PROGRAM

 

 

Maja Gojković je rođena 22. maja 1963. godine u Novom Sadu. Pohađala je osnovnu školu „Branko Radičević“ i gimnaziju „Jovan Jovanović Zmaj“. Diplomirala je na Pravnom fakultetu Univerziteta u Novom Sadu 1987, a pravosudni ispit je položila 1989. godine. Karijeru je započela u porodičnoj advokatskoj kancelariji, koju je osnovao njen otac Mita Gojković. Ima bogato parlamentarno iskustvo u svim sazivima državnog parlamenta od 1992. godine. Bila je i poslanik u Skupštini Autonomne pokrajine Vojvodine od 1996. do 2000. godine. Obavljala je funkciju ministra bez portfelja Vlade Republike Srbije od 1998-1999. godine i bila je potpredsednica Vlade Savezne Republike Jugoslavije od 1999-2000. godine. Na lokalnim izborima u septembru 2004. godine izabrana je za gradonačelnicu Novog Sada, i tako postala prva žena gradonačelnik u istoriji grada. Od maja 2012. godine Maja Gojković je bila narodni poslanik u Narodnoj skupštini, članica Odbora za spoljne poslove i Odbora za pravosuđe, državnu upravu i lokalnu samoupravu. Od 23. aprila 2014. godine, većinom glasova narodnih poslanika, izabrana je za predsednika Narodna skupština Republike Srbije u X sazivu. Takođe, Maja Gojković je predsednik Odbora za prava deteta i šef stalnih delegacija u Interparlamentarnoj uniji i Parlamentarnoj skupštini Procesa saradnje u jugoistočnoj Evropi. Članica je Predsedništva Srpske napredne stranke.

 

 

Part of the United Nations Children's Fund since 2005, Ms. Severine Leonardi was most recently based with the UNICEF Indonesia Country Office, where she coordinated cross-sectoral programmes. Prior to her posting in Serbia, Ms. Leonardi worked with UNICEF Sudan Country Office from 2005 to 2010 and with UNDP Cambodia from 2001 to 2005. She brings over 10 years of experience on cross-sectoral adolescent and HIV programming, and child participation. Ms. Leonardi holds a degree in International Administration from the University of Pantheon-Sorbonne, Paris. She is a national of France is accompanied in Serbia by her spouse and 2 children. She enjoys laughter and aspires for a better world for children.

 

 

Nevena Kurtović, generalni direktor agencije Fusion Communications (bivši naziv Direct Media PR i Spark BTL). Tokom svojih 13 godina rada u oblasti odnosa sa javnošću, radila je za više od 200 međunarodnih i domaćih klijenata, pokrivajući sve oblasti komunikacije, uključujući upravljanje krizama, korporativne komunikacije, društveno odgovorno poslovanje, strateško planiranje, društvene medije i integrisane kampanje. Fusion Communications je deo regionalne mreže agencija u Direct Media grupi, jednoj od najvećih medijskih kupaca u regionu. Aktivni član SAM-a (Srpska asocijacija menadžera), AmCham-a (Američka privredna komora) i Međunarodne asocijacije za odnose sa javnošću.

 

 

Tatjana Vidaković je rođena 1980. godine u Beogradu. Završila je osnovne i master studije na Filološkom fakultetu u Beogradu, na odseku za italijanski jezik i književnost. U kompaniji Infostud radi od 2011. na poziciji PR -a, a nedugo nakon toga i na poziciji internog PR-a. U proteklih 5 godina radila je za gotovo sve infostudove sajtove koji se bave tematikom obrazovanja, zapošljavanja i turizma i bil zadužena i za njihov nastup na društvenim mrežama. Trenutno se bavi strateškim planiranjem i komuniciranjem na sajtu Poslovi.infostud.com. Učestovala je u brojnim Infostudovim projektima i kampanjama usmerenim na davanje podrške i jačanje veze između formalnog i neformalnog obrazovanja i potreba privrede, povećanju stepena zapošljivosti i smanjenju broja nezaposlenih. Autor je različitih tekstova iz oblasti zapošljavanja, učesnik je brojnih seminara i konferencija na kojima deli znanja i prakse sajta Poslovi.infostud.com stečene u radu sa poslodavcima i kandidatima.

 

 

Iza Marine Kosanović Stefanović je bezmalo tri decenije profesionalnog života u novinarstvu. Tokom tog perioda , do detalja upoznala kako editorial, tako i business stranu “poslednje avanture duha” ,kako je žurnalistiku svojevremeno definisao njen profesor novinarstva Sergej Lukač. Završila je Fakultet političkih nauka , a karijeru započela u izdavačkoj kući “Politika”,u asopisu “Bazar” gde je radila dugi niz godina kao novinar i urednik. Tekstove je objavljivala i u Studentu, dnevnom listu Politika, asopisima Ana, Pop rock, Rock, E magazin, FAAR… Preko deset godina je bila izvršni orgnaizator “Lica godine” , nacionalnog finala takmičenja The Look of The Year . Autor je imena i koncepta najstarije modne nagrade ,BAZART, koja se i danas dodeljuje na Belgrade Fashion Week-u. Autor je knjige “Naš takozvani život : fenomeni devedesetih”, koja predstavlja svojevrsno svedočanstvo o pomerenoj stvarnosti koju je srpsko društvo živelo tokom poslednje decenije 20.veka. Godine 2004. u estvuje u pokretanju nove izdavačke kuće koju je na srpskom tržištu startovala finsko- holandska medijska kompanija “Sanoma” sa ciljem da u Srbiji lansira svetski poznate licencne magazine. Prvi naslov koji je “Sanoma” lansirala bio je ELLE, najprodavanij modni magazin na svetu, a Marina Kosanović Stefanović - prva glavna i odgovorna urednica srpskog ELLE-a. Četiri godine kasnije iz editorial voda prešla je na business stranu : u izdavačkoj kuci Adria Media Serbia radila je kao direktor izdanja časopisa ELLE, ELLE Dekor , Sensa , Gala Style, National Geographic, Lisa, Mama,Moj stan .. Profesionalno se usavršavala u Londonu , gde je završila MBMC na prestižnom FIPP-u. Radi kao freelance media expert. Uz neosporno uvažavanje digitala, I dalje veruje u magazine. Poslednjih meseci posebno angažovana na pokretanju i pozicioniranju Ženske TV, prvog ženskog kablovskog lifestyle kanala. Majka je dva sina , praktikuje power based hatha yogu.

 

 

Jelena Šarenac radi u Henkel Srbija skoro deset godina, na mestu direktora korporativnih komunikacija, zadužena za interne i eksterne komunikacije kompanije Henkel, javne poslove i brend komunikaciju u Srbiji, Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini. Prvo poslovno iskustvo stekla je u kompaniji Mercedes-Benc, odnosno Dajmler-Krajsler, gde je kao direktor za marketing i komunikacije devet godina bila zadužena za sve brendove. Nakon što je 2006. godine napustila Dajmler-Krajsler, jedan kratak vremenski period je radila u marketinškoj agenciji Publicis kao direktor za planiranje, zadužena za brend Koka-Kola. Živela je i studirala u Moskvi, stekla zvanje diplomiranog menadžera na Moskovskom državnom univerzitetu. Nakon Moskve, preselila se u London gde je studirala na Pravnom koledžu. Tokom karijere se usavršavala u oblasti komunikacija, marketinga, liderstva i planiranja. Trenutno je na master studijama na Fakultetu za medije i komunikacije u Beogadu. Tečno govori nemački, francuski, ruski i engleski. Osnovno poznavanje italijanskog jezika. Jelena je predsednik Društva Srbije za odnose s javnošću (DSOJ), aktivan je član Evropske asocijacije direktora za komunikacije (EACD) i Srpske asocijacije menadžera (SAM). Udata je i majka je dva dečaka.

 

 

Ljiljana Jevremović, PR menadžer Junior, Delta Fondaciji. Rođena je 1988. godine u Rumi. Osnovne akademske studije završila je u Novom Sadu, a master studije na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu. Nekadašnji je stipendista Delta Fondacije u okviru programa poslovne obuke „Fond za budućnost“. Svoje prve profesionalne korake započela je u okvirima kompanije Delta Holding, kao saradnik na projektima, a danas je zaposlena u Delta Fondaciji na poziciji PR menadžera. Bavi se komunikacijama i digitalnim marketingom.

 

 

Neven Marinović je izvršni direktor Smart Kolektiv-a, jedne od vodećih organizacija u Srbiji u oblasti CSR-a (Društveno Odgovornog Poslovanja) i socijalnog preduzetništva. Takođe je i Izvršni Koordinator Foruma Poslovnih Lidera Srbiji, biznis mreže koja je osnovana od strane vodećih kompanija aktivnih u Srbiji sa ciljem daljeg razvoja Društveno Odgovornog Poslovanja u zemlji. Neven je držao brojne treninge i prezentacije vezane za oblasti CSR-a, socijalnog marketinga i preduzetništva zemlji i u inostranstvu. Pre nego što je sa kolegama osnovao Smart Kolektiv, radio je u marketingu, kao i u neprofitnom sektoru kao saradnik vodećih organizacija u Srbiji. Formalno obrazovanje je stekao na Fakultetu Dramskih Umetnosi, Univerziteta Umetnosti u Beogradu, a neformalno kroz brojne treninge i studijske boravke širom Evrope i SAD. Neven je i stipendista Harvard Univerziteta gde je završio i kurs za lidere u neprofitnom sektoru, u organizciji John F. Kennedy School of Government. Jedan je od suosnivača, i član upravnog odbora socijalnog preduzeća Liceulice i Dobra Torba, kao i suosnivač Koalicije za razvo socijalnog preduzetništva i mreže socijalne ekonomije Srbije, SENS. Zajedno sa saradnicima pokrenuo je program podrške mladim preduzetnicima pod nazivom Biznis Mladih Srbije. Od 2009 član je Svetskog preduzetničkog Foruma, kao i EUCLID mreže lidera u neprofitnom sektoru. Pre toga je kroz članstvo u UO podržavao rad različitih organizacija kao što su mreža Globalnog Dogovora u Srbiji, NALED, Dostignuća mladih.

 

 

 


 

Aida Đedović rođena je 18. jula 1967. godine. Završila je andragogiju na Filozofskom fakultetu u Beogradu. Bavi se novinarstvom od 1990. godine, a radila je u ”Politici”, na radiju i televiziji. Autorka je i voditeljka brojnih emisija. Radio Politika na licu mesta, Vašar taštine, Gluvarenje, Besedin....Trenutno je urednica Nacionalnog dnevnika Pink Televizije. Živi i radi u Beogradu. Mama je četrnaestogodišnje devojčice. Uživa u vožnji bicikla, ženskim žurkama s prijateljicama I drži se devize “osmeh I lepa reč I gvozdena vrata otvaraju”.

 

 

Milan Obradović, Digital Media Manager – više od 10 godina u digitalnim komunikacijama. Počeo u novinarstvu, zatim korporativnim komunikacijama – a trenutno je u Digital timu Telenora. Od društvenih mreža najviše koristi FB, ali zbog dece često beskrajno gleda klipove na YouTube ili im pomaže da ih naprave. Kad hoće da se odmori radi u bašti ili gleda u Dunav.

 

 

Tanja Tatomirović, komunikolog i doktorand u oblasti digitalnih medija na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu, iza sebe ima petnaestogodišnju karijeru u oblasti PR-a, CSR-a i medija. Autor je knjige „Musolinijev mikrofon“ koja se bavi fašističkom radio propagandom. U kompaniji Microsoft vodi digitalni marketing za 24 zemlje regiona. U slobodno vreme bloguje na www.lavche73.net. Živi i radi na relaciji Srbija – Nemačka.

 


Ivan Marković ima više od 10 godina iskustva u korporativnim komunikacijama. Svoju karijeru započeo je u konsultanskoj kući „Bovan Consulting“ radeći na kreiranju i realizaciji komunikacijskih strategija za klijente iz oblasti FMCG industrije i finasijskog sektora. Godine 2007. postaje jedan od prvih članova start-up tima najmlađeg mobilnog operatera u Srbiji - kompanije Vip mobile, članice Telekom Austrija Grupe. Svoje kompetencije i znanja usmerio je na razvoj Internih komunikacija i CSR-a u Vipu, za koje je ova kompanija dobila nekoliko domaćih i internacionalnih nagrada u poslednjih devet godina. Od novembra 2015. do maja ove godine radio je u sestrinskoj kompaniji Si.mobil u Ljubljani, na razvoju Internih komunikacija, korporativne kulture i sinergija u okviru organizacione jedinice ,,Srbija i Slovenija''.

 

 

Milica Marković Kao menadžer za korporativne komunikacije u Direct Media sistemu, zadužena je za korporativni identitet, izgradnju odnosa sa javnostima u Srbiji i regionu gde Direct Medija posluje, kao i implementaciju društveno odgovornih praksi. Poseduje višegodišnje iskustvo u medijima i komunikacijama i ekspertizu u oblasti strateških eskternih i internih komunikacija i CSR-a. U Telekomu Srbija je na poziciji direktora Sektora za odnose sa javnošću tokom četvorogodišnjeg angažmana bila zadužena za upravljanje reputacijom, unapredjenje i transformaciju funkcije odnosa sa javnošću, kreiranje i implementaciju prvog strateškog koncepta društveno odgovornog poslovanja te kompanije. Pre dolaska u Direct Media sistem, upravljala je komunikacijama medijske korporacije Antena Grupe, za operacije u jugoistočnoj Evropi. Diplomirani je komunikolog sa masterom iz poslovne administracije (MBA).

 

 

Sanja Burg radi u sferi komunikacija duže od 15 godina. Uz temelje u formalnom obrazovanju ima široko profesionalno iskustvo. Diplomirala na novinarsko komunikološkom smeru Fakulteta političkih nauka u Beogradu, a kao stipendista programa za mlade profesionalce u oblasti medija stručno se usavršavala u Americi, na Gejlord koledžu za novinarstvo i masovne komunikacije Univerziteta u Oklahomi. Karijeru je započela kao novinar, nastavila je u sferi konsaltinga i edukacije a potom u korporativnom sektoru. Danas radi na poziciji menadžera korporativnih komunikacija za region Balkana kompanije L'Oreal Adria-Balkan. Aktivna je u profesionalnim asocijacijama u zemlji i inostranstvu, uključena u različite filantropske inicijative i veruje u to da svako od nas, uz malo truda i volje, može da učini svet boljim i lepšim mestom za život.

 

 

Zorica Džida
Svoju karijeru u Vojvođanskoj banci a.d. Novi Sad je započela pre 20 godina. Trenutno radi na poziciji Direktor sektora Društveno odgovorno poslovanje. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Novom Sadu, gde je stekla zvanje diplomirani ekonomista. Kao direktor sektora Društveno odgovorno poslovanje u Vojvođanskoj banci doprinosi ostvarivanju strateških ciljeva Banke kroz definisanje i implementaciju politike i programa u vezi sa svim segmentima društveno odgovornog poslovanja. Živi i radi u Novom Sadu.

 

 

Doc dr Nataša Krstić je doktorirala na Fakultetu za ekonomiju, finansije i administraciju (FEFA) Univerziteta Singidunum iz oblasti menadžmenta, na temu „Razvoj društveno odgovornog poslovanja kao deo poslovne strategije preduzeća u Srbiji“. Radila je više 15 godina u domaćim i inostranim finansijskim organizacijama (Beogradska banka, UniCredit Bank, Eurobank) na poziciji direktora marketinga i odnosa s javnošću. Bila je članica UO srpske mreže Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija u dva mandata i predsednica Radne grupe za društveno odgovorno poslovanje pri Udruženju banaka Srbije. Aktivno je učestvovala u osnivanju Saveta stranih investitora Srbije (FIC), Nemačko-srpskog poslovnog udruženja (DSW) i Foruma Srbija - Nemačka. U 2015. godini stekla je i zvanje Dip DigM koje dodeljuje britanski Institut za direktni i digitalni marketing (The Institute of Direct and Digital Marketing) na osnovu položene "Profesionalne diplome za digitalni marketing". Od 2015. godine radi kao docent na katedri za digitalni marketing pri Fakultetu za medije i komunikacije (FMK), Univerzitet Singidunum.

 

 

Nathan Koeshall je direktor i suosnivač Catalyst Balkans, fondacije osnovane u Srbiji sa ciljem da podrži razvoj i širenje lokalne filantropije i poveća razmenu znanja u filantropskoj zajednici u Albaniji, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Kosovu, Makedoniji, Crnoj Gori i Srbiji. Poslednjih 17 godina Nathan se zainteresovao za aktivno građanstvo, socijalne promene i podsticanje i savetovanje vezano za domaću filantropiju. Zapadni Balkan je postao Nathanov dom i posao. Radio je u okviru vodećih internacionalnih razvojnih programa usmerenih na angažovanje zajednice i civilnog društa i jačanje kapaciteta davanja grantova u Albaniji, Bosni i Hercegovini, Kosovu, Makedoniji, Crnoj Gori i Srbiji. Uvek voli da čuje priče o kreativnim i inovativnim načinima pomoći pojedinaca i kompanija.

 

 

Jovana Gligorijević (1983) od 2002. novinarka je nedeljnika “Vreme” u kom pokriva širok spektar tema, uključujući nove medije i slobodu govora na internet. U “Vremenu” uređuje pojedine sekcije sajta www.vreme.com i obavlja funkciju community managera na društvenim mrežama. U periodu od 2008. do 2010. obavljala je funkciju urednika sekcije o evrointegracijama na sajtu b92.net/Srbija2020. Takođe, obavlja funkciju pomoćnika urednika u biznis magazine CorD. Od marta 2014. članica je Izvršnog odbora Nezavisnog udruženja novinara Srbije.

 

 

Tijana Koprivica, Chief Business Sustainability Officer, Delta Holding, Diplomirani ekonomista, Ekonomski fakultet, Univerzitet u Beogradu. Bavi se definisanjem strategije društvene odgovornosti kompanije i izradom izveštaja o održivom razvoju. Na njenu inicijativu 2010. godine uvedeno je godišnje izveštavanje o nefinansijskom poslovanju kompanije prema međunarodno priznatoj metodologiji Global Reporting Initiative, a izveštaj za 2014. godinu urađen je prema najnovijoj GRI G4 metodologiji. U 2014. godini uvodi i opsežno ispitivanje stejkholdera o tome koliko je društveno odgovorno poslovanje Delta Holdinga u skladu sa njihovim očekivanjima. Cilj ovih ispitivanja je unapređenje poslovnih procesa, odnosa sa stejkholderima i smanjenje rizika poslovanja. Zadužena je i za uključivanje zaposlenih u društveno odgovorne aktivnosti koje za cilj imaju pomoć društvenoj zajednici (volonterske akcije ekološkog i humanitarnog karaktera, Skill based volontiranje i Pro bono aktivnosti). Učestvovala je na brojnim stručnim seminarima i konferencijama na temu održivog razvoja u zemlji i inostranstvu. Prethodne funkcije u kompaniji bile su Menadžer za društvenu odgovornost (2011 – 2015), Pomoćnik direktora za Interne i eksterne komunikacije (2008 - 2011), Saradnik u finansijama (2006 – 2008).

 

 

 

 

 

 

Sanja Panjesković, Corporate Communication Coordinator Serbia & Montenegro, GSK (GlaxoSmithKline) Vodi korporativne komunikacije u kompaniji GSK za Srbiju i Crnu Goru, kojoj se pridružila 2009. godine. Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu u korporativnim komunikacijama u internacionalnom poslovnom okruženju, uz prethodno iskustvo u novinarstvu u okviru jedne od najuticajnijih medijskih kuća u Srbiji „Ringier Axel Springer“, u međunarodnim i lokalnim nevladinim organizacijama, kao i angažovanje u poslovnim asocijacijama i komorama, Sanja beleži značajne rezulte kada je u pitanju doprinos biznisa društvu. U okviru GSK-a, vodila je projekte usmerene na podršku lokalnoj zajednici, koji su nagrađeni sa 10 prestižnih priznanja u oblasti društvene odgovornosti, kao što su nagrade Virtus, Zlatna nagrada UEPS-a za najbolji humanitarni projekat, Nagrada „Infostuda“ za najboljeg poslodavca, nagrade CSR foruma za najbolji volonterski projekat, za inovativni pristup u pro bono podršci civilnom sektoru, za korporativnu odgovornost i druge. Njene ključne oblasti rada obuhvataju odnose sa javnošću, internu komunikaciju i angažovanje zaposlenih, koporativnu odgovornost i saradnju sa civilnim sektorom, kominikacijsko upravljanje promenama i kriznim situacijama.

 

 

Jovan Protić

Prvo zaposlenje bilo je u Agenciji za unapređenje državne uprave Republike Srbije, tokom prvih nekoliko meseci 2001. godine. Po povratku sa Master studija 2002. godine zaposlio sam se u Ujedinjenim nacijama u kancelariji u Beogradu i već 13 godina radim za UN, tokom kojih sam radio na nekoliko različitih poslova u više agencija UN. Od septembra 2002. do marta 2004. godine radio sam za Program UN za razvoj (UNDP) na izgradnji kapaciteta Ministarstva za rad i zapošljavanje, zatim za Program Svetske banke za jugoistočnu Evropu tokom 2004. godine, a onda tokom 2004. i 2005. godine i za Međunarodnu organizaciju rada (ILO), kao koordinator projekta reforme Inspekcije rada Republike Srbije. Od juna 2005. do maja 2008. godine radio sam za Program UN za razvoj (UNDP) kao vođa projekta izrade Nacionalne strategije održivog razvoja Republike Srbije pri Kabinetu potpredsednika Vlade Republike Srbije. Od maja 2008. godine do danas radim kao Nacionalni koordinator Međunarodne organizacije rada (ILO) za Republiku Srbiju i u mojoj nadležnosti nalaze se svi programi i projekti koje Međunarodna organizacija rada sprovodi u Republici Srbiji. Istovremeno predstavljam Međunarodnu organizaciju rada pri Kancelariji UN u Beogradu i obavljam sve dužnosti u vezi sa saradnjom Međunarodne organizacije rada sa Vladom Republike Srbije i njenim socijalnim partnerima.

 

 

Ana Koeshall je direktorka Fondacije Ana i Vlade Divac od njenog osnivanja, 2007. godine. Od samog početka, radila je na razvoju Fondacije i implementaciji fandrejsing strategije, kako korporativne, tako i individualne. Ana ima 15ogodišnje iskustvo u civilnom sektoru kroz rad u organizacijama u Srbiji, Crnoj Gori i rodnoj Makedoniji i veliko iskustvo u program menadžmentu, ljudskim resursima i fandrejsingu. Diplomirala je Elektroniku i telekomunikacije na Univerzitetu “Sveti Kiril i Metodije” u Skoplju. Udata je i ima tri devojčice.

 

 

Siniša Mitrović je analitičar životne sredine, strastan prirodnjak i posvećen je očuvanju prirodnog kapitala Srbije i Balkana. Najveći doprinos u karijeri dao je napretku valjevskog kraja, renesansi Valjeva krajem 80-ih, gradeći Modernu galeriju, Istrazivačku stanicu Petnica i okupljanje naprednih ljudi za eknomski rast. Diplomirao je na Fakultetu političkih nauka u Beogradu i master je životne sredine sa pripremom doktorata iz oblasti životne sredine. Najveći uspeh je postigao u zaštiti retkih vrsta ptica Srbije, ukljucujuci beloglavog supa u kanjonu Trešnjice kod Ljubovije. 25 godina volontira u vođenju Centra za prirodne resurse „NATURA“, nacionalne organizacije za zaštitu prirodnih vrednosti Srbije. U vremenu 90ih je politicki aktivan u Srbiji i građanskoj oktobarskoj revoluciji 2000. godine. Od 2001 godine poslanik Narodne skupštine Srbije i zamenik predsednika poslaničke grupe Demokratske opzicije Srbije, (DOSa). U parlamentu je tri godine predsedavao Odborom za životnu sredinu, proaktivno praveći regulatorni okvir za javnu politiku životne sredine. Od 2005 godine savetuje više ministara i vojvođanskog premijera u poslovima životne sredine. Sada aktivno radi u Privrednoj komori Srbije na poslovima zelenog rasta srpske industrije, ekoloških evropskih integracija i upotrebi najboljih tehnologija za Srbiju u upravljanju otpadom i otpadnim vodama. Jedan je od vodećih promotera doktrine cirkularne ekonomije, kao novog alata konkurentne privrede , energetski efikasne i odgovorne prema lokalnoj zajednici. Autor je više studija za međunarodne organizacije (ILO, UNOPS) na poslovima inkluzije Roma u poslovni sektor. Član je Upravnog odbora Globalnog dogovora Ujedinjenih Nacija u Srbiji i predsedavajući grupe za promociju Milenijumskih ciljeva održivog razvoja, koji su usvojeni u Njujorku u septembru 2015 godine.Aktivno radi na uključivanju malih i srednjih preduzeća u promociji održivog razvoja lokalnih zajednica, očuvanja vrednosti lokalnih resursa i novog kvaliteta života u stvaranju lokalnih radnih mesta. Jedan od osnivača Fondacije MISIJA-odgovornih za budućnost, think tank organizacije koja traga za odgovorima čime će se Srbijai regija suočiti u budućnosti. Sada je i predavač na Fakultetu za primenjenu ekologiju „FUTURA“. Oženjen, dvoje dece Zaposlen u Privrednoj komori Srbije u Centru za zaštitu životne sredinu. Član je EAST-WEST BRIDGE SRBIJA.

 

 

Stanislava Vučković, psiholog sa višegodišnjim iskustvom u programima podrške za decu, mlade i njihove porodice. Trenutno angažovana u UNICEF- u kao konsultant za socijalno uključivanje i rani razvoj dece, gde najviše radi na aktivnostima razvoja programa za decu i porodice, kako bi se uvremenjeno uticalo na razvojne poteškoće, porodice podržale, a ključne godine za razvoj dece iskoristile što bolje. Ranije u UNICEFu bila angažovana na razradi i sprovođenju programa “Škola bez nasilja” u više od 120 škola u 50 opština u Srbiji. Radila na programima razvoja zapošljavanja, programa radnih praksi i podsticanje preduzetništva mladih, i najzad, učestvovala je u osmišljavanju i sprovođenju programa, lokalnih i nacionalnih politika, kao i u donošenju odgovarajuće zakonske regulative usmerene na podršku deci i mladima. Ima 43 godine i majka je dvoje dece.

 

 

Mia Meleghy rođena je 1992. godine u Smederevu. Diplomirala je na Beogradskoj Bankarskoj Akademiji. Od 2014. godine zaposlena je u kompaniji EY u odeljenju za upravljanje ljudskim resursima. Pored svojih svakodnevnih zaduženja, bavi se i korporativnim volontiranjem i organizovanjem CSR projekata i akcija. Tokom studiranja bila je član organizacija (AIESEC, Crveni Krst, Amatersko pozorište „Pričamo priču“…) u okviru kojih je radila na projektima u saradnji sa izbegličkim kampovima, domovima za nezbrinutu decu, decu ometenu u razvoju, za stare, udruženjima za decu sa posebnim potrebama, gluvih i nagluvih i drugim socijalno ugroženim grupama.

 

 

Nenad Stojković je menadžer za održivi razvoj u kompaniji NIS Gazprom Neft, rodjen je 1986. godine. Diplomirao na Ekonomskom fakultetu, Univerziteta u Beogradu 2011. godine. Karijeru je započeo u KPMG-u na poslovima revizije i finansijskog savetovanja a nakon prelaska u NIS 2014. godine svakodnevne aktivnosti podrazumevaju sprovođenje strategije održivog razvoja kao i izradu godišnjeg Izveštaja Društva iz oblasti održivog razvoja u skladu sa GRI standardima. Pripremljeni Izveštaj za 2014. godinu je višestruko nagrađivan. Dizajn NIS-ovog Godišnjeg i Izveštaja o održivom razvoju za 2014. godinu, nagrađen je bronzanim priznanjem za izdavački projekat godine, koje dodeljuje Udruženje za tržišne komunikacije. Takođe, Društvo je dobilo priznanje za doprinos razvoju nefinansijskog izveštavanja koje dodeljuje Forum za odgovorno poslovanje a od strane World Finance magazina dobijena je nagrada za najbolju kompaniju u istočnoj Evropi u oblasti održivog razvoja u kategoriji naftno-gasne industrije.