Podaci ABC Srbija koji se odnose na februar ove godine beleže dalji pad tiraža vodećih dnevnih novina i porast kod jednog broja magazina. Tako je nedeljnik „Svet“ nakon promene koncepta sa prosečnih 28.406 u januaru na 51.877 u februaru.
Na prvom mestu među dnevnim novinama je i dalje „Blic“ sa prosečno prodatih 108.281 (januar 2014 - 114.224, januar 2013 - 142.976). Drugi je „Alo“ sa 100.203 ( januar 2014 -106.966, januar 2013. - 122.656). „Novosti“ su ponovo izašle iz odita (januar 2014 - 101.495, januar 2013. - 126.814).
„Magyar szo“ je u januaru prodavao u proseku 7.018 (januar 2014- 7.289 primerka dnevno januar 2013. – 8.122).
Dnevni listovi „Politika“, „Politikin žurnal“, „Dnevnik“, „Danas“, „Informer“, „Kurir“, „Naše Novine“ i „Sport“ nisu u ABC oditu.
Najprodavaniji štampani medij u Srbiji je i dalje magazin Color Press Grupe – „Pošalji recept“ sa 214.098 prodata primerka dok je na drugom mestu magazin „Blic žena“ sa 139.700 prodata primerka (prvi među nedeljnicima), dok je magayin „Torte i kolači“ takođe iz CPG iz na trećem mestu sa 148.268 prodatih primeraka u februaru 2014.
U ovom mesecu, kao i u propšlom - od 20 najprodavanijih magazina u Srbiji – „Color Press Grupa“ je izdavač 16, „Axel Springer Ringier“ 3, a „Nedeljnik“ - jedan.
Prosečan prodati tiraž prema podacima ABC Srbija, feburar 2014. U tabeli se ne nalaze magazini koji se dele besplatno ili su podlisci dnevnih novina.