Aleksandar Djivuljskij
Autor i urednik emisije "Biznis monitor" Radio televizije Vojvodine. Završio je Filozofski fakultet u Novom Sadu i diplomirao sa temom iz socijalne religije. Bio je glavni i odgovorni urednik „Glasa omladine” i novinar „Dnevnika” od 1983. do 1986, urednik u dnevnom listu „Vojvodina”, pomoćnik glavnog urednika i šef deska u „Dnevniku” od 2001. do 2006, te glavni i odgovorni urednik „Dnevnika”. U „Građanskom listu” bio je urednik od 2006. do 2007, a došao je sa mesta urednika za Vojvodinu u dnevnom listu „Danas”.
Prof. dr Jaka Vadnjal
Prof. dr Jaka Vadnjal je magistrirao i doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Ljubljani u oblasti porodičnog preduzetništva. Od 2006. godine zaposlen je na privatnom GEA College – Fakultetu za preduzetništvo gde, od 1997. godine, predaje pretežno preduzetničke predmete. Od proleća 2012. on je dekan istog fakulteta. Bio je mentor pri izradi većeg broja diplomskih i magistarskih radova kao i jednoj doktorskoj disertaciji. Autor je i koautor 31 naučnog rada i pet naučnih monografija. Učestvovao je na mnogim međunarodnim naučnim skupovima. Vodio je i sarađivao na brojnim naučnim i razvojnim projektima i redovno objavljuje članke u stručnim časopisima. Glavne teme njegovog istraživanja i pisanja jesu preduzetništvo, porodični biznis i preduzetničko finansiranje (rizički kapital). Pre dolaska na GEA College bio je pet godina zamenik direktora Javne agencije za podršku preduzetništvu. Ima bogato iskustvo i u konsaltingu. Bio je savetnik brojnih malih i srednjih preduzeća i nekoliko vlada JI Evrope u oblasti kreiranja politike podrške za razvoj preduzetništva. Gostujući je profesor na još dva fakulteta u Sloveniji i dva u inostranstvu.
Boris Vukić
Partner i jedan od osnivača Adizes SEE i Senior Associate Adizes Institute, USA na kojem je 1995. sertifikovan za vođenje organizacionih promena. Uža specijalnost i poseban interes su mu porodične kompanije i kompanije koje prelaze s preduzetništva na profesionalni menadžment i osnivači koje žele, hoće ili moraju postati lideri svojih kompanija. Osnivač je “ASEE centra za razvoj porodičnih kompanija”. Autor je knjige “Apokrifi menadžmenta” za koju je inspiraciju dobio u radu sa kompanijama i njihovim liderima.
Robert Čoban
Rođen 27.12.1968. u Baču u Vojvodini. Srednju školu završio u Bačkoj Palanci, Pravni fakultet studirao u Novom Sadu. Od 1990. radi kao novinar - u početku kao novosadski dopisnik beogradskih "Večernjih novosti"; zagrebačke "Arene", sarajevskih "Naših dana". Sarađuje i u magazinima "Vreme" i "Stav". 1992. sa grupom studenata obnavlja izlaženje studentskog mesečnika "Index". Posle dva broja sledi smena celokupne redakcije i pokretanje "Nezavisnog index"-a koji će kasnije promeniti ime u "Svet" iz kojeg je nastala izdavačka kuća Color Press Grupa. Danas na čelu Color Press Grupe najvećeg izdavača magazina u regionu sa kompanijama u svih 6 republika - 64 magazina, 11 internet portala i preko 50 konferencija godišnje. U porfoliju kompanije nalaze se i brojni licencni naslovi: "The Economist", "Hello!", "Brava Casa", "Bravo", "Alan Ford", "Grazia", "Jamie Oliver Magazine" i brojni drugi.
Cviko Krunić
Cviko Krunić je vlasnik lanca od 15 supermarketa „Medius“ u Sremu. „Medius”je osnovan septembra 1994. u Novoj Pazovi kao malo, porodično preduzeće sa svega 3 zaposlena radnika, u iznajmljenom kancelarijskom prostoru od 30m² i magacinskom od 250m². Danas su u ovom porodičnom preuzeću na najodgovornijim mestima njegova supruga, kćerka i zet. “Medius” trenutno zapošljava oko 300 radnika i uspešno se razvija iz godine u godinu.
Saša Stamevski
Saša Stamevski je sa suprugom Sonjom, na tradiciji pekare svoga dede u Staroj Pazovi, izgradio modernu kompaniju «Stamevski» koja je lider proizvođača ručno pravljenih torti i kolača na srpskom tržištu, kao i promoter tradicionalnih domaćih kolača na inostranom tržištu. Danas više od stotinu zaposlenih u “velikoj kuhinji domaćih kolača” vredno gradi brend “Moj slatkiš”.
Predrag Tomić
Predrag Tomić, generalni direktor, vlasnik i osnivač kompanije „SRBOAUTO“. Kompaniju je osnovao 1994. godine sa dvojicom braće i sestrom. Firma je u početku imala 5 zaposlenih i bavila se veleprodajom. Međutim, njegova ideja je bila proizvodnja i razvoj tehnologije za potrebe namenske industrije, pa je nakon nekoliko godina pokrenuo proizvodnju svih tipova kardanskih vratila. Tokom sledećih godina pa do danas uspeli su da realizuju svoje početne ideje. Kompanija „SRBOAUTO“, nakon uspešne privatizacije firme „PNEUMATIK-FLEX“, postala jedna od vodećih u proizvodnji delova za potrebe namenske industrije, naročito u oblasti vojne opreme i naoružanja Vojske Srbije. Poslovanje kompanije se proširilo na region, zatim na evropsko, a kasnije i na svetsko tržište u oblasti proizvodnje opreme za proizvodnju i remont kardanskih vratila. Danas, nakon 21 godine uspešnog poslovanja, porodična kompanija „SRBOAUTO“ ima preko 100 zaposlenih u preko 7.000 m2 poslovnog prostora i saradnju sa velikim brojem kako domaćih, tako i inostranih partnera.
Miroslav Miletić
Miroslav Milutina Miletić rođen je 19.11.1957. godine u Jagodini, u porodici prosvetnih radnika. Roditelji su službovali u Senju, Novom Pazaru, da bi se 1963. godine doselili u Kostolac, gde je Miroslav završio osnovnu školu. Gimnaziju je pohađao u Požarevcu. Završio je Pravni fakultet u Beogradu 1981. godine. RADNO ISKUSTVO Godine 1982. zaposlio se u tada OOUR Fabrika dečjeg keksa i vafla “Bambi” u Požarevcu na poslovima pravnog referenta. Od 1985. do 1987. godine radi u SDK Filijala Požarevac na poslovima pravnika u inspekciji, za koje vreme polaže pravosudni ispit. Vraća se u Bambi na poslove sekretara, da bi 1989. godine bio izabran za sekretara Skupštine opštine Požarevac, gde radi do 1992. godine, kada se vraća po treći put u, tada RO Fabrika dečjeg keksa i vafla Bambi na poslove pomoćnika direktora za pravne, kadrovske i opšte poslove. Dana 27.10.1995. godine imenovan je za v.d. direktora, a 02.02.1996. godine za generalnog direktora Bambija, na kojoj dužnosti je i danas. Koncern za proizvodnju i promet konditorskih proizvoda Bambi-Banat a.d. Beograd je lider konditorske industrije Srbije sa preko 20% tržišnog učešća u konditorskim proizvodima i oko 35% tržišnog učešća u keksu, gde je Plazma keks neprikosnoveni lider i jedna od najpoznatijih robnih marki na ovim prostorima. Bambi-Banat je takođe primer uspešno izvršene privatizacije, moderne organizacije, standardizacije sistema upravljanja kvalitetom i marketinški orjentisana kompanija,koja uživa veliko poverenje svojih potrošača. Kompanija zapošljava preko 1.000 stalno zaposlenih radnika u 4 fabrike konditorskih proizvoda u Požarevcu i Vršcu. U godinama svetske ekonomske krize Kompanija beleži odlične poslovne rezultate, od kojih je 2010. godine do sada bila najuspešnija u istoriji preduzeća. Miletić je bio u više navrata član Upravnog odbora PKS, predsednik Grupacije konditora pri PKS do 2009. godine, a od 2007. do 2011. godine obavljao je dužnost predsednika Skupštine PKS. Član je i CEAG (Corporate Economist Advisory Group) pri ICC (Međunarodnoj trgovinskoj komori) u Parizu. Živi i radi u Beogradu. Oženjen Draginjom i imaju dva sina, Miroslava i Milenka.
Robert Čoban
Rođen 27.12.1968. u Baču u Vojvodini. Srednju školu završio u Bačkoj Palanci, Pravni fakultet studirao u Novom Sadu. Od 1990. radi kao novinar - u početku kao novosadski dopisnik beogradskih "Večernjih novosti"; zagrebačke "Arene", sarajevskih "Naših dana". Sarađuje i u magazinima "Vreme" i "Stav". 1992. sa grupom studenata obnavlja izlaženje studentskog mesečnika "Index". Posle dva broja sledi smena celokupne redakcije i pokretanje "Nezavisnog index"-a koji će kasnije promeniti ime u "Svet" iz kojeg je nastala izdavačka kuća Color Press Grupa. Danas na čelu Color Press Grupe najvećeg izdavača magazina u regionu sa kompanijama u svih 6 republika - 64 magazina, 11 internet portala i preko 50 konferencija godišnje. U porfoliju kompanije nalaze se i brojni licencni naslovi: "The Economist", "Hello!", "Brava Casa", "Bravo", "Alan Ford", "Grazia", "Jamie Oliver Magazine" i brojni drugi.
Milutin Tine Stojšić
Milutin Tine Stojšić i njegova supruga Sonja Jocić su prve vinograde zasadili 1987. godine. Sa proizvodnjom vina su počeli 1983. u iznajmljenom podrumu u Gudurici. Trenutno raspolažu sa 22 hektara. Proizvode oko 70 000 litara vina. U Porodičnoj vinariji “Selekta”, pored dvojice sinova imaju i jednog zaposlenog. Izvozno su orijentisani.
Dragan Močević
Dragan Močević je preduzetnik i osnivač prve domaće PR agencije u BiH s kancelarijama u Banjaluci i Sarajevu. Pre 10 godina pokrenuo je projekat PROACTIVE, regionalnu edukativnu konferenciju o odnosima s javnošću, a kasnije i druge edukativne projekte PR Akademija, Sarajevo PR Open, PR Club i takmičenje PR Challenge. U poslednjih dvanaest godina vodio je mnoge projekte u oblasti odnosa s javnošću. Trenutno je savetnik u agenciji Prime Communications. Autor je projekta “Porodične firme – stub razvoja ekonomije” koji provodi Centar za edukaciju Pro educa.
Vladimir Hrle
Vladimir sarađuje sa IFC-om, kao konsultant za korporativno upravljanje, gde radi sa raznim vrstama kompanija, na uspostavljanju efikasnijih sistema upravljanja. On je advokat sa deset godina iskustva u radu sa međunarodnim klijentima u rešavanju korporativnih sporova, usklađenosti sa zakonskim okvirima i međunarodnom pravu. Vladimir je aktivan u Balkanskoj regionalnoj mreži za vladavinu prava Američke advokatske komore (jedan od osnivača) i Fair Trials International. On je takođe regionalni koordinator Roxin Alliance (partnera Globalnog foruma Svetske banke o zakonima, pravosuđu i razvoju) i sertifikovani trener HELP programa Saveta Evrope za edukaciju pravnih eksperata. Vladimir je diplomirao pravo na Beogradskom univerzitetu i završio postdiplomske studije na univerzitetu u Amsterdamu (Holandija).
Natalija Pekić
Natalija Pekić je veći deo karijere preduzetnik. Od 1994. do 2006. godine radila je kao direktor uspešne porodične firme, da bi nakon toga preuzela ulogu vlasnika i direktora kompanije “Interijer Studio Karizma”. Visoko obrazovanje završila je u Osijeku, pri Ekonomskom fakultetu, gde je i stekla zvanje magistra nauka. Odmah po završetku postdiplomskog studija počela je da radi kao spoljni saradnik Ekonomskog fakulteta u Osijeku, gde predaje dva modula: Porodično preduzetništvo i Menadžment porodičnih firmi. Licencirani je predavač u oblasti porodičnog biznisa, saradnik Centra za preduzetništvo, predavač pri HUP-ovom Programu za usavršavanje menadžera, predavač na tri od četiri “Međunarodne konferencije o obiteljskim tvrtkama”, te konsultant u mnogim porodičnim firmama. Od 2011. godine promovisana je za EU ambasadora ženskog preduzetništva Republike Hrvatske.
Robert Ličen
Magistar nauka sa više od 20 godina iskustva u menadžmentu, od toga više od 15 godina u upravljanju preduzećima. Kao menadžer radio je u Tobačnoj Ljubljana, a kao glavni izvršni direktor u porodičnoj kompaniji Akrapovič. Obavljao je i posao predsednika uprave Staklare Rogaška, te pomoćnika predsednika uprave u Gorenju. 2009. godine osnovao je vlastito preduzeće za edukaciju, monitoring i menadžment promena Profit Plus. Dugogodišnji je mentor mladim preduzetnicima u CEED, lični trener više direktora i vlasnika kompanija širom Slovenije, autor stotina stručnih članaka, aktivni učesnik različitih međunarodnih simpozijuma, okruglih stolova, te kolumnista i komentator aktuelnih privredno-političkih događaja. Za rad u preduzeću AKRAPOVIČ 2005. godine dobio je nagradu “Mladi manadžer godine”, a za uspešnu sanaciju Staklare Rogaška 2007. godine nagradu “Menadžerski izazov godine 2007“ za krizni menadžment. Član je Rotary kluba, te nadzornih odbora u Peku i Savi, glavni izvršni direktor u preduzeću CVS Mobile. Rober Ličen završava doktorske studije na temu motivacija menadžera.
Vaso Lekić
Vaso Lekić, generalni direktor i osnivač kompanije “Foodland”, diplomirao je na PMF u Beogradu, 1988. godine . Od 1989-1994. godine radio je u Zepter kompaniji, na jednoj od vodećih pozicija. Osluškivao je sebe i unutrašnje želje, htenja i već 1995. godine pokrenuo sopstveni biznis. Razvoj Bakine tajne kao robne marke otpočeo je od 2003. godine, kreirajući nove trendove u domenu ishrane, koncept autentičnih, srpskih tradicionalnih proizvoda. Ovaj trenutak je bio za njega još jedna potvrda da su biznis ideje svuda oko nas samo ih treba prepoznati i učiniti dostupnim. Inspiracija koja ga nije napuštala 20 godina učinila je da brend “Bakina tajna” postane internacionalni brend, prisutan na preko 20 tržišta širom sveta. Tokom 2015.godine započeo je integraciju kompanije Foodland koja, s brendom Bakina tajna predstavlja pojačanje brendiranog asortimana Atlantic Grupe. Od početka njegovog preduzetničkog angažovanja sve je praćeno problemima, ali nikada nije želeo da odustane, jer smatra da motivisan čovek podiže pet puta veći teret, te da je motivacija ključni faktor koji razlikuje uspešne od neuspešnih.
Dragan Boćanin
Dragan Boćanin je vlasnik kompanije „Tehnoplast” iz Starih Banovaca koju je osnovao njegov otac još 1970. godine u Zemunu. Tradicija nadgrađena savremenom tehnologijom bila mu je vodilja koja je osigurala prepoznatljivost i kvalitet. Danas “Tehnoplast” čine dizajnersko-konstruktorski tim, moderna alatnica i proizvodni pogon za brizganje plastike gde se proizvode energetski ormari koji se izvoze u više od 30 zemalja sveta.
Božo Janković
Božo Janković je diplomirao dizajn u oblasti prerade drveta na Šumarskom fakultetu u Zagrebu 1979. godine. Svoje znanje i iskustvo u ovoj oblasti stiče u industrijskom kombinatu “Krivaja”, kao glavni dizajner, nakon toga postaje tehnički direktor u firmi “Šipad Majevica”. Istu funkciju je obavljao i u Industrijskom kombinatu za preradu drveta “Majur”. U “Majur”-u je zatim ostatak rada proveo kao generalni direktor firme. Pre 25 godina u Novom Sadu osniva kompaniju Enterijer Janković. Enterijer Janković je kompanija sa širokim spektrom uslužnih i proizvodnih delatnosti u domenu opremanja objekata, koje nudi kupcima na domaćem i internacionalnim tržištima. Visoko priznanje za trud koji je uložio u ovu kompaniju mu je dodeljen od strane revizorske kuće Ernst & Young, ovom prilikom je proglašen za Preduzetnika godine 2014 i predstavljao je Srbiju na takmičenju za EY Svetskog Preduzetnika u Monaku. Božo Janković je svetli primer kako se može radom stiže od porodične radionice do svetski priznate kompanije.
Zoran Đurđevac
Zoran Đurđevac je osnivač Medare „AZA“ u Starim Ledincima koja sarađujući sa gotovo 1.000 fruškogorskih pčelara otkupljuje, pakuje i prerađuje preko 800 tona meda godišnje, koje plasira u velikim domaćim trgovinskim lancima, ali i na tržišta nekoliko zemalja Evropske unije. Ostvarenje plana Zorana Đurđevca i njegovih prijatelja biće mega- pčelinjak sa 1.000 košnica na obroncima Fruške gore. Kao predsednik nacionalnog udruženja otkupljivača meda ne propušta priliku da propagira gajenje pčela i proizvodnju meda kao idealan porodični biznis za današnje vreme u Srbiji.
Dragana Janić
Dragana Janjić, suvlasnica je i direktorka jedine ženske vinarije na Balkanu – Vinarije Aleksić. Dragana je rođena u Vranju, gde je i završila osnovnu i srednju školu. Po završenom fakultetu za internacionalni menadžment, smelo se upustila u preduzetničke vode, za šta je ohrabrenje našla pre svega u sestri Maji – diplomiranom tehnologu i najmladjoj sestri Mariji. Podrška, podstrek i primer sestrama bili su njihovi roditelji - uspešan preduzetnički par, cenjen u svim privrednim i društvenim krugovima duže od dve decenije. Priča o vinariji počela je davnih dana u Dalmaciji, gde je Draganina porodica generacijama stvarala vino. Dugogodišnju porodičnu tradiciju proizvodnje vina sestre su vrlo nastavile, hrabro osvajajući tržišta Srbije, regiona i Evrope. Prva i jedina ženska vinarija na Balkanu ima ukupno 23ha pod vinogradima u kooperaciji, od kojih je najveći deo smešten na nadmorskoj visini od 330 – 450m. Na ovim površinama se uzgajaju sorte za njihova najkvalitetnija vina ovenčana nagradama na mnogim svetskim takmičenjima - Cabernet Sauvignon, Vranac, Sauvignon Blanc, Tamjanika, Smederevka i Pinot Noir. Među najpoznatijim etiketama Vinarije Aleksić, ovenčanim brojnim nagradama i proslavljenim daleko van granica naše zemlje svakako su: SEVDAH,ZUTI CVET, AMANET, NOSTALGIJA, BARBARA i KARDAŠ. Sa istom ljubavlju i žarom, paralelno sa karijerom preduzetnice, Dragana se gradila i kao supruga i majka danas troipogodisnje Mile. Brojna porodica Aleksića svakako može biti porodična firma za uzor svima koji se odlučuju da uđu u preduzetnicke vode. Iako tek na početku svoje karijere, Dragana je i dobitnica priznanja “Cvet uspeha” koju dodeljuje Udruženje poslovnih žena Srbije. Duh zajedništva, ljubavi i podrške, stvorio je jedinu žensku vinariju na Balkanu, koja je nedavno dobila i titulu najbolje viarije iz Srbije (Vinarija „Aleksić“ ovogodišnji je dobitnik Trofeja za najbolju nacionalnu vinariju na prestižnom takmičenju AWC Vienna 2015).
Crowne Plaza, Beograd
Ponedeljak - 30. novembar 2015.
Zvanični hashtag: #PorodicneFirme2015
Učesnici: 200 profesionalaca iz oblasti medija, komunikacija i marketinga, privatni preduzetnici, vlasnici porodičnih firmi, studenti, predstavnici
NVO, Vlade Republike Srbije i Vlade AP Vojvodine
Medijska pokrivenost
64 magazina i 12 internet portala Color Press Grupe u celom regionu, dnevne novine, internet portali, nezavisni blogeri i TV stanice.
Akreditacije:
Akreditacije za medije
jelena.savic@color.rs
Kotizacije
- Early Bird (do 15.11.)
5.000 dinara + PDV = 6.000 dinara
(primer uplatnice)
-Od 15.11. do 29.11.
8.000 dinara + PDV = 9.600 dinara
(primer uplatnice)
-Na dan konferencije - 30.11.
10.000 dinara + PDV = 12.000 dinara
(primer uplatnice)
Potvrdu o uplati obavezno poslati na: branko.vukovac@color.rs