28. decembar 2011.
“Pošalji recept” sa 40.060 prodatih primeraka i zvanično najtiražniji magazin u BiH!
Bosansko izdanje magazina “Pošalji recept” i zvanično je postalo najčitaniji časopis u BiH. Prema zvaničnim rezultatima odita ABC BiH “Pošalji recept” koji se u BiH prodaje po ceni od 0,5 KM u oktobru 2011. prodao se u 40.060 primeraka što je više od svih drugih magazina ali i većine dnevnih listova u Bosni i Hercegovini.

















Kompanija „Color Press Group“ i ove godine učestvuje u tradicionalnom humanitarnom kićenju jelki u beogradskom hotelu Hyatt Regency. Dosad su u ime CPG u izboru učestvovali časopisi „Hello“ i „Joy“, a ove godine jelku je okitila redakcija magazina „Lepota i zdravlje“.
Uz pomoć Snežane Tadić iz Garden centra i koleginice Ženje Aćimović, urednice “Dobre hrane”, jelku su okitili šarenim medenjacima s mirisom cimeta i đumbira. Sav prihod prikupljen od učesnika ove akcije biće doniran Fondu “Savremena deca”, humanitarnoj nevladinoj organizaciji za edukaciju dece bez roditeljskog staranja.































Fenomen magazina “Pošalji recept” predstavljen na 4. WMF u Rovinju!


Posle Hrvatske, Color Press Grupa pokrenula italijanski modni magazin “Grazia” i u Makedoniji i BiH!
Kao “prinovu” ove velike porodice Color Press Grupa pokreće licencna izdanja magazina “Grazia” u Makedoniji (na kioscima od 20. 9) i u Bosni i Hercegovini (na kioscima od 26. 9. 2011), a od prošlog novembra preuzela je i hrvatsko izdanje ovog magazina.




Prema juče objavljenim aprilskim izveštajima ABC Srbija najtiražniji list u zemlji i dalje je “Pošalji recept” – prodati tiraž iznosi 259.562 primerka, što je za čak 31.634 komada više nego u martu.
Od 8 najposećenijih srpskih magazinskih portala čak 4 su iz portfolija CPG!
ABC Srbija: “Pošalji recept” sa 227.928 prodatih primeraka najprodavaniji list u Srbiji!
Od 4. aprila na kioscima je prvi broj magazina “Casa” u produkciji Color Press Grupe. “Casa” se bavi uređenjem stana, kuće i dvorišta, namenjena je svima koji žele da unesu promene u svoj dom i učine ga savršenim mestom za stanovanje, a da pritom sve to bude funkcionalno i ekonomično.



Milan Strongman Jovanović, jedan od najpoznatijih srpskih blogera, nedavno izabran i za jednu od “Zvezda srpskog interneta”, od 31. marta postaje glavni urednik sajta
“Moja priča”, “Kućni ljubimac” i “Pošalji recept”, hrvatsko izdanje – na kioscima!
Ovaj mesečnik je za nešto više od godinu dana izlaženja dostigao ukupni prodati tiraž od 250.000 primeraka, od toga u Srbiji preko 200.000.
Druga dva interaktivna izdanja jesu “Moja priča” i “Kućni ljubimac“. Oba koštaju po 20 dinara i kreiraju ih čitaoci svojim prilozima.











