Vaš browser nije u mogućnosti da pokrene ovaj Flash script.

Zahtevi:
- JavaScript mora biti omogućen u vašem browseru
- Morate imati instaliranu Flash podršku

press info

1. jul 2016.

Finale projekta "Tri kulturna ugla": Održana humanitarna multimedijalna izložba

Humanitarnom Multimedijalnom izložbom Beograd-Beč-Budimpešta, koja je održana 29. juna u Domu kulture Studentski grad na Novom Beogradu završen je projekat Tri kulturna ugla, u organizaciji Udruženja HBO Color Media Events, Color Press Group i Color Media Communications.

Izložba (1)

Jedan od partnera projekta je bila i kompanija LG. Multimedijalna izložba je prikazivana na LG televizorima, emitovane su sekvence iz oblasti filma, mode, muzike, i drugih segmenata kulturnog stvaralaštva Mađarske, Austrije i Srbije, a jedan od glavnih momenata bila je aukcija dečijih radova iz Škole stripa i karikature sa Novog Beograda.

Izložba (7)

"Kompanija LG godinama unazad podržava događaje humanitarnog karaktera, zbog čega smo odmah odlučili da podržimo i ovu akciju zahvaljujući kojoj ćemo zajedno sa Humanitarnom fondacijom Novi Beograd pomoći deci kojoj je to najpotrebnije, ali i izazvati njihove brojneo smehe. Drago nam je i da su građani imali priliku da uživaju u kulturnim obeležjima Srbije, Austrije i Mađarske, čija se sudbina kroz istoriju umnogome preplitala. LG se zato pobrinuo da svi posetioci dožive pravi vremeplov uživajući i uz naš OLED televizor koji je sav filmski, muzički i ostali vizuelni sadržaj, prikazao savršeno autentično, verodostojno i jasno", poručili su iz kompanije LG.

Izložba (23)

Izložba (16)

Izložba (9)

Sva prikupljena sredstva tokom realizacije projekta "Tri kulturna ugla" biće uplaćena na račun Humanitarne fondacije Novi Beograd, a Color Press Grupa će humanitarnu akciju nastaviti i tokom realizacij edrugih projekata.

Prisutnima su se obratili direktor Austrijskog kulturnog foruma, gospodina Johannes Irshik i PR Humanitarne fondacije Novi Beograd, Milica Vojtek i izneli najpozitivnije utiske i zadovoljstvo što su bili deo jednog ovakvog događaja.

Izložba (52)

Opšti cilj projekta je bio doprinos kvalitetnijem životugrađana Novog Beograda kroz uspostavljanje i unapređenje partnerstva između uglednih građana, ambasada, organa lokalne samouprave, institucija kulture, organizacija i pojedinaca, istaknutih kulturnih radnika i Humanitarne fondacije Novi Beograd.
Projekat je podržala i kompanija Coca-Cola koja je obezbedila osveženje učesnicima.

Izložba (59)

Izložba (58)

Izložba (51)

Izložba (47)

Izložba (40)

Izložba (39)

Izložba (37)

Izložba (34)

Izložba (26)

Izložba (7)

Izložba (6)

Izložba (2)

Izložba (3)