaćim i međunarodnim istraživačkim projektima. Takođe, bavi se i razvojem industrijskih sistema sa aspekta ljudskih resursa kroz poslovni konsalting.
Trenutno zaposlen kao "HR/IT Consultant" u kompaniji LinkedIn, živi i radi iz internacionalnog predstavništva kompanije u Dablinu, Irska. Radi na tržistima Engleske, Irske, centralno/istočne Evrope i Rusije na optimizaciji digitalnih regrutacionih procesa, regrutacione analitike i obuke i razvoja na polju društvene regrutacije. Prethodno se 3 godine bavio strategijskom regrutacijom na globalnom nivou u preko 180 zemalja u kompaniji od preko 100.000 zaposlenih. Diplomirao je na Elektrotehničkom fakultetu, Univerziteta u Beogradu. Tokom studija bio je volonterski angažovan u studentskom organizovanju. Kao predsednik studentske organizacije BEST Beograd i glavni organizator sajma poslova “JobFair10 - Kreiraj svoju budućnost!” sarađivao je sa svim većim kompanijama u Srbiji u zapošljavanju diplomaca tehničko-tehnološke struke. Voli svoj posao, treniranje, muziku, perkusione instrumente i sirloin steak. Trenutno se rukovodi citatom: "Without data, you are just another person with an opinion".
Irena Bulat, Senior Associate Adizes SEE, predavač i konsultant u temama rada sa ljudima i interne komunikacije. Tokom profesionalne karijere Irena je radila na menadžerskim pozicijama u državnoj upravi, državnom i privatnom sektoru. Od 2008 radi u Adizes SEE kao direktorka ASEE Srbije i predavač-konsultant, deleći i promovišući formulu uspeha Adižes Instituta, USA – uzajamno poverenje i poštovanje. U poslednjih 6 godine aktivna kao predavača sa ekspertizom internih i eksternih komunikacija,te konsultant u oblasti razvoja zaposlenih. Vodila projekte unapređenja motivacije i efikasnosti rada u državnoj upravi , kao i veći broj projekata razvoja zaposlenih u profitnim kompanijama u regionu. Od 2012. razvija i stara se o Adizes Leadership Program prolongirane edukacija za one koji jestu, žele i trebaju biti lideri –Challanging Practice. Drži predavanja na konferencijama, autorka stručnih teksova i koluma. Aktivna u nevladinom sektoru u oblastima podrške obrazovanju mladih i omladinskom preduzetništvu, majka dve devojčice.
Danijela Lalić je profesor na Univerzitetu u Novom Sadu, na Fakultetu tehničkih nauka, na Departmanu za industrijsko inženjerstvo i menadžment. Dugi niz godina bavi se istraživanjima, ali i praktičnim radom u oblasti unapređenja internih komunikacija primenom novih tehnologija, interneta i društvenih medija. Objavila je preko 60 naučnih i stručnih publikacija. Koautor je praktične periodične publikacije PRimeri dobre prakse odnosa s javnošću koja izlazi svake druge godine. Prevodilac i redaktor najpoznatijeg udžbenika na svetskom nivou Savremena poslovna komunikacija (Business Communication Today) autora Til i Bovija. Danijela je predsednica žirija za dodelu godišnjih priznanja komunikacionim profesionalcima koje dodeljuje DSOJ
Moj rad se može okarakterisati kao maksimiziranje snaga i znanja pojedinaca kako bi od toga koristi imali i osoba i organizacija. Sertifikovani sam biznis konsultant i coach po metodologiji Ericksonovog Instituta za coaching (Vankuver, Kanada), Pridruženi Sertifikovani Coach (ACC, Associated Certified Coach) i član Međunarodne Federacije Coacheva (International Coach Federaion, ICF);konsultant i trener jedne od vodećih svetskih konsultantskih kuća za razvoj ljudskog potencijalaPersona Global, USA; konsultant i trener po metodologiji SDI – Personal strenghts, UK; NLP Business Practitioner akreditovan od strane International Association od NLP Institutes -Germany. Članica sam udruženja „Klub prvih žena” i „Udruženja poslovnih žena”, i sa velikim zadovoljstvom mentorka u programu „Podeli svoje znanje -postani mentorka“, koji organizuju Ambasada USA, ERSTE Banka, OEBS i Evropski pokret u Srbiji. Poslednjih godina vodim projekte edukacija i razvoja zaposlenih u velikim međunarodnim kompanijama. Više od deset godina sam provela na pozicijama menadžera prodaje i marketinga u domaćim i međunarodnim kompanijama (IBM, Siemens, Telekom Srbija i Orion telekom). Pored komercijalnih, obavljala sam i funkciju trenera, mentora i coacha prodavaca u svojim matičnim kompanijama. Tokom rada bila sam mentor grupi od 20 Key Account Managera i bila zadužena kako za transfer prodajnih veština, tako i za lični razvoj. Na poziciji Sales Force Development Partner radila sam u oblasti razvoja prodaje na razvoju sposobnosti prodavaca kroz modularnu edukaciju – počev od osnova prodaje, preko komunikacije i pregovaranja, do oblikovanja uspešnih prodavaca i razvoja strategija prodaje. Na otvorenim treninzima koje sam realizovala iz oblasti komunikacije, prodaje i timske motivacije prisustvovali su zaposleni iz različitih kompanija (Coca Cola, Komercijalna banka, Erste banka, Comtrade, Volksbank, Sanofi – Avensis, Actavis, Klinički centar Srbije, OEBS, Hellenic Petroleum, VIP, Orion telekom). Moja specijalnost jerazvoj menadžmenta i timova, razvoj lidera i liderskih kompetencija, upravljanje promenama, definicija i življenje kompanijske misije, vizije i vrednosti kao i kreiranje korporativne kulture. Po formalnom obrazovanju sam magistar elektrotehnike. Srećno sam udata i imam troje dece.
Miro Smolović je lider PwC Akademije u Srbiji i zadužen je za podršku PwC Akademijama u jugoistočnoj Evropi. Poseduje više od 20 godina iskustva u pružanju usluga korporativnom, privatnom i ne-vladinom sektoru. Miro je radio na tržištima u razvoju u regionu centralne i istočne Evrope, u vodjenju projekata iz raznih oblasti, kako u privatnom sektoru tako i u projektima koji su finansirani od strane međunarodnih donatora. Kao predavač, održao je veliki broj obuka iz oblasti upravljanja projektima i menadžment veština u zemljama centralne i istočne Evrope i EU. Poseduje veliko iskustvo u oblasti edukacije i razvoja zaposlenih i razvoja programa obuka za klijente iz različitih industrija u skladu sa potrebama specifičnih kompanija. Izmedju ostalog, vodio je razvoj prvog Mini MBA programa u Srbiji i ostvario partnerstva sa renomiranim institucijama kao sto su CIPD, ACCA, PMI, IIA i dr. Miro ima BsBA diplomu sa City University, College of Management, Bellevue, USA i sertifikovani je PMP (Profesionalni rukovodilac projektima) od strane PMI (Institut za upravljanje projektima). Takođe, poseduje i RMC (Rita Mulcahy Consulting) licencu trenera u oblasti upravljanja projektima.
Tatjana Vidaković je rođena 1980. godine u Beogradu. Završila je osnovne i master studije na Filološkom fakultetu u Beogradu, na odseku za italijanski jezik i književnost. Počela je dak radi u kompaniji Infostud 2011. na poziciji PR -a, a nedugo nakon toga i na poziciji internog PR-a. U proteklih 5 godina radila je za gotovo sve infostudove sajtove koji se bave tematikom obrazovanja, zapošljavanja i turizma i bil zadužena i za njihov nastup na društvenim mrežama. Trenutno se bavi strateškim planiranjem i komuniciranjem na sajtu Poslovi.infostud.com. Učestovala je u brojnim Infostudovim projektima i kampanjama usmerenim na davanje podrške i jačanje veze između formalnog i neformalnog obrazovanja i potreba privrede, povećanju stepena zapošljivosti i smanjenju broja nezaposlenih. Učesnik je brojnih seminara i konferencija na kojima deli znanja i prakse sajta Poslovi.infostud.com stečene u radu sa poslodavcima i kandidatima. Autor je različitih tekstova iz oblasti zapošljavanja, a predmet njenog interesovanja je i proces brendiranja poslodavca i važnost izgradnje strategije na tom putu koja podrazumeva holistički pristup i aktivnu ulogu HR, marketing i PR odeljenja, ali isto tako i menadžmenta kompanije.
HR menadžer u Ambasadi Velike Britanije. Diplomirala je psihologiju na „Brikbeck College“ u Londonu. Najveće iskustvo stekla je radom u Ambasadi na različitim pozicijama, u okviru kojih se detaljno upoznala sa svim sektorima Ambasade. 2006. godine zapošljava se na mestu Recepcionera Glavne zgrade Ambasade gde obavlja poslove vezane za komunikaciju i prevod različitih dokumenata, dok već godinu dana kasnije prelazi na poziciju Menadžera nabavke u okviru koje postavlja kompletan sistem nabavke. Tri godine kasnije zauzima poziciju Menadžera za ljudske resurse i trening zaposlenih gde takođe postavlja sve procese vezane za zaposlene od personalne administracije, upravljanje radnom uspešnošću, preko treninga i razvoja pa sve do regrutacije i orijentacije novozaposlenih. 2012. godine postaje Menadžer korporativnih poslova, a 2014. godine do danas obavlja funkciju HR menadžera zadužena za strategijski razvoj ljudskih resursa Ambasade.
Direktorka za trening i razvoj zaposlenih Delhaize Serbia (Delez Srbija) Danijela Vasić je dugogodišnji direktor za trening i razvoj zaposlenih kompanije Delez Srbija. Po zanimanju psiholog i terapeut, Danijela pre svega uživa u direktnom radu sa ljudima i daje svakodnevni doprinos ličnom i grupnom razvoju i usavršavanju svakog zaposlenog u ovoj kompaniji. U samoj praksi menadžmenta ljudskih resursa, Danijeli je od posebnog interesovanja uloga HR-a kao biznis partnera i podrška velikim sistemima, organizacioni razvoj, razvoj zaposlenih i menadžment talenata.
Osnivač i direktor konsultantske kuće HR Centar (hrcentar.rs) NLP Trener, sertifikovan od strane vodećih evropskih i američkih asocijacija IANLP i INHNLP. Sertifikovani konsultant i trener po metodologiji SDI Personal strenght, UK kao i sertifikovani konsultant za Hogan inventar ličnosti. Završila je modularni trening Umetnost i nauka coachinga Ericksonovog Instituta za coaching, Vankuver, Kanada i master studije iz oblasti upravljanja ljudskim resursima na FON. Svoje dugogodišnje bogato iskustvo sticala je radeći sa mnogim vodećim kompanijama u svetu i kod nas, učestvujući u stvaranju dve kompanije na našem tržištu, kao i procesu uspešne integracije tri kompanije u jednu i kompletnoj reorganizaciji poslovanja. Specijalnost i osnovna sfera profesionalnog interesovanja su joj razvijanje programa za razvoj liderskih i menadžerskih veština kroz procenu kompetencija i liderskog potencijala i programe ličnog razvoja, kao i individualni rad sa klijentima kroz coaching. Pored toga, Tanja ima veliko iskustvo i ekspertizu u razvoju timova prodaje i podrške korisnicima, obuke za razvoj prodajnih i komunikacijskih veština, veština prezentovanja i pregovaranja, komunikacije i prodaje putem telefona, unapređenja sistema merenja učinka i sistema zarada, naplate potraživanja, rešavanje reklamacija i pritužbi te brige o korisnicima. Osnivač je i direktor konsultantske kuće HR Centar koju čini široka mreža profesionalaca iz sveobuhvatnih oblasti poslovanja. Pored učešća kao business konsultant i coach u okviru svoje HR Centra, autor je brojnih objavljivanih članaka na aktuelne HR teme, aktivno drži seminare i učestvuje kao gostujući predavač na stručnim skupovima. Reference: Fiat, M:tel, Telekom Srbija, Blicnet, Trizma, Metro, Knjaz Miloš Natura, Carlsberg, Coca Cola, Đak Sport, AON, Mikrofin grupa, MKD Zdravo, GET, Moment, Flytime, Wannabe, Narodna Skupština Srbije i drugi.
Borojević Ivona je rođena 1984.godine u Kotoru. Diplomirala je na Fakultetu Tehničkih Nauka u Novom Sadu, na departmanu za industrijsko inženjerstvo i menadžment. U hotelskoj i ugostiteljskoj industriji ima iskustva vise od deset godina. Od 2008.godine počinje da radi u Kompaniji Prezident iz Novog Sada na poziciji Direktor Marketinga i Prodaje i aktivno ucestvuje u otvaranju BEST WESTERN Prezident Hotela***** prvog i jedinog hotela u Novom Sadu koji pripada internacionalnom hotelskom lancu. Prošavši mnogobrojne obuke koje nalažu pravila poslovanja BEST WESTERN - a, usavršava veštine u raznim poslovnim oblastima u hotelskoj industriji, među kojima je i HR oblast. Nakon dve godine, dobija novu poziciju u istoj Kompaniji - Operativni manager, za to vreme kreira novi sistem zapošljavanja u Hotelu, čije specifičnosti se ogledaju u primeni BEST WESTERN HR pravila i procedura na posotojeci standardizovani pristup zapošljavanju u Srbiji.2011.godine počinje realizaciju novog projekta Prezident Kompanije, tj. angažovana je na otvaranju novog hotela najvše kategorije - Premier Prezident Hotel***** (Sremski Karlovci). Kao Manager pre-opening tima uspesno otvara hotel, koji je već te iste godine dobio najviše priznanje Novosadskog Sajma - Šampionski Pehar za Novi Hotel u Srbiji vrhunskog kvaliteta.Skoro uporedo na istoj poziciji je otvorila i Vilu Prezident koja se nalazi na Stražilovu.2012. godine dobija laskavo priznanje Novosadskog Sajma - Najbolji Mladi Menadžer u hotelijerstvu u Srbiji. 2013. godine dobija unapređenje i postaje Generalni Manager sva tri Prezident Hotela. Ideju o kreiranju novog sistema zapošljavanja u Kompaniji (integracija internacionalnih pravila i procedura sa postojećim sistemom zapošljavanja u kompaniji) prenela je i na druga dva hotela, a kao rezultat toga govori statistika o znatno povećanom procentu lojalnih zaposlenih. Danas, kao Generalni Manager Najboljeg nacionalnog lanca Hotela u regionu 2015. (priznanje Novosadskig Sajma), pored svojih standardnih dužnosti, vodi i HR odeljenje na nivou Kompanije i bavi se sprovođenjem procesa selekcije i regrutacijom kandidata, kao i sprovođenjem obuka.
Pre 10 godina, počela karijeru kao Management Trainee u Coca-Cola Hellenic, tako da se može reći da je profesionalno rasla kao dete Coca-Cola kompanije. Postala je HR profesionalac, kroz razne pozicije i iskustva, ali uvek sa posebnom pasijom ka najnovijim trendovima u razvoju talenata i ka holističkom, x-funkcionalnom HR pristupu uvek orijentisanom ka svojim HR biznis partnerima... Svoj put formalnog obrazovanja započela je kao FONovac, nastavila kroz Inženjerstvo industrijskih sistema u Ecole Centrale Paris, na kraju sebe prepoznala u HRu! I put i dalje traje... Voli mnogo da razmenjuje mišljenja u vezi sa talentima, zadovoljstvom zaposlenih, organizacionim re/dizajnom i HR efikasnosti i efektivnosti...
Crowne Plaza, Beograd
ponedeljak 2. novembar 2015.
Zvanični hashtag: #HRSrbija2015
Učesnici: 200 profesionalaca iz oblasti medija, komunikacija, marketinga i HR-a; studenti, predstavnici NVO, Vlade Republike Srbije i Vlade AP Vojvodine
Medijska pokrivenost
64 magazina i 12 internet portala Color Press Grupe u celom regionu, dnevne novine, internet portali, nezavisni blogeri i TV stanice.
Akreditacije:
Akreditacije za medije
jelena.savic@color.rs
Kotizacije
- Early Bird (do 15.10.)
5.000 dinara + PDV = 6.000 dinara
(primer uplatnice)
- Od 15.10. do 01.11.
8.000 dinara + PDV = 9.600 dinara
(primer uplatnice)
- Na dan konferencije - 2.11.
10.000 dinara + PDV = 12.000 dinara
(primer uplatnice)
Potvrdu o uplati obavezno poslati na: milos.turinski@color.rs