Vaš browser nije u mogućnosti da pokrene ovaj Flash script.

Zahtevi:
- JavaScript mora biti omogućen u vašem browseru
- Morate imati instaliranu Flash podršku

press info

17. mart 2018

Promocija “Hello! Travel: Vojvodina”: Preko 150 zvanica vozilo se Plavim vozom od Beograda do Sremskih Karlovaca

FB Share |

Preko 150 zvanica prisustvovalo je u petak, 16. marta, jedinstvenoj promociji luksuznog izdanja “Hello! Travel: Vojvodina“.

Predsednik Pokrajinske Vlade, Igor Mirović, pokrajinski sekretar za privredu i turizam Ivan Đoković, preko 30 ambasadora i predstavnika diplomatskog kora (ambasadori SAD, Kanade, Izraela, Hrvatske, Crne Gore, Norveške, Katara, Indoneije, Kipra, Libana, Albanije, Egipta, Maroka i Slovenije kao i zamenici ambasadora Rusije, Velike Britanije, Nemačke, Rumunije, Austrije, Grčke, Danske, Poljske i Koreje), međunarodnih kompanija, privrednih komora, turističkih agencija, hotelijera i medija, ukrcalo se u Plavi voz u Beogradu.

Tokom vožnje od Beograda do Sremskih Karlovaca – putnici su mogli da pogledaju izložbu “Plavi voz i brod Galeb iz arhiva Tanjuga“, ali i da se fotografišu u kupeima i privatnim odajama kojima je nekada putovao Josip Broz Tito.

Na stanici u Sremskim Karlovcima zvanice su dočekali predsednik Opštine Sremski Karlovci, Nenad Milenković i direktorica Turističke organizacije Vojvodine, Nataša Pavlović. Nakon kratke turističke ture Sremskim Karlovcima, goste je dočekao prelep ambijent hotela Premier Prezident.

Predsednik Pokrajinske Vlade, Igor Mirović, istakao je, obraćajući se u Sremskim Karlovcima, da je Pokrajinska vlada podržala ovu manifestaciju i boravak gostiju u Plavom vozu i Sremskim Karlovcima sa ciljem da se promovišu, pre svega turistički potencijali Vojvodine. On je naglasio i značaj prisustva velikog broja ambasadora kao i predstavnika turističke privrede kako bi se razmenile informacije i ukazalo na planove i na sve vrednosti koje Vojvodina ima.

Imamo rast broja turista u Vojvodini i rast prihoda od turizma, kao i u celoj zemlji“, istakao je Mirović i ocenio da je turizam grana koja kod nas raste i koja će biti važan faktor daljeg rasta i razvoja. Mirović je naveo i da je ove godine u Vojvodini napravljena koordinacija između Pokrajinske vlade i osam najvećih gradova u Vojvodini sa ciljem promovisanja potencijala Vojvodine u zemlji i inostranstvu i najavio da će ovakvih akcija biti još.

Robert Čoban, predsednik Color Press Grupe, započeo je svoje obraćanje tako što je čuvenu rečenicu Vinstona Čerčila parafrazirao u skladu sa idejom koja stoji iza “Hello! Travel” projekta:

We shall promote our country what ever the cost may be. Mi smatramo da su vrednosti Vojvodine i Srbije, ne samo kad je reč o turizmu, već kad je reč o mnogim stvarima, tolike da nećemo štedeti ni truda, ni vremena, ni novca, da ih promovišemo. Nije nam bilo teško da pokrenemo Plavi voz, da dovedemo naše prijatelje iz ambasada iz mnogih zemalja ovde, medije… Neki od najlepših delova Evrope nalaze se u Vojvodini, u Srbiji. Mislim da je naša misija da pred vama, našim prijateljima iz inostranstva, medijima, a i pred nama samima, promovišemo našu zemlju i da kažemo da su to mesta u kojima se može nešto lepo videti, u kojima se može odmoriti i u kojima ćete naći prijatelje.”

Zvanice su u hotelu “Premier Prezident: Sremski Karlovci” uživale u zvucima tamburaškog orkestra “Romansa”, vinima iz karlovačkih podruma, a u povratku Plavim vozom za Beograd, u bermetu u kuglofu.

Promociju je organizovala kompanija “Color Media Communications” uz podršku Pokrajinske Vlade.

Promociju su pomogli “Apatinska pivara”, “Volvo” i “Minaqua”.

Nakon velikog uspeha magazina “Hello Travel” koji su bili posvećeni Budvi, Planinskim centrima Srbije, Crnoj Gori, Novom Sadu i Zlatiboru, u prodaji je dvojezično izdanje magazina “Hello! Travel: Vojvodina” na tržištu Srbije, Makedonije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore, a magazin se nalazi i u svim turističkim objektima u Vojvodini.  Stvarajući ovaj magazin još jednom smo se podsetili  kakve sve lepote krije Vojvodina, koliko je bogato njeno istorijsko i kulturno nasledje kao i koliko turističkog potencijala ima.