Četvrtak 07.09.
08.30 - 09.30
WakeUp Coffee by
09.30 - 10.00 /Otvaranje
Vladan Vukosavljević, ministar kulture i informisanja u Vladi Republike Srbije
10.00 - 11.00
CEO Panel telekom lidera regiona
Moderator: Dejan Ljuština
11.00 - 11.30 / Coffee Break by
11.30 - 12.30 / Panel br. 2
Huston, we have a problem
Krizno komuniciranje u digitalnom dobu
Moderator: Ljiljana Boljanović
Učesnici:
Maja Vujasković Đureinović, IKEA
Danijel Koletić, PRO PR
Nataša Krstić, FEFA
12.30 - 13.00 / Prezentacija
13.00 - 13.30 / Madrid: How to transform the global magazine brand into video and TV production
Isabelle de Courson, Hola TV (Hola! / Hello!)
13.30 - 14.30 / Lunch Break
14.30 - 15.30 / Panel br. 3
Revolucija, 100 godina posle
Da li su "Zimski dvorci" digitalnog doba neosvojivi
Učesnici:
Aleksandra Šapić
Tanja Vojtehovski, voditeljka
Tibor Jona, novinar
Jelena Balašević
15.30 - 16.00 / Jedan na jedan
16.00 - 17.00 / Odmor, slobodno vreme
17.00 - 19.00 / Poseta Belom dvoru u organizaciji Turističke organizacije Beograda
21.00 - 01.00 / Dorcel Party
Petak 08.09.
09.00
WakeUp Coffee by
10.00 / Otvaranje
Branko Ružić, ministar uprave i lokalne samouprave u Vlade Republike Srbije
Alona Fišer-Kam, ambasadorka Izraela u Beogradu
10.30 - 11.30 / Panel br. 4
Dobro veče, ovo je vest dana za 7. septembar 2022. godine
Kako će izgledati mediji u regionu za pet godina
Moderator: Slobodan Georgijev
Učesnici:
Dragan Varagić, bloger
Manja Grčić, Antena Grupa
Voja Žanetić, Mosaic
11.30 - 12.00 / Coffee Break by
12.30 - 13.00 / Jedan na jedan
13.00 - 14.00 / Cast & Crew Live on Stage
14.00 - 15.00 / Lunch Break
15.00 - 16.00 / Panel br. 5
Pitch My Day
Šta klijenti danas žele i zašto to ne dobijaju
Učesnici:
Olivera Nikodijević, Carnex
16.00 - 17.00 / Panel br. 6
Millennialsi u regionu žilavih Baby Boomersa Zašto kasni smena generacija na medijskoj i marketinškoj sceni
Učesnici:
Aleksandra Radujko, New Media Team
Ejub Kučuk
Željko Ivanović, Vjesti
17.00 / Zatvaranje konferencije
17.05 - 18.00 / After Work Cocktail Party
Huston, we have a problem
Krizno komuniciranje u digitalnom dobu
Proteklih nekoliko godina obeležilo je obilje „korporativnih kriza“ koje je trebalo rešavati. Kako su se u tome snalazili stručnjaci u našem regionu, koji su primeri uspešne svetske prakse
Fabrika sadržaja
Šta vodeće regionalne i globalne produkcijske i TV-kuće spremaju za 2018.
Tradicionalni panel lidera u televizijskoj produkciji u regionu i predstavnika globalnih korporacija
Case Study: Netflix vs Amazon
Ko će proizvoditi i kako će se distribuirati sadržaj u 2018.
Case Study: Viber
Šta je novo kod vodeće globalne aplikacije za razmenu poruka i sadržaja
Revolucija, 100 godina posle
Da li su „Zimski dvorci“ digitalne ere neosvojivi
Revolucije „digitalnog doba“ preselile su se sa ulica i trgova na „lajnu“ i tu se vode najžešće bitke. Jesu li drušvene mreže saveznik ili zapravo najveći neprijatelj „svih sužnjih koje mori glad“?
Pitch My Day
Šta klijenti danas žele i zašto to ne dobijaju
Kako izgledaju pičevi u vremenima smanjenih budžeta i neograničeno povećanih izbora kanala komunikacije. Šta danas traže klijenti, šta će im biti važno u 2018. i kako se u tome snalaze agencije
Dobro veče, ovo je vest dana za 7. septembar 2022. godine
Kako će izgledati mediji u regionu za pet godina
Ekonomska kriza i tehnološke promene učinili su da medijska industrija širom sveta doživi veću transformaciju u proteklih 10 godina nego za pola veka pre toga. U kom pravcu će te promene ići na malim i siromašnim tržištima poput naših u regionu? Šta će za pet godina preživeti od dnevnih novina, magazina, televizija i radio-stanica koje danas postoje na tržištu? Kako će izgledati, koliko će imati zaposlenih i šta će raditi - oni koji prežive?
Millennialsi u regionu žilavih
Baby Boomersa
Zašto kasni smena generacija na medijskoj i marketinškoj sceni
„Svi mladi koji vrede svakako su već otišli ili pakuju kofere!“; „Kod nas su svi konkursi i pičevi svakako namešteni, mladi neće u tome da učestvuju!“ – samo su neke od rečenica koje svakodnevno čujemo u svetu marketinga i medija širom regiona. Zašto kod nas kasni „smena generacija“? Hoće li umesto „Millennialsa“ scenu za nekoliko godina preuzeti „Generacija Z“.
Ponovo radi bioskop
Kako da Đenka preživi 2017.
Kako posluju i sa kojim se problemima suočavaju distributeri filmova i vlasnici bioskopa u regionu u vremenima kada je TV postao „Veliko platno“ a „mali ekrani“ su nam neprekidno u rukama...
Jedan na jedan
Dušan Kovačević, Exit Festival
Kako su digitalne komunikacije pomogle da EXIT postane globalni brend