Vaš browser nije u mogućnosti da pokrene ovaj Flash script.

Zahtevi:
- JavaScript mora biti omogućen u vašem browseru
- Morate imati instaliranu Flash podršku

press info

29. jun 2018

Moja Kravica Food Talk 2018 – Gastronomija je važan segment razvoja turizma, izvoza i promocije Srbije u svetu

FB Share |

Nakon sedam godina, Srbija je ponovo ima svoje predstavnike na ovom događaju. U organizaciji Asocijacije za promociju srpske hrane svoje proizvode predstaviće 17 kompanija iz Srbije, devet sa svojim štandovima i osam njih sa uzorcima koji će biti izloženi na štandu Asocijacije.

Kupci i distributeri iz SAD ali i celog sveta imaće prilike da se upoznaju sa proizvodima sledećih srpskih firmi: “Basket”, “Drenovac”, “Flora”, “Global Foods”, “Suncokret”, “Happy Honey”, “Laki”, “Mountain Treasure”, “Vrtlari”, “True Story”, Stanisic Bio”, “Moje gnezdo”, “Jam & Jelly”, “Kabinet”, “Real Red Raspberry”, “Slatka jesen” “Truff truff”.

Predsednik Asocijacije za promociju srpske hrane Robert Čoban u izjavi za nadlanu.com kaže:

– Tek kada dođete na ovakav događaj postajete svesni koliko je velika konkurencija na globalnom nivou! Sa druge strane to znači da je našim proizvođačima tržište – ceo svet! I oni će ukoliko budu uspeli da ubede distributere da su njihovi proizvodi nešto posebno – zaista imati mogućnost da ih plasiraju na svetsko tržište! Važno je što je Srbija nakon sedam godina ponovo na ovom sajmu jer je to najbolje mesto na kojem možete da predstavite svoj proizvod ukoliko je on u kategoriji “visokokvalitetne hrane”. Naši proizvodi zaista izgledaju odlično, većinu njih sam imao prilike i da probam i verujem da pogađaju ukuse tržišta Severne Amerike.

Summer Fancy Food Show u Njujorku traje od 30.06. do 02.07. i na njemu će se pojaviti više hiljada proizvođača visokokvalitetne hrane iz celog sveta.