Preko bloga do redizajna proizvoda
Koliki je zapravo uticaj bloga i blogosfere govori i sledeća priča sa kompanijskog bloga kompanije Lenovo.
Krajem prošle godine David Hill potpredsednik Lenova zadužen za brend menadžment i dizajn objavio je na svom korporativnom blogu malo istraživanje u vezi budućeg proizvoda – eksterne tastature. Tom prilikom predstavio je i dva rešenja ThinkPad eksternih tastatura koje su posetioci bloga komentarisali – tadašnja rešenja možete videti na slici:
Nakon ogromnog feedbacka (800 učesnika ankete), velikog broja komentara i kritika – što je direktno imalo uticaja na promenu dizajna ovih tastatura! Recimo, umesto touchpada uveden je TrackPoint, promenjena dubina naslona za ruke, pozicija i veličinaVolume kontrola i još mnogo toga…
Rezultat je totalni redizajn prvobitnog rešenja:
Ovo je još jedan primer upotrebe bloga kao poslovne alatke.
Više o ovome pročitajte na Dejvidovom blogu.