Ajde, da se stvarno reklamiramo
Imala sam ozbiljnu nameru da o ovomo popricam sa svojim direktorima i ostalim nadredjenima, price viagra ali sam ipak skontala da me nece ozbiljno shvatiti, pa rekoh da je to odblogujem, za pocetak.
Radi se o reklamiranju.
Napolju, gde se marketing razvija i gde svakodnevno nastaju marketinska cudesa, desio se jos jedan presedan. Austrijstka firma Nestle je brendirala jednu vrstu vazdusnog talasa u Nemackoj, po svojoj robnoj marki Maggi (sigurno ste jeli tu supu). Dakle, talas vazduha koji donosi lepo vreme sada se zove Maggi. Posto donosi lepo vreme, njegovo pominjanje je uvek propraceno pozitivnim reakcijama. Cini mi se da je to prvi put u istoriji da je jedna meteoroloska pojava brendirana. Sve se dogodilo kao posledica nezadovoljstva mladih istrazivaca u Metreoroloskom Institutu u Berlinu (koji je nadlezan za srednju Evropu) a koji nisu imali dovoljno sredstava za projekte te im je odobreno da “prodaju” meteoroloske i klimatske pojave. Interesantno je da je Nestle za ovu reklamu platio samo oko 290 evra. Ugovor traje godinu dana jer se imena vazdusnih talasa, ciklona i anticiklona, menjaju svake godine tako sto se naizmenicno daju zenska i muska imena negativnim i pozitivnim meteoroloskim desavanjima. Ovo je posledica zalbi u vezi polne diskriminacije jer su do tada sve meteoroloske pojave, od kojih su ugl. negativne te koje privlace paznju, nazivane zenskim imenima.
Dakle sada u vestima, sirom centralne Evrope, mozete cuti, vazdusni talas , bla bla bla – Megi, donece vam sutra lepo vreme.
Milina.
Tako sam i ja, buduci da sam urednica zenskog magazina i brinem o njegovom (ne)reklamiranju, pomislila kako bi nam ovo odradilo dobar posao i kako bi bilo lepo cuti u vestima:”Anticiklon “Lepota i zdravlje” koji nam dolazi sa zapada uslovice niz lepih i suncanih dana u kojima cete zaista uzivati.”
A mozda bi nadredjeni za moj predlog ipak imali razumevanja? Sta mi predlazete?
Ideja za reklamiranje je odlična. Ali mene je nešto drugo posebno privuklo u tekstu –
Ovo je posledica zalbi u vezi polne diskriminacije jer su do tada sve meteoroloske pojave, od kojih su ugl. negativne te koje privlace paznju, nazivane zenskim imenima.
E meni je fascinantno kako žene uvek nađu razloga da se bune. I kada nema problema, uvek će ga napraviti.
Iako mi je jasno da rizikujem da na sebe navučem gnev velikog broja žena, ne mogu a da se ne zapitam čemu sve to?
Ne mislim da mi je bilo šta uskraćeno, samo zato što sam žena. A ako neko hoće da me ubedi u suprotno, moraće dobro da se potrudi.
a tek bolesti…Sida, Leukemija, Difterija, Dizanterija, Amnezija, Mononukleoza, Variola, Varicela, Rubeola,
Zauske su zajednicke, srednjeg roda, valjda sto napadaju sa dve strane.
No ipak su najgore bolesti muskog roda.Sifilis, Trihomonas, Kancer,.
Sta reci?
Ali ideja za reklamiranje je super.Hajde da se reklamiramo dakle.