Vaš browser nije u mogućnosti da pokrene ovaj Flash script.

Zahtevi:
- JavaScript mora biti omogućen u vašem browseru
- Morate imati instaliranu Flash podršku

press info

5. novembar 2012.

Na Kongresu MSP Robert Čoban govorio privrednicima o krizi u medijskoj industriji

U Domu Narodne skupštine republike Srbije prošle nedelje je održan 12. kongres Srpske asocijacije malih i srednjih preduzeća pod nazivom "Evropska perspektiva privrede Srbije u vreme krize".

Ministarka za regionalni razvoj i lokalnu samoupravu Verica Kalanović izjavila je na tom skupu da će Vlada Srbije nastaviti da pomaže malim i srednjim preduzećima. Vlada će nastaviti da subvencionira kredite za održavanje likvidnosti i pojačati suzbijanje "sive ekonomije" da bi se uslovi poslovanja bili jednaki za sve. "Radićemo i na ukidanju parafiskalnih opterećenja i smanjenju birokratskih procedura", kazala je Kalanović naglasivši da je neophodna saradnja s privrednicima.

Direktor Centra OECD za lokalni i regionalni razvoj malih i srednjih preduzeća Serđo Arceni je kazao da je Srbija u poslednje tri godine napredovala u toj obalsti, ali da mora promeniti još mnogo. Po njegovim rečima, potrebno je poboljšati stečajni postupak, ojačati postojeću mrežu "poslovnih inkubatora", poboljšati sistem obrazovanja, pomoći preduzetništvo žena. Predsednik Skupštine Srbije Nebojša Stefanović koji je otvorio kongres pozvao je strane investitore da ulažu u mala i srednja preduzeća u Srbiji, da zapošljavaju i ostvaruju profit, a da će parlament zakonima pomoći da imaju dobar poslovni ambijent.

Na otvaranju 12. Medjunarodnog kongresa malih i srednjih preduzeća u Domu Narodne skuštine, Stefanović je poručio stranim ulagačima da će Srbija stvoriti normalne uslove za privredu i otvaranje preduzeća, kao i da niko ne sme da im traži novac u zamenu za omogućavanje pokretanja poslova u Srbiji. Istakao je da su prioriteti Srbije zapošljavanje, privredna aktivnost i borba protiv kriminala i korupcije, i naveo da će i strani ulagači pomoći da Srbija ide napred i brže ka Evropskoj uniji. Skupu se obratio i Borislav Miljanović, direktor agencije Represent Comunication koji je govorio o novim kanalima komuniciranja između privrednika, kupaca njihovih proizvoda i usluga, medija i državnih organa.

Na kraju konferencije predsednik Color Press Grupe Robert Čoban održao je prezentaciju na temu krize u medijskoj industriji i izazova novog online okruženja ukazavši da su vremena pre ekonomske krize kada su privrednici trošili velike svote novca na oglašavanje - daleko iza nas i da danas moraju sa mnogo više pažnje da biraju medije koji imaju transparentne podatke o rejtinzima i tiražu.

Robert Čoban je naveo i nekoliko primera iz portfolija "Color Press Grupe" koji pokazuju kako je i u vremenu krize moguće pokretati nove i veoma uspešne projekte - od jeftinih interaktivnih novina sa visokim tiražima poput "Pošalji recept" do prestižnih licencnih magazina za usko targetiranu publiku - kakvo je "The Economist"-ovo godišnje izdanje.

Sve novosti >>