RSS izvori

Poslednji komentari

Goran Aničić · Web urednik

Čuveni “PC magazine” ide potpuno online

21. November 2008. 14:04 | Nema komentara · Daj komentar »

Nakon 27 godina postojanja print izdanja čuvenog američkog print izdanja “PC magazina” od januara sledeće godine, capsule kada će izaći praktično poslednji print broj, view “PC magazin” prelazi u potpunosti na digitalnu platformu PCmag.com (PCMag Digital Network).

Iako pomalo izgleda pomalo čudno da jedan print mediji koji je imao prosečan tiraž od preko 800 hiljada primeraka na dvonedeljnoj frekvenciji, sa oko 630 hiljada pretplatnika samo u SAD, pređe u potpunosti na online, to ipak nije slučaj. Uprava izdavača Ziff Davisa je odavnu uvidela medijske trendove i obavlia detaljne pripreme koje su trajale punih 7 godina. Ako ste ikada posećivali “PC magazina” mogli ste uvideti da sadržaji daleko prevazilaze print izdanje.

Sa jedne strane je ok, jer online mediji nemaju ograničenja print izdanja, a sa druge strane bilo je pomalo neočekivano zbog mogućnosti pada print tiraža. Kako kaže Jason Young CEO izdavača Ziff Davis Mediaprelazak na potpuno digitalni format je samo konačan korak u evolutivnom procesu dugom 7 godina“.

Jasno, nema print izdanja, a da li se može zaraditi od online izdanja? Cena cele Ad stranica u štampanom izdanju iznosila je od 45 do 70 hiljada dolara, a kako možemo videti u cenovniku online izdanjaCPM (net) za jedanu Leaderboard poziciju iznosi u proseku oko 95 dolara.

U prevodu, pošto se radi o ceni za efektivnih 1000 impresija, i ako je PCmag.com tokom avgusta zabaležio 28,7 miliona UNIQUE PAGE VIEWS, dolazimo do cifre od 2,87 miliona dolara mesečno po jednom Ad slotu. Računica je više nego jasna, ako se samo setimo cene jedne stranice i ograničenog broja advertajzing stranica u print izdanju.

Ipak, šteta je izgubiti onaj osećaj papira u rukama ;)

Nema komentara

Za sada nema komentara na ovaj blog zapis.

Ostavite svoj komentar

XHTML: Možete za formatiranje komentara koristiti sledeće tagove: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

RSS izvor samo za komentare vezane za ovaj zapis.