Ove Fredhajm
Uve Fredhajm, generalni direktor Telenora u Srbiji, je došao na ovu poziciju iz sedišta Telenor grupe, gde je bio direktor Tržišta u industrijskom razvoju. Pre toga, od 2003. do 2009. godine, bio je generalni direktor Telenora u Mađarskoj. Tokom 20 godina u Telenor grupi Fredhajm je radio i na poziciji starijeg potpredsednika za proizvode i tržišta Telenor mobajla u Norveškoj (2001-2002) i na poziciji izvršnog direktora za marketing i zamenika generalnog direktora Kivistara u Ukrajini (1999-2001). Novi generalni direktor Telenora u Srbiji bio je član Upravnog odbora Telenora u Crnoj Gori (2005-2008) i član Izvršne komisije mobilnog operatora Didži u Maleziji (2001-2002), a trenutno je član Upravnog odbora Telenora u Norveškoj. Fredhajm ima zvanje mastera poslovne administracije i marketinga Škole za poslovnu administraciju iz Osla. Tokom dugogodišnjeg boravka u inostranstvu stekao je bogato multikulturalno iskustvo i naučio brojne jezike – danski, švedski, engleski, nemački i francuski.

Dragan Močević
Dragan Močević je preduzetnik i osnivač prve domaće PR agencije u BiH s kancelarijama u Banjaluci i Sarajevu. Pre deset godina pokrenuo je projekat PROACTIVE, regionalnu edukativnu konferenciju o odnosima s javnošću, a kasnije i druge edukativne projekte PR Akademija, Sarajevo PR Open, PR Club i državno studentsko takmičenje PR Challenge. U poslednjih dvanaest godina vodio je mnoge projekte u oblasti odnosa s javnošću, treninga i edukacije iz oblasti javnog nastupa, odnosa s medijima, strateškog komuniciranja, online PR-a za mnoge domaće i strane klijente. Trenutno je savetnik u agenciji Prime Communications. Autor je projekta "Porodične firme - stub razvoja ekonomije" koji provodi Centar za edukaciju Pro educa.

Tatjana Vojtehovski
Diplomirala bankarstvo I finansije. Završila Institut za Neurolingvističko programiranje - Master NLP. Završila muzičku školu Josip Slavenski. Radno iskustvo: 22 godine TV iskustva, autor brojnih emisija, formata i intervjua 10 godina - RTS 2 godine - YU info 10 godina Pink Media Group Poslovi PR -a - 12 godina. Osnivač PR agencije Wojtehovski Communications. Na Digital Communications Institute drži kurs Napredne komunikacije. Dobitnik brojnih nagrada iz oblasti TV novinarstva.

Tatjana Ćitić
Dr Tatjana Ćitić je diplomirala novinarstvo na Fakultetu političkih nauka u Beogradu. Na istom fakultetu je odbranila i magistarsku tezu (Digitalna televizija – nova multimedija), kao i stekla zvanje doktora nauka (teza Razvoj digitalne televizije u Srbiji). Zaposlena u RDUS Radio-televizija Srbije od 1997. godine. Trenutno na poziciji odgovornog urednika Digitalnog programa RTS i Programa za dijasporu. Sa timom inženjera i saradnika postavila RTS digital i RTS HD program. Urednik podsajta Digitalna TV. Učestvovala na značajnijim konferencijama, okruglim stolovima i skupovima u Srbiji i Regionu na temu prelaska sa analognog na digitalno emitovanje programa i planiranja digitalne dividende. Autor nekoliko naučnih radova Digitalna televizija - nova multimedija, Vizuelna komunikacija - televizijska slika, Institucionalni i zakonodavni okvir za razvoj digitalne televizije u Srbiji, Digitalna televizija - novi kreativni izazov.

Adrian Ježina
Član menadžment borda i Vipnet CTO & Fixed Services Officer u kompaniji Mtel, Adrian Jezina bio je imanovani član Vipnetovog borda direktora u Aprilu 2012 gde je bi ozadužen za multimediju, cloud usluge i fiksnu telefoniju. U Julu 2014 on prezima poziciju Vipnet Chief Technology Officera. Ježina jepreuzeo tu poziciju nakon što je Vipnet preuzeo B.net u avgustu 2011, gde je bio predsednik Upravnog odbora i generalni direktor od 2006. Adrijan je diplomirao na Fakultetu elektrotehnike mašinstva i brodogradnje Univerziteta u Splitu.

Dejan Turk
Posle završetka studija na Bečkom univerzitetu za ekonomiju i poslovnu administraciju, studije marketinga i finansija, 1995. Dejan Turk se zaposlio u McDonald’s Slovenija gde je započeo karijeru kao menadžer restorana, a završio kao izvršni direktor lanca restorana u Sloveniji i Hrvatskoj. U Telekom Austrija Grupu došao je u avgustu 2004, kada je postao rukovodilac marketinga i prodaje u Si.mobilu u Sloveniji. U avgustu 2006. imenovan je za člana Upravnog odbora odgovornog za tržišno poslovanje, a od marta 2007. do februara 2014. obavljao je posao predsednika Upravnog odbora Si.mobila. Na poziciji direktora/CEO/CMO Vip mobile je od 1. marta 2014. godine. U maju 2014. godine izabran je i za člana Nadzornog odbora kompanije A1 Telekom Austrija AG, članice Telekom Austrija Grupe. Dejan Turk je dobitnik mnogih uglednih priznanja za šestogodišnje uspešno rukovođenje Si.mobilom (Excel 2009, Menadžer godine 2009, Priznanje za najveća postignuća u poslovanju i ekonomiji Slovenije za 2013.). Takođe je i predsednik Slovenačke asocijacije menadžera i predsednik UO UNICEF fondacije u Sloveniji.

Ljubiša Lukić
Ljubiša Lukić (36) izvršni direktor ABC Srbija diplomirao je ekonomoju na Beogradskom univerzitetu, a potom je zavšio i specijalističke studije na FON-u i stekao zvanje specijalista u oblasti marketing menadžmenta. Završio i veliki broj obuka i usavršavao se na seminarima u Srbiji i svetu. U ABC Srbija radi na razvoju novih tehnologija i integrisanom sistemu odita. Radio je u kompanijama Raytek USA, potom u agenciji Publicis kao i Saatchi&Saatchi. Od 2009. obavljao je funkciju direktora sektora analiza i generalnog direktora u MIG medijskoj grupaciji, gde je radio na značajnim projektima i inovacijama u oblasti medija, kao i na konstantnom know-how razvoju u kompaniji.

Marina Kosanović
Marina Kosanović je rođena u znaku Vodolije, one godine kada je Rocco Granata istoimenom pesmom osvojio svet. Iza nje je bezmalo tri decenije profesionalnog života u novinarstvu. Tokom tog perioda, do detalja je upoznala kako editorijal, tako i biznis stranu ”poslednje avanture duha”, kako je žurnalistiku svojevremeno definisao njen profesor novinarstva Sergej Lukač. Završila je Fakultet političkih nauka, a karijeru je započela u izdavačkoj kući ”Politika”, u časopisu ”Bazar” gde je dugi niz godina radila kao novinar i urednik. Tekstove je objavljivala i u ”Studentu”, dnevnom listu ”Politika”, časopisima ”Ana”, ”Pop rock”, ”Rock”, ”E magazin”, FAAR... Više od deset godina bila je izvršni organizator ”Lica godine”, nacionalnog finala takmičenja ”The Look of The Year”. Autorka je imena i koncepta najstarije modne nagrade ”Bazart”, koja se i danas dodeljuje na ”Belgrade Fashion Weeku”. Autorka je knjige ”Naš takozvani život: fenomeni devedesetih”, koja predstavlja svojevrsno svedočanstvo o pomerenoj stvarnosti koju je srpsko društvo živelo tokom poslednje decenije 20. veka. Godine 2004. učestvuje u pokretanju nove izdavačke kuće, koju je na srpskom tržištu startovala finsko-holandska medijska kompanija ”Sanoma”, sa ciljem da u Srbiji lansira svetski poznate licencne magazine. Prvi naslov koji je ”Sanoma” lansirala bio je ELLE, najprodavaniji modni magazin na svetu, a Marina Kosanović Stefanović – prva glavna i odgovorna urednica srpskog izdanja ELLE. Četiri godine kasnije iz editorijal voda prešla je na biznis stranu – u izdavačkoj kući ”Adria Media Serbia” radi kao direktor izdanja časopisa ELLE, ELLE Dekor, ”Sensa”, ”Gala Style”, ”National Geographic”, ”Lisa”, ”Mama”, ”Moj stan”... Profesionalno se usavršavala u Londonu, gde je završila MBMC na prestižnom FIPP-u. Živi u Beogradu, majka je dva tinejdžera, praktikuje power based hatha yogu. Radi kao freelance medija ekspert. Uz apsolutno uvažavanje digitalizacije, i dalje veruje u magazine.

Amira Medunjanin
Rođena je u Sarajevu, Bosna i Hercegovina, 23. aprila 1972. godine. Od samih početaka svoje karijere traži odgovarajući pristup tumačenju i predstavljanju tradicionalne glazbe jugoistočne Europe i pokušava se usredsrediti na onaj dio naše umjetnosti iz perspektive modernoga svijeta koji nas okružuje. Njena opčinjenost ljepotom usmene tradicije ovih prostora navela je da se posveti stvaranju specifičnog umjetničkog izričaja koji nije sastavni dio glazbenih trendova, ili kompromisa kako bi se uklopio u postojeće glazbene kalupe. Kroz rad s profesionalnim skupinama glazbenika i mnogobrojnim koncertima uspješno predstavlja kulturu s ovih prostora, odnosno balkansku tradicionalnu glazbu na svjetskoj World Music sceni. Odlično poznavanje engleskoga jezika olakšalo je predstavljanje jedinstvenog koncepta projekata u zapadnoj Europi i šire. Muzički novinar Garth Cartwright je naziva "bosanskom Billie Holiday" poredeći način na koji se Amira igra sa sevdahom, nalazeći novi kontekst i formu u tradiciji staroj stotinama godina. Dobitnica je prestižne nagrade «La plue belle voix feminine 2012» (Najbolji ženski vokal 2012. godine) od strane Fondacije Orange (Francuska, Marseille, Babel Med Music festival). Gostovala je na albumu Bal-Kan: Honey and Blood, čuvenog katalonskog umjetnika Jordi Savalla, s kojim aktivno surađuje i nastupa diljem svijeta. U predhodnom periodu od deset godina vlastitim snagama je objavila četiri nosača zvuka koji su obuhvatili muzičko nasljeđe Bosne i Hercegovine sa osvrtom na regionalnu perspektivu. Nakon što je 2003. godine gostovala na albumu "A Secret Gate", Mostar Sevdah Reuniona, Amira Medunjanin 2005. godine snima svoj debitantski album "Rosa" u izdanju Snail Records. Album dobija sjajne kritike u Velikoj Britaniji i širom Evrope, pojavljujući se i među kandidatima ali i dobitnicima izbora za "album godine". Album je proglašen albumom godine od strane muzičkog kritičara (Clive Davis, The Sunday Times) u Velikoj Britaniji. Ono što je najbitnije, znatno je doprinio promociji zemalja Regiona i njihove glazbene tradicije širom svijeta. Također, objavljivanje albuma u zapadnoj Europi olakšalo je pristup svjetskoj glazbenoj sceni i drugim glazbenicima s ovih prostora. U cijelosti je postignut cilj koji se, prije svega, orijentirao na promociju jedinstvenog umjetničkog izraza zemalja jugoistočne Europe. U aprilu 2009. godine, Amira objavljuje album "Live", u izdanju Gramofona. Album sadrži snimke sa njenog koncerta u Bosanskom kulturnom centru tokom Jazz Festa Sarajevo 2008. godine. Iste godine pravi još jedan korak naprijed, objavljivanjem već snimljenog studijskog albuma "Zumra", koji je pripremila u saradnji sa međunarodno priznatom harmonikašicom Merimom Ključo. Album predstavlja inovativni pristup muzičkoj tradiciji Regiona, spajajući primjenjenu harmoniku sa aranžmanima tradicionalnih melodija, stihova i stila vokalne izvedbe. Album je snimljen u CMP studiju, a tonski snimatelj Walter Quintus daje mu jedinstveni pečat. Album Zumra je dobitnik BiH muzičke nagrade “Indexi”. Čuvena izdavačka kuća Harmonia Mundi isti objavljuje za područje cijelog svijeta. Album, Amulette, također objavljen od strane izdavačke kuće Harmonia Mundi, urađen je u suradnji sa umjetnicima: Bojan Zulfikarpašić, Bachar Khalife, Nenad Vasilić, Kim Burton, Walter Quintus i Vlatko Stefanovski. Album “Amulette”, koji je realiziran u periodu 2010/2011 godine, je dobio izvanredne kritike u uglednim časopisima diljem svijeta, kao što su The Guardian, Daily Telegraph, Financial Times, The Sunday Times, Observer itd. Proglašen je Top of the World muzičkim izdanjem u svijetu od strane uglednog muzičkog magazina Songlines u Velikoj Britaniji. Posljednji album, Silk and Stone, u izdanju Aquarius Recordsa za područje Regije, snimljen je u studiju male koncertne dvorane Vatroslav Lisinski i objavljen u maju 2014. Urađen je u suradnji s Bojanom Zulfikarpašićem, koji je ujedno i aranžer i producent albuma, zatim, Boškom Jovićem, Nenadom Vasilićem, sjajnim turskim instrumentalistima, Hakan Gungor - kanun i Yurdal Osman Tokcan - oud. Gost na albumu je sjajni i mladi kontrabasist iz Hrvatske, Stjepan Horvat. Harmonia Mundi je i ovaj put prepoznala kvalitetu i objavljuje Silk and Stone za ostatak svijeta.

Marija Matić
Media planning director u Direct Mediji. U advertisingu je 15 godinu. Zadužena za medijsko planiranje I komunikacijske strategije, istraživanje i kvalitativno unapređenje rada agencije. Ucesnik je brojnih konferencija I panela u Srbiji I regionu. Organizuje edukativni centar u okviru Direct Medije. Završila Mašinski fakultet.

Iva Đurković
Client Service Director medijske agencije OMD, jedne od vodećih globalnih mreža medijskih agencija, koja u Srbiji posluje od 2006. godine. Ponosna je na saradnju sa klijentima kao što su Vip mobile, McDonald’s, PepsiCo, Visa, Renault, Nissan, Chipita. Iva ima 13 godina iskustva u industriji medija i komunikacija. Radila je na pozicijama Direktora programa Televizije B92, RTL-a, produkcijske kuće Emotion Production. Odgovorna za brojne sate originalnih TV programa i licenciranih TV formata. Diplomirala filmsku i televizijsku produkciju na Univerzitetu u Oklandu, Novi Zeland.

Vojislav Žanetić
Rođen 3.11.1963. Diplomirani komunikolog. Suvlasnik i kreativni direktor Marketing agencije »B.C.A. Mosaic«. Predavač na Fakultetu za medije i Komunikacije (predmeti: „Copywriting“, „Uvod u tržišnu komunikaciju“). Kolumnista i satiričar. Copywriter u Saatchi & Saatchi od 1992 Ass. Creat. Director u Saatchi od 1993. /Creative Director u Ogilviju od 1994 /Samostalni konsultant za Advertising od 1996 /Direktor marketinga BK Televizije u 1997 godini /Vlasnik sopstvenog kreativnog studija od 1997 /Suvlasnik i direktor u Advertising agenciji Mozaik od 2003 do danas /Kreativni direktor, PR konsultant i Kopirajter u više od 150 advertising i PR kampanja. /Dobitnik nekoliko domaćih i međunarodnih nagrada za kreativnost

Dejan Ljuština
Dejan Ljuština je voditelj regionalnog tima PwC-a za menadžment konzalting odgovornog za poslovni menadžment. U regiji jugo-istočne Europe Dejan je glavna osoba u PwC-u za telekomunikacijski i medijski sektor, a u Adria regiji je na čelu PwC-a za sektor energetike. Stručna je osoba za područja operativnog restrukturiranja, strategije, tržišne regulative, upravljanje efikasnošću te M&A (spajanja i stjecanja) uglavnom primijenjene na složenim poslovnim sustavima regionalnih blue-chip tvrtki u telekomunikacijskom, medijskom, energetskom i maloprodajnom sektoru. Dejan je uspostavio snažnu međunarodnu stručnu mrežu na temelju svojih kompetencija, odnosa s klijentima i izvrsnom stručnom znanju industrije te je redovito traženi gost-predavač na ključnim međunarodnim poslovnim događajima u široj regiji. Također je redoviti kolumnist vodećih poslovnih časopisa u regiji. Prije dolaska u PwC, proveo je osam godina u Deloitteu i tri godine kao voditelj projekata u društvu Intel Corporation, vodeći tim softverskih programera radeći na razvoju Intelovih “Itanium Family” procesora. Karijeru je započeo u Ericssonu. Nakon diplome na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu, magistrirao je ekonomiju i poslovno upravljanje na IEDC-u, školi za management (MBA) na Bledu u Sloveniji.

Goran Karadžić
Već deset godina (od 2004) sam član Saveta Republičke radiodifuzne agencije. Diplomirani sam menadžer medija, a profesionalno iskustvo sam sticao od 1984. godine. Tada sam se nakon godinu dana honorarne saradnje zaposlio u "Glasu omladine" iz čega je kasnije nastao politički magazin "Stav". Radio sam u novosadskom "Dnevniku" i nekim njegovim izdanjima (glodur Europreduzetnika) nakon čega sam pokrenuo nekoliko izdanja u privatnoj kompaniji. Nakon samo dva broja magazina "Status", raspadom SFRJ raspalo se i tržište tako da je "Status" prestao da izlazi. Potom sam 6 godina izdavao "NS nedeljnik", lokalnu novosadsku novinu iz koje sam prešao na mesto direktora novosadske televizije "Apolo". Tokom mandata završio sam Irex-ov kurs menadžmenta u TV stanicama po standardima BBC-a i jedno vreme radio kao trener stanica u Srbiji i okruženju. Nakon izbora u Savet RRA ne radim kao trener TV stanica. Mandat u Savetu RRA mi ističe krajem naredne godine.

Goran Milić
Goran Milić, direktor vesti i programa na Al Jazeeri Balkans, dugogodišnji je novinar, urednik i direktor brojnih medijskih kuća, uključujući TV Beograd, YUTEL, Mrežu, OBN, HTV. Vodio je i uređivao više od 1.000 televizijskih dnevnika i autor je preko 120 dokumentarnih i putopisnih emisija. Proglašen je novinarom 2007. godine u Hrvatskoj, dobitnik je Šestoaprilske nagrade grada Sarajeva 1992. godine i nagrade "Svetozar Marković" u Srbiji 1987. godine.

Aleksandar Šapić
Aleksandar Šapić je srpski političar i bivši vaterpolista. Po zanimanju je doktor nauka industrijskog menadžmenta. Rođen je 01. juna 1978. godine u Beogradu. Smatra se jednim od najboljih srpskih vaterpolista svih vremena. Na Svetskom prvenstvu u Montrealu 2005. godine je osvojio zlatnu medalju. Na Olimpijskim igrama u Atini 2004. je osvojio srebro, dok je bronzanu medalju osvojio 2000. godine u Sidneju i 2008. godine u Pekingu. Posle Olimpijskih igara u Pekingu 2008. godine, povukao se iz reprezentacije i postao je pomoćnik gradonačelnika Beograda. Izabran je za predsednika Gradskog odbora Demokratske stranke u Beogradu 03. jula 2011. godine. Ostao je dobro upamćen i po ulazi Gangule iz legendarnog srpskog filma Kad porastem biću Kengur, iz 2004. godine. Od 27. juna 2012. godine je predsednik opštine Novi Beograd.

Nenad Milosavljević
Nenad Milosavljević je jedan do autora na satiričnom portalu Njuz.net i deo scenarističke ekipe emisije „24 minuta sa Zoranom Kesićem“. Po profesiji je novinar koji se ranije bavio ekonomskim i muzičkim novinarstvom. Kalio se u dnevnom listu „Biznis“, nedeljniku „Ekonom:east“, kao i velikom broju drugih onlajn i oflajn magazinima, da bi se zatim potpuno neplanirano pronašao u satiri. Zaljubljenik je u muziku i internet, a pored Njuza, vreme troši na svoja dva bloga i saradnju sa ekonomskim magazinom Nova ekonomija. Završio je Fakultet političkih nauka, da bi na kraju saznao da se novinarstvo ipak ne uči na fakultetu već u redakciji.

Branka Maletić
Na poziciji direktora medijske agencije Media S Starcom MediaVest Group Beograd radi od 2006. godine. Tokom 16 godina rada u struci, te radeći na tržištima u čitavoj regiji - sarađivala je i sarađuje sa klijentima poput P&G (HAOR za Sloveniju i jedne vreme za Hrvatsku), Toyota Adria, Gorenje, Samsung , GSK, Atlantik grupa, Knjaz Miloš, United Serbian Breweries i mnoge druge. Predavač je na specijalističkim studijama na Fakultetu Dramskih Umetnosti u Beogradu. Završila Elektrotehnički fakultet.

Ejub Kučuk
21 godina iskustva u advertajzingu, medijima, izdavaštvu i društvenim medijima. Nakon 4 godine rada u Marketing departmanu loklanih radio i TV stanica pokrenuo je sopstvenu advertajzing ageniciju MITA Group 1997.

Nataša Đukanović
Nataša je svojom energijom i marketing filozofijom doprinijela razvoju kompanija u tri različite oblasti poslovanja – avioindustriji, bankarstvu i internet biznisu. Nataša je direktor marketinga u kompaniji DoMEn, koja je registar crnogorskog nacionalnog internet domena .ME. Jedan je od osnivača Digitalizuj.Me, digitalne zajednice koja nastoji da pomogne građanima Crne Gore da razumiju i iskoriste uzbudljive nove šanse za društvene promjene i biznis u digitalnom okruženju upotrebom društvenih medija i inovativnih poslovnih modela.

Lea Stanković
Lea Stanković radi u agenciji Communis DDB kao digitalni kreativni menadžer. Pored rada sa internacionalnim i lokalnim klijentima kao što su Knjaz Miloš, Bambi, Heineken, Amstel i drugi, Lea je ove godine završila MBA na Berlin School of Creative Leadership. Autor je više članaka na temu digitalnih komunikacija, a njeni tekstovi su objavljivani na portalima Media Marketing, Forbes.com i Huffington Post.

Bojan Rendulić
Bojan Rendulic je CEO medijske agencije Initiative FB. Ima je višegodišnje iskustvo u svim aspektima u digital medijskom prostoru: vodio je internet portal, radio je na strani klijenata, a od 2009. je rukovodeći jedne od vodećih digitalnih agencija. Bojan je učestvovao u brojnim projektima u sferi Internet oglašavanja, od faze razvoja komunikacionih strategija do analizr prinosa na investicije, za klijente kao što su : The Coca- Cola , L' Oreal , Carlsberg , i mnogi drugi. On je profesionalnu predavač i redovno učestvuje na mnogim značajnim konferencijama u oblasti digitalne industrije.

Ivica Mudrinić
Rođen je 1955. godine, a 1978. diplomirao je elektrotehniku na Sveučilištu u Torontu. Prvo zaposlenje dobio je u Odjelu razvoja proizvoda Motorola Communicationsa, a 1985. godine osnovao je vlastitu tvrtku MX Engineering Inc. Godine 1990. vratio se u Hrvatsku i uskoro postao savjetnikom predsjednika Republike za komunikacije. Već potkraj sljedeće godine imenovan je pomoćnikom ministra za pomorstvo, promet i veze, a 1992. resornim ministrom. Od 1994. godine obavlja i dužnost predsjednika Vijeća za telekomunikacije, a od 1996. je predsjednik Uprave Hrvatske radiotelevizije. Od 15. listopada 1998. je generalni direktor Hrvatske pošte i telekomunikacija, a nakon odvajanja Pošte od Telekomunikacija, 1. siječnja 1999., imenovan je predsjednikom Uprave HT-a i glavnim direktorom, danas T-Hrvatskog Telekoma.

Milica Stefanović
Menadžer za korporativni identitet, odnose sa javnošću i komunikacije, Coca Cola za Srbiju i Crnu Goru Od decembra 2007. godine radi kao Corporate Identity, Public Affairs and Communications Managerza The Coca-Cola Company za Srbijiu i Crnu Goru, posvećena razvijanju programa korporativne društvene odgovornosti, brand komunikacije i odnosa s javnošću. Prethodno iskustvo uključuje tri godine rada na poziciji PR gradonačelnika Beograda, Nenada Bogdanovića, na poslovima planiranja i vođenja javnih nastupa gradonačelnika i vođenja odnosa s medijima; kao i poslove vođenjaodnosa s javnošću Doncafe group u trajanju od dve godine. Član je Društva Srbije za odnose s javnošću i European Association of Communication Directors.

Slobodan Đinović
Slobodan Đinović je osnivač, akcionar, član Upravnog odbora i generalni direktor kompanije Orion telekom. Orion telekom, kao kompanija, nastala je investiranjem u telekomunikacije, a delom finansirana od strane investicionog konzorcijuma na čelu sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj. Cilj nastanka Oriona je olakšana konsolidacija i liberalizacija tržišta telekomunikacija, ne samo u Srbiji, već i u regionu zapadnog Balkana. Gospodin Đinović postaje pionir u implementaciji savremenih bežičnih Internet tehnologija u Srbiji, osnovanjem kompanije Mediaworks 2000. godine. Ubrzo, kompanija postaje vodeći alternativni Internet provajder, pa tako, Mediaworks gradi i prvu WiMax mrežu i pokreće projekat masovnog povezivanja domaćih kompanija na svetsku mrežu. 2010. godine, MediaWorks preuzima provajdere SezamPro i Neobee.net, i time postavlja temelje današnje kompanije Orion telekom – kao, drugog nacionalnog fiksnog operatera i vodećeg alternativnog Telekomunikacionog operatora u Srbiji. Pre nego što je postao preduzetnik, gospodin Đinović je bio jedan od studentskih vođa pokreta otpora poznat kao „Otpor“, koji je inicirao proteste kreirajući nezavistan politički pokret odgovoran za rušenje režima Slobodan Miloševića, ali je isto tako odgovoran i za demokratizaciju srpske političke scene. Gospodin Đinović je koautor dve knjige: "Nenasilna borba , 50 ključnih tačaka" i " Nenasilna borba - Nastavni plan i program za SNVC " objavljenih 2006 i 2007 u Srbiji i SAD. Vanredni je predavač u okviru “strategija i metoda nenasilnih društvenih promena " na Fakultetu političkih nauka u Beogradu, ali i predavač i gostujući profesor Harvard University – Boston, NYU – New York, kao i na koledžima Kolorado, Grinnell i Fletcher na Univerzitetu Tufts u SAD. Često je angažovan i kao konsultant na različitim projektima Svetske banke, Ministarstva zdravlja, Ministarstva pravde i Narodne skupštine Republike Srbije . Tokom svoje profesionalne karijere, skoro redovno učestvuje u aktivnostima i promociji ljudskih prava. Gospodin Đinović je diplomirani inženjer Mašinskog fakulteta Beogradskog univerziteta iz oblasti brodogradnje, poseduje i „MA Law and Diplomacy - Fletcher School of Law (Tufts University, Boston)“. Gospodin Đinović je rođen u Zagrebu 1975. oženjen je, ima ćerku i živi u Beogradu.

Dragana Đermanović
Dragana Đermanović je internacionalni online PR praktičar i predavač. Vlasnica je konsultantske firme prpepper i počasna članica žirija za dodelu prestižnih SocialMedia Awards za 2011. ispred European Public Relations and Research Association (EUPRERA) i Euroblog asocijacije, članica žirija za dodelu ICT nagrada za Evropu u Luksemburgu, kao i počasna ambasadorka WebIT saveta internet praktičara Jugoistočne Evrope. Savetnica je za strateško online komuniciranje i istraživač u oblasti primene internet komunikacijskih platformi u korporativnom komuniciranju.

Jovana Gligorijević
Jovana Gligorijević (1983) od 2002. novinarka je nedeljnika “Vreme” u kom pokriva širok spektar tema, uključujući nove medije i slobodu govora na internet. U “Vremenu” uređuje pojedine sekcije sajta www.vreme.com i obavlja funkciju community managera na društvenim mrežama. U periodu od 2008. do 2010. obavljala je funkciju urednika sekcije o evrointegracijama na sajtu b92.net/Srbija2020. Takođe, obavlja funkciju pomoćnika urednika u biznis magazine CorD, jedinoj publikaciji te vrste koja u Srbiji izlazi na engleskom jeziku. Od marta 2014. članica je Izvršnog odbora Nezavisnog udruženja novinara Srbije. Od 2012. godine, jedna je od alumnista INTAJOUR Academy, Akademije za novinarstvo u digitalnom svetu, gde se specijalizovala za veb novinarstvo i multimediju. Ovaj program prošla je kao jedna od ukupno 36 stipendista Bertelsman fondacije iz čitavog sveta. Sarađivala je i sa medijima kao što su Balkanska istraživačka mreža (BIRN), Elle, hrvatski Forum Tjedni Magazin i 24sata.hr, Danas i dr. Kao novinar-istraživač ili ko-autor radila je na više dokumentarnih filmova u produkciji Vreme Filma i Medija Centra Beograd.

Zoran Torbica
Direktor Tvitomanije. Živi od interneta od 2001.

 

Dražen Mavrić
Predsednik Uprave Nova TV. Dražen Mavrić na čelnom je mestu prve hrvatske komercijalne televizije od 2005. godine. Pre upravljanja medijskom grupom, svoju karijeru gradio je u KPMG Hrvatska kao konsultant i finansijski savetnik u velikim privatizacijskim projektima te kao član kriznog menadžmenta u jednoj od vodećih kompanija mesne industrije u kojoj je bio zadužen za nadgledanje finansijske konsolidacije i restrukturiranje kompanije. Nova TV Grupa s Draženom Mavrićem na čelu postala je neupitni lider na hrvatskom medijskom tržištu: stvorila je najgledaniji informativni i zabavni program i uspešno plasira sadržaje vlastite produkcije na međunarodno tržište, pokrenula je danas najgledaniji specijalizovani kanal te diktira trendove na području online medija.

Istok Pavlović
Istok je stručnjak za internet marketing i u ovoj oblasti je do sada postigao izuzetne rezultate. Suosnivač je agencije za za internet consulting “Like Media”, a ima bogato iskustvo u konsaltingu i izradi internet strategija za neke od najpoznatijih domaćih brendova. Trenutno radi na velikom projektu marketinga i prezentacije kompanije Mainframe2 iz San Franciska. Pokretač je nekoliko veb sajtova na domaćem i globalnom tržištu. Kao popularizator ideje viralnog marketinga u Srbiji, kreirao je nekoliko uspešnih viralnih kampanja, koje su bile i medijski ispraćene. 2011. godine proglašen je za najuticajnijeg blogera u Srbiji glasovima čitalaca na manifestaciji BlogOpen. Završio je Elektrotehnički fakultet u Beogradu, ali nikada nije koristio svoju diplomu.

Željko Mitrović
Željko Mitrović je rođen 31. maja 1967. godine u Zemunu. Po zanimanju je pravnik i diplomirani ekonomista. Krajem 80-tih godina započeo je realizaciju svoje poslovne strategije osnivanjem muzičkog studija PINK u Zemunu. PINK studio je vrlo brzo postao mesto u kome su mnogi muzičari realizovali svoje projekte. Kao rezultat vizije proširenja poslovanja u oblasti radio - difuzije organizovana je radio stanica pod nazivom RADIO PINK, koja je emitovanje programa otpočela 1993. godine. Vođen idejom daljeg širenja poslovanja Željko Mitrović pokreće i zemaljsku lokalnu TV stanicu - TV PINK. Program TV PINK počeo je da se emituje 16. septembra 1994. godine sa svega jednom kamerom, malim studijom i jednim odašiljačem. Programski sadržaj sa isključivim akcentom na filmove, serije, kvizove i zabavno - muzičke emisije doveo je vrlo brzo do uspeha. TV PINK je već od početka merenja zvanično najgledanija komercijalna televizija u zemlji. Godine 1997. u želji da proširi svoje delatnosti Željko Mitrović osniva muzičko - izdavačku kuću CITY RECORDS. Danas, ova izdavačka kuća se može pohvaliti milionskim tiražima za preko 500 izvođača koji izdaju pod ovom etiketom. U okviru širenja svoje mreže televizijskih programa, počinje emitovanje novog satelitskog kanala PINK PLUS, a već septembra 2002. godine lansira se još jedan kanal PINK MONTENEGRO - kao zemaljska nacionalna stanica u Crnoj Gori koja za svega 6 meseci postaje najpopularnija TV stanica. Aprila 2003. godine Željko Mitrović pušta u rad još jedan satelitski kanal PINK EXTRA, a iste godine, kupovinom 6 televizija u BiH uspeva da ih grupiše i formira u jedinstven sistem PINK BH koji za samo nekoliko nedelja postaje jedna od najpopularnijih TV stanica zahvaljujući već visoko pozicioniranom i poznatom imenu PINK. Danas, pored pomenutih kanala, Željko Mitrović je vlasnik još 43 kanala koje distribuira u kablovskoj mreži najvećih operatera u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni I Hercegovini. Do kraja 2014 godine broj kanala pinkove platforme će dostići 60 programa različitog sadržaja I profila, od muzičkih, preko 10 filmskih kanala sa blokbaster filmovima, naučno obrazovnih, modnih i erotskih. Dalji razvitak Željkove vizije PINK INTERNATIONAL COMPANY rezultira osnivanjem PFI - PINK FILMS INTERNATIONAL - jedinstvenog filmskog produkcijskog kompleksa koji otvara realne šanse da naša zemlja postane izuzetno važan faktor u oblasti filmske industrije u ovom delu sveta. Sada, osim za snimanja televizijskih emisija sa velikim producentskim zahtevima I atraktivnim scenografijama, PFI studiji se mogu pohvaliti proizvodnjom internacionalnih filmova A produkcije, snimanjem reklama I spotova. U skladu sa razvijenom svesti o neophodnosti brze komunikacije i savremenim tempom poslovanja Željko Mitrović, septembra 2004. godine, postaje vlasnik još jedne kompanije - AIR PINK - biznis džet avio kompanije sa flotom od šest aviona. Osim mnogobrojnih nagrada koje je pobrala televizija Pink u domenu informisanja, zabave, i popularnosti, njen osnivač I vlasnik Željko Mitrović je proglašen za menadžera godine 2006. Sopstvenim angažovanjem ali I kroz televizijske emisije humanitarnog tipa, osnivač I vlasnik Željko Mitrović uspeo ja da prikupi velika novčana sredstva namenjena ugroženima, siromašnima I deci bez roditeljskog staranja. Pored impozantne menadžerske I medijske karijere Željko Mitrović je još u tinejdžerskim godinama bio osnivač i član muzičkog sastava Oktobar 1864 i jedan od najperspektivnijih bas gitarista tog vremena. Nedavno je osnovao novi bend “Berklee Groove” koji je do sada snimio četiri singla, a uskoro se očekuje prvi album. Srećno oženjen, otac četvoro dece.

Predrag Ćulibrk
Predrag Ćulibrk rođen je 1968. godine u Rumi, a diplomirao je na odseku za telekomunikacije Elektrotehničkog fakulteta u Beogradu 1994. godine. Po završetku studija, profesionalnu karijeru započinje u Direkciji za razvoj i investicije Telekoma Srbija, tadašnjem javnom preduzeću PTT Srbija. Bio je odgovoran za poslove izgradnje i razvoja transportne mreže, telekomunikacionih servisa i planiranja saobraćaja. Veliki doprinos za razvoj Telekoma Srbija ostvario je na projektu digitalizacije komutacione mreže, uvođenja IN servisa i implementacije mreže sledeće generacije (NGN). U kompaniji Telekom Srbija, od početka 2005. godine, Predrag Ćulibrk obavljao je funkciju direktora Sektora za strateško planiranje, a iste godine postavljen je i za direktora Sektora za strategiju i razvoj. Bio je odgovoran za sprovođenje brojnih novina iz oblasti telekomunikacija i velikog broja projekata iz različitih segmenata poslovanja Telekoma Srbija. Za generalnog direktora kompanije m:tel BiH, odnosno Telekoma Srpske, postavljen je 18. juna 2007. godine. Za pet godina poslovanja na tržištu Bosne i Hercegovine kompanija m:tel BiH postala je jedna od vodećih telekomunikacionih kompanija u regionu. Od privatizacije u junu 2007. godine do danas, kompanija je proširila svoje poslovanje na područje cele BiH, doživela organizacionu i kadrovsku transformaciju i u potpunosti postala tržišno orijentisana.To je rezultiralo tržišnom pozicijom broj jedan u BiH u mobilnim komunikacijama, razvojem na području širokopojasnog pristupa internetu i pružanja multimedijalnih usluga. Broj korisnika svih usluga koje se nude pod korporativnim brendom m:tel danas iznosi skoro dva miliona, što je gotovo dvostruko više od broja korisnika pre privatizacije.

Marin Šimurina
2001 do 2006: Generalni direktor GREY Worldwide Belgrade Odgovoran za celokupno poslovanje GREY WorldWide Belgrade, MediaCom i G2 kancelarija u Srbiji. Regionalni koordinator za Hrvatsku, Bosnu, Albaniju i Kosovo za BAT i P&G. Izgradio potpuno integrisani biznis sa 124 stalno zaposlena. Obezbedio nove BTL i CRM/DM projekte za međunarodne klijente (BAT, P&G, VISA) Zadobio poverenje važnih domaćih klijenata. (HVB Bank, Imlek, Durex, Mobtel, Tuborg) Ušao u najuži izbor na tenderima za Tetrapak, Emirates. Razvio poslovanje od naplata vrednih 0.1 milion američkih dolara u 1997. do naplata usluga u četiri zemlje vrednih više od 32 miliona dolara. Odgovoran regionalnom direktoru GREY Worldwide u Milanu – Pjetru Leoneu. Kao generalni direktor, odgovoran za sve odnose sa klijentima i osvajanje poslova na novim tržištima. Vrši koordinaciju između Centralnog marketinga i lokalnih klijenata. Odgovoran za centralne dohodovne ugovore i ukupnu profitabilnost ugovora sa klijentima. Odgovoran za sve ugovore centralnog marketinga i sve kreativne projekte. Ima ukupnu finansijsku odgovornost za sve ugovore. 1997. do 2001: Zamenik generalnog direktora GREY WW Belgrade Poslat od strane GREY Dizeldorf da uspostavi kontrolu nad lokalnom franšizom (Focus communication) i učvrsti poverenje međunarodnih klijenata. Odgovoran za zatvaranje franšize i uspostavljanje u teškim uslovima nove agencije u punom sopstvenom vlasništvu.

Brent Sadler
Brent Sadler je predsednik uredničkog odbora kanala N1, ekskluzivnog kanala novosti kompanije CNN za prostore Srbije, Hrvatske, i Bosne i Hercegovine. Brent Sadler je međunarodno poznat CNN TV prezenter koji je mnogo puta bio u središtu svetskih dešavanja i vesti, posebno na Bliskom istoku, Balkanu i Africi, već više od 20 godina. Brent je izveštavao o mnogim definišućim momenata svetske istorije tokom svoje istaknute karijere u međunarodnim vestima i osvojio brojna priznanja za svoj rad u SAD, Velikoj Britaniji, i na Bliskom istoku . Sadler je takođe bio šef biroa CNN-a u Rimu i Bejrutu. On se pridružio kompaniji CNN 1991. nakon 10 godina rada za britanski ITN.