TEST ŠKODA FABIA II 1.4

NA TALASU USPEHA

Škoda Fabia II

Sa 1,6 miliona proizvedenih primeraka Fabia je najprodavanija Škoda svih vremena. Ovaj prvi susret sa njenom naslednicom treba da pokaže da li i ona ima sve što je potrebno za postizanje statusa bestselera

 

Škoda Fabia prve generacije, predstavljena još 1999. godine, kao da je pronašla način da dugo ostane zanimljiva kupcima. Umesto da počne da gubi dah na najzahtevnijim evropskim tržištima, uspela je da se održi, pa čak i da poboljša svoju poziciju. Tako je, na primer, u Nemačkoj tokom 2006. godine prodato čak 16,4 % više Fabija nego tokom prethodne godine. Da vratimo film malo unazad...

Izbor VW-a, kao strateškog partnera, doneo je Škodi, odnosno Češkoj, ogromnu investiciju u nove fabrike i tehnologije, opstanak i dinamičan razvoj nacionalnog proizvođača automobila, nova radna mesta, povećanje proizvodnje i prodaje za oko 2,5 puta, 4 nova modela vozila, fabrike u nekoliko zemalja i izvoz u 80 zemalja, što čini da firmaŠkodaauto bude najveći izvoznik, sa 10% ukupnog izvoza Češke.  


NAZAD NA POČETNU »

(ostatak teksta potražite u Auto Start magazinu)