Od 24. marta na evropsku scenu stupa Fiat Bravo, naslednik Fiata Stilo. Izgleda da se pri „krštenju” novog modela vodilo računa o ispravljanju istorijske nepravde. Naime, Stilo je svojevremeno zamenio kompaktne modele duo Fiat Bravo/Brava, kojima je italijanski automobilski gigant započeo trend etabliranja vizuelno osamostaljenih modela sa troja odnosno petora vrata. Novi Bravo krši ovaj princip jer se proizvodi jedino kao kombi-limuzina sa petora vrata. Karavan verzija modela Stilo (pod oznakom Multiwagon) i dalje će silaziti sa proizvodne trake zajedno sa Bravoom, pre nego što ga zameni odgovarajuća varijanta ovog modela, pod nazivom Sportwagon. Za Fiat Bravo postavljen je visok cilj: da u najvažnijem segmentu evropskog automobilskog tržišta preuzme jednu od vodećih uloga. Ova tržišna utakmica veoma je važna, a to dokumentuje više od 3.400.000 automobila niže, srednje ili Golf klase prodatih u Evropi tokom 2006. godine, što odgovara petini ukupnog tržišta
(ostatak teksta potražite u Auto Start magazinu)