UPOREDNI TEST FIAT BRAVO II vs VW GOLF V

ITALIJANSKA OFANZIVA

KIA

U „napadu” na lidera svoje klase - Volkswagenovog Golfa, novi Fiatov Bravo može da se osloni na svoj italijanski šarm, ali i na sasvim praktične osobine. Prva zajednička vožnja ova dva automobila u njihovim dizel verzijama treba da pokaže da li je Fiat zaslužio aplauz za Bravo

 

Od 24. marta na evropsku scenu stupa Fiat Bravo, naslednik Fiata Stilo. Izgleda da se pri „krštenju” novog modela vodilo računa o ispravljanju istorijske nepravde. Naime, Stilo je svojevremeno zamenio kompaktne modele duo Fiat Bravo/Brava, kojima je italijanski automobilski gigant započeo trend etabliranja vizuelno osamostaljenih modela sa troja odnosno petora vrata. Novi Bravo krši ovaj princip jer se proizvodi jedino kao kombi-limuzina sa petora vrata. Karavan verzija modela Stilo (pod oznakom Multiwagon) i dalje će silaziti sa proizvodne trake zajedno sa Bravoom, pre nego što ga zameni odgovarajuća varijanta ovog modela, pod nazivom Sportwagon. Za Fiat Bravo postavljen je visok cilj: da u najvažnijem segmentu evropskog automobilskog tržišta preuzme jednu od vodećih uloga. Ova tržišna utakmica veoma je važna, a to dokumentuje više od 3.400.000 automobila niže, srednje ili Golf klase prodatih u Evropi tokom 2006. godine, što odgovara petini ukupnog tržišta


NAZAD NA POČETNU »

(ostatak teksta potražite u Auto Start magazinu)