Istorijat kompanije

1992.-1993.

Kompanija „Color Press Group“, danas najveći izdavač magazina u regionu potekla je iz studentskog mesečnika „Index“ čije su izlaženje u januaru 1992. godine obnovili Robert Čoban, Velibor Đurović i još nekolicina studenata Univerziteta u Novom Sadu. Nakon izlaženja samo dva broja u aprilu iste godine kompletna redakcija je smenjena zbog uređivačke politike koja nije bila u skladu sa stavovima tadašnjeg prorežimskog Saveza studenata. Dva meseca kasnije, ekipa „Index“-a zajedno sa kolegama iz Nezavisnog društva novinara Vojvodine pokreće „Nezavisni index“. U septembru iste godine zbog razmimoilaženja u stavovima o daljnjem razvoju lista novinari koji su došli iz „Index“’-a napuštaju projekat i pokreću „Novosadski index“ list koji je godinu dana kasnije promenio ime u „Svet“. Godine hiperinflacije list preživljava razvojem sopstvene distribucije i pokretanjem oglasnog magazina „Svet nekretnina“ kao i uz pomoć skromnih donacija u novinskog hartiji od strane Fonda za otvoreno društvo i Evropske unije.

1994.-1995.

„Svet“ postaje dvonedeljnik i u to vreme bavi se uglavnom politikom, ratom u regionu (Bosna i Hrvatska) kao i narastajućim talasom kriminala u Srbiji. Tiraž se kreće između 3.000 i 10.000 primeraka i štampa se i dalje u štampariji „Forum“ u Novom Sadu.

1996.-1999.

Prelaskom u štampariju „Borba“ u Beogradu list menja format u tabloidni (sa dotadašnjeg „berliner“ formata) i polako počinje da pomera koncept u pravcu magazina koji se bavi zabavom, životom poznatih ličnosti, objavljuje i prve paparazzo fotografije u istoriji srpskog izdavaštva. Narednih godina u okrilju izdavačke kuće „Svet Press“ pokreću se izdanja: „Zona“, „Moja tajna“, „Moja romansa“, „Moje srce“ kao i „Teen Story“ prvi magazin koji se štampa u inostranstvu (Revai Nyomda, Budapest) i na premaznoj hartiji.
U decmbru 1996. u saradnji sa Fondom za otvoreno duštvo izlazi specijalno izdanje „Sveta“ posvećeno narastajućem talasu kriminala ali i policijske torture nad građanima u Srbiji.
U vreme početka NATO-bombardovanja magazini ne izlaze svega nekoliko dana da bi već u aprilu 1999. Nastavljena kompletna produkcija sa nešto redukovanim brojem strana i opremom u skladu sa novonastalim okolnostima. U tom periodu pokrenuta su i prva dva enigmatska magazina u kući – „Skandi svet“ i „Sfinga“. Nekoliko meseci nakon bombardovanja pokrenuti su i kulinarski časopisi „Tajne kuhinje“ i „Slatke tajne“ koji za razliku od ostalih do sada pobrojanih – više ne izlaze.
U avgustu 1999. godine novosadski „Svet press“ formira prvu „kćerku firmu“ u regonu: „Svet print“ u Banjaluci a četiri meseca kasnije i u firmu u Podgorici („Monte Color“). Iste godine na Sajmu knjiga u Frankfurtu „Svet press“ sklapa svoj prvi licencni ugovor i počinje sa izdavanjem britanskog dečijeg magazina „Junior“ koji i danas izlazi.

2000.-2001.

Početkom novog milenijuma „Svet press“ pokreće nekoliko sopstvenih brendova poput mesečnika „Lepota i zdravlje“ (i danas najtiražniji ženski glossy mesečnik u Srbiji) i „Moja beba“ kao i veliki broj magazina u sektoru enigmatike i ljubavnih priča. Osniva se kompanija i u Sarajevu. Osnovno izdanje kuće, magazin „Svet“, još uvek dvonedeljnik, povećava broj kolornih strana, ubacuje korice na premaznoj hartiji i kao takvo beleži vrtoglavi rast tiraža – u čak 250.000 primeraka štampano je novogodišnje izdanje u decembru 2001. Pred kraj godine pokrenuto je i evropsko izdanje magazina „Svet“ i kompanija „Svet Verlag“ sa sedištem u Frankfurtu.

2002.-2003.

U leto 2002. počinju pregovori sa nemačkom kompanijom „Heinrich Bauer Verlag“ iz Hamburga koji pred kraj godine rezultiraju izdavanjem licencnog tinejdžerskog dvonedeljnika „Bravo“, inače najtiražnijeg evropskog teen magazina. U isto vreme, na partiju u beogradskom hotelu „Hyatt“ povodom proslave 10 godina kompanije – predstavljamo i magazine „Joy“ i „Lea“. „Joy“, prvi ženski licencni mesečnik u Srbiji koji smo pokrenuli u saradnji sa švajcarskom kompanijom Marquard Media AG i danas je najtiražniji u tom sektoru. Dvonedeljnik „Lea“ u međuvremenu je prestao da izlazi.

Tokom 2003. Godine pokrenut je CKM, prvi licencni muški magazin u Srbiji, takođe u saradnji sa kompanijom Marquard Media AG kao i šmesečnik za tinejdžerke „Bravo Girl“. U izdanju naše kompanije obnovljeno je i izlaženje popularnog stripa „Alan Ford“ po licenci italijsnke kompanije „Max Bunker“. Osnovane su kompanije u Makedoniji i Hrvatskoj. Počinje sa radom mala štamparija koja u početku štampa isključivo ukrštenice i ljubavne priče. Danas štamparija „Color Print“ u sastavu „Color Press Group“ mesečno izbacuje preko dva miliona primeraka magazina iz našeg portfolija.

2004.-2006.

Kompanija se dinamično razvija, pokreće nekoliko desetina novih domaćih i licencnih izdanja u Srbiji i regionu: TV Novele, Bravo ScreenFun, FHM, Auto Start, Brava Casa, Lekovito bilje, Astro, Mobi, kao i veliki broj dečijih, enigmatskih i ljubavnih izdanja. Zajedno sa kompanijom „Video Top“ iz Maribora „Color Press Group“ osnova JV firme u Sloveniji i Hrvatskoj u kojima zajedno izdaju magazine „Bravo“, „Brava Casa“, FHM, „Lepota i zdravlje“ (L&Z) kao i brojna ljubavna i dečija izdanja.

2007.-2008.

U januaru 2007. žurkom za 1.200 zaposlenih i gostiju u „MB pivnici“ proslavljeno je 15 godina postojanja kompanije (izlazak prvog broja „Index“’-a) i 500. broj lista „Svet“. Tim povodom snimljen je i petominutni promo-spot o istorijatu kompanije a odštampali smo ispecijalno izdanje „Sveta“ posvećeno jubileju.

19. jula 2007. launch partijem na Belom dvoru proslavljen je izlazak srpskog izdanja „Hello!“-a, najpoznatijeg i najdugovečnijeg (španska „Hola!“ je osnovana 1944.) međunarodnog celebrity magazina. Iste godine počeo je da izlazi specijalizovani magazin „Moja kosa“ (po licenci „My hair“), visokotiražni mesečnik „Top zdravlje“, magazini „Kuhinjica“ i „Dobra hrana“ (u saradnji sa produkcijskom kućom „Škorpion“) a pred kraj godine i „Bauerov“ ženski dvonedeljnik „Tina“, „Burdino“ izdanje „Moje dete“ i specijalizovani dvomesečnik „Beauty Expert“.

U Beogradu je registrovana kompanija „Color Universal“ u čijem se sastavu danas nalaze „Svet“, „Hello!“ i „L’Officiel“.

U junu 2008. godine magazin “Hello!” koji je izlazio dvonedeljno postao je nedeljnik, a CPG je dobila prestižnu “Junsku nagradu” Regionalne privredne komore Novog Sada za uspešno poslovanje.

CPG je u Srbiji zabeležila rekordnu čitanost od 2.930.574 žitelja Srbije (SMMRI) a u regionu su nakon izdanja “Lepote i zdravlja” u BiH i Sloveniji, pokrenuta izdanja ovog magazina i za Makedoniju (maj) i Hrvatsku (jul). U julu je prodati tiraž bosanske “Ljepote i zdravlja” premašio 31.000 što je ujedno apsolutni rekord u toj republici. Projekat “Lepote i zdravlja” ove godine će na sajmu licenci u Moskvi u organizaciji FIPP postati – internacionalni, naime po prvi put će CPG ponuditi neku svoju licencu na međunarodnom tržištu.

Danas „Color Press Group“ izdaje 84 magazina u Srbiji i zemljama regiona sa ukupnim mesečnim prodatim tiražem od preko 2.000.000 primeraka i godišnjim prihodom od 20 miliona eura.

Od 12 najtiražnijih magazina u Srbiji u 2007. CPG je izdavao čak 6 (SMMRI), u 2007. CPG je izdavao najtiržniji nedeljnik (Svet), dvonedeljnik (Bravo) i mesečnik (Top zdravlje) u Srbiji (ABC Srbija).

U sastavu CPG nalaze se „firme kćerke“ iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Slovenije, Hrvatske, Makedonije kao i dopisništva u Frankfurtu, Beču, Bazelu, Parizu i brojnim drugim evropskim gradovima. CPG zapošljava preko 350 stalno zaposlenih i oko 150 honorarnih saradnika.

U septembru 2008. sedište kompanije u Novom Sadu preseljeno je u novu poslovnu zgradu u Temerinskoj ulici, prvi put posle 16 godina postojanja kompanije – u sopstvenom vlasništvu.

U decembru ove godine velikom žurkom u beogradskom klubu “Rich” proslavljeno je izlaženje 600. broja magazina “Svet” i pokretanje regionalnog sajta www.svet.rs koji je za svega nekoliko meseci postao najposećeniji regionalni showbiz portal.

2009.-2010.

U prvom kvartalu 2009. godine kada je ekonomska kriza uveliko zahvatila sve segmente društva pa i medijsku industriju, CPG jedina među svim velikim izdavačima u Srbiji beleži skok prihoda od oglašavanja za čak 33%.

Recesija je, međutim, učinila da ugasimo neka izdanja poput časopisa “Moje dete”, “Pony”, “Lepe princeze” i “Junior”, a da magazinima “FHM” i “Bravo Girl” promenimo periodiku izlaženja pa su sada tromesečnici.

U prvoj polovini ove godine pokrenuli smo šesto po redu regionalno izdanje našeg najuspešnijeg magazinskog brenda – “Ljepotu i zdravlje”, izdanje za Crnu Goru, ali i ženski lifestyle portal www.lepotaizdravlje.rs.

Brzim restruktuiranjem u uslovima ekonomske krize kompanija je uspela da pokrene nekoliko novih magazina “The Economist Svet u 2010”, “Intelligent Life”, “Pošalji recept” (za 9 meseci je postao najčitaniji mesečnik u Srbiji sa 126.000 prodatih primeraka!), “Bravo Sport”, “Cveće u domu”, makedonsko izdanje magazina “Moja beba”, hrvatsko izdanje magazina “Moja kosa” kao i veliki broj novih internet portala (bravo.rsscandal.rsmobitech.rsmojabeba.rs, hellomagazin.rs i ckm.rs).

Kraj 2010. godine obeležilo je preuzimanje takođe italijanskog modnog magazina “Grazia” u Hrvatskoj, po licenci izdavačke kuće “Mondadori”. Pokrenut je i internet portal – www.beautyforum.rs a ove godine, pored srpskog, objavili smo i hrvatsko izdanje The Economistovog godišnjaka “Svijet u 2011.” kao i licencni kvartalni magazin “Savršeno venčanje”.

2011.

U prvim mesecima 2011. godine pokrenuli smo bosansko, hrvatsko i makedonsko izdanje magazina “Pošalji recept” a u Srbiji nove interakivne magazine “Mamina škola“, “Moja priča” i “Kućni ljubimac“. Portfolio internet portala je pojačan sajtovima: ljepotaizdravlje.ba i savrseno-vencanje.rs. U januaru 2011. “Pošalji recept” pre prema izveštajima ABC Srbija i zvanično postao najtiražniji list u Srbiji sa 198.941 prodatim primerkom.

Do kraja godine tiraž srpskog izdanja magazina “Pošalji recept” popeo se na 300.000 prodatih primeraka a posebno izdanje pokrenuli smo u BiH, Hrvatskoj i Makedoniji.
Nakon uspešnog preuzimanja italijanskog modnog magazina “Grazia” u Hrvatskoj, CPG dobila je licencu za ovaj brend za BiH i Makedoniju pa su u toku septembra i oktobra meseca pokrenuta izdanja “Grazije” i u ove dve države.

2012.

Početak ove godine obeležio je relaunch magazina “Svet” i “Scandal”. Color Press Grupa pokrenula je još jedan nedeljnik – tabloid “Star” (u početku je izlazio kao mesečnik) koji se izdaje po licenci britanske kompanije “Northen & Shell” (Star, OK!…). CPG trenutno u Srbiji izdaje četiri nedeljnika – dva celebrity glossymagazina – ponedeljkom “Svet” i “Hello!”, oba po ceni od 50 dinara, i tabloide “Scandal!” (ponedeljkom, 20 dinara) i “Star” (četvrtkom, 25 dinara)“Na ovaj potez odlučili smo se zato što shvatamo da naši čitaoci imaju sve manje novca za magazine a, s druge strane, očekuju mnogo brže informacije pa smo rešili da im više puta nedeljno ponudimo časopise sa celebrity tematikom po ceni koja nije više od cene prosečnih dnevnih novina u Srbiji!  Prvi rezultati prodaje pokazuju da se tiraž nedeljnika ‘Scandal!’ gotovo udvostručio između dva broja. Naravno, naša četiri celebrity nedeljnika prate i tri internet portala koji se bave temama iz ove oblasti: svet.rsscandal.rs ihellomagazin.rs“, kaže Robert Čoban, predsednik CPG.

U martu mesecu pokrenut je i novi internet portal – JOY.rs a ukupna poseta svim portalima CPG raste i u aprilu ove godine ona iznosi 5,6 miliona poseta mesečno. Kada je o magazinima reč, od 10 najpodavanijih u Srbiji – CPG je i dalje izdavač 8 od njih – to su “Pošalji recept” (rekordna prodaja do sada, 296.551 prodat primerak, mart 2012, ABC Srbija),  Dobra hrana – 88.104, Svet – 48.225, Scandal – 45.569, Žena i zdravlje – 42.422, Bravo – 33.175, Lepota i zdravlje – 33.113 i Top zdravlje – 32.603.

U junu je CPG potpisala ugovor sa Olimpijskim komenitetom Srbije o partnerstvu i u novom olimpijskom ciklusu – do OI u Rio de Žaneiru 2016.

Nedeljnici “Scandal” i “Star” sa novim cenama, ovog leta obaraju rekorde u prodaji. Gotovo dve godine nijedan srpski celebrity nedeljnik nije se mogao pohvaliti prodajom većom od 100.000 primeraka. “Scandal!” broj 427, koji se na kioscima pojavio 30. jula ove godine, ponovo je prešao “magičnu crtu”. Ukupni prodati tiraž tog broja nedeljnika “Scandal!” iznosio je 106.942 primerka – 88.305 u Srbiji, 12.085 u Bosni i Hercegovini i 6.552 u Crnoj Gori. U istoj nedelji i magazin “Star” oborio je svoje dosadašnje rekorde u prodaji: broj 20, koji se pojavio u prodaji 2. avgusta, prodat je u tiražu od 67.131 primerak (59.332 Srbija, 5.764 BiH, 2.035 Crna Gora). U novembru 2012. Color Press Grupa je prijemom u hotelu Hyatt obeležila 20 godina rada i 800. broj magazina “Svet”. Istog meseca na Belom dvoru su dodeljene sada već tradicionalne “Hello! Person fo the Year” nagrade. U decembru svoje 10. rođendane proslavili su i naši magazini JOY i Bravo, žurkama u klubovima “Sova” i “Plastic”. Promocijom u beogradskom hotelu “Hyatt” obeležen je i izlazak novog broja magazina “The Economist: Svet u 2103”.

2013.

“Pro Femina 2013”, velika konferencija magazina “Lepota i zdravlje” koja je 4. aprila održana u hotelu “Hyatt Regency” obeležila je početak ove godine. U martu 2013. pojavila se android aplikacija za portal svet.rs a ponovo je pokrenuta i Škola za novinare i urednike CPG. U junu je na Salašu 137 održana velika regionalna konferencija kulinarskih magazina CPG pod nazivom “Food Talk 2013”. Istog meseca magazin “Star” napravio je svoj prvi “Star Summer Party” u “Bašti kod Juge” a mesec dana kasnije “Ljepota i zdravlje” i veliki “Sunset Party” na plaži Purobeach u luci Porto Montenegro u Crnoj Gori. Color Press Grupa bila je i jedan od osnivača Nacionalne asocijacije izdavača novina i magazina koja je osnovana u julu u Beogradu.

Jesen je u CPG donela nove projekte, proslave i konferencije: “Food & Wine Chat” na Sajmu turizma, “Okrugli sto Pro Femina: Žensko zdravlje u fokusu” (Hyatt Regency), “Teen Talk 2013” (Dom omladine), After Work Party sa 54. Oktobarskom salonu, “Svet & Style Shopping Weekend” u TC Ušće… Ovogodišnja dodela Hello Awards na Belom dvoru bila je najglamuroznija do sada sa veliki brojem selebritija iz celog regiona.

U novembru je CPG zajedno sa partnerima organizovala humanitarnu akciju “Clandestino” za pomoć centrima za prihvat azilanata u Bogovađi Banji Koviljači i tako pokazala da Srbija ima i drugo manje ksenofobično lice. Sredinom decembra održana je i konferencija “The Economist: Svet u 2014” u Hyatt Regency Hotelu u kojoj su učestvovali neki od najznačajnijih ekonomista, analitičara i privrednika iz celog regiona poput Kori Udovički, Miodraga Kosića, Nikole Altiparmakova, Dušana Pavlovića i drugih. Godina u CPG završena je nizom kompanijskih i CSR akcija od “Beauty Weekenda” u Dečijem selu u saradnji sa L’Orealom i posete Prihvatilištu za beskućnike u Futogu do posete Domu za stare “Liman”. Na prijemu u Spomen zbirci Pavla Beljanskog podeljene su diplome polaznicima Škole za novinare i urednike u CPG.

Zaposleni su godinu završili serijom proslava – od karaoke žurke do posete koncertu Beogradske filharmonije u SNP.

Kraj ove godine CPG je dočekala kao vodeći izdavač magazina u regionu: od 20 najtiražnijih u Srbiji prema izveštaju ABC Srbija, CPG izdaje čak 15.

Rekordi su postignuti i kada je reč o internet portalima CPG – na kraju godine bilo ih je 12 kao i dve android aplikacije. Ukupan broj poseta u novembruu 2013. bio je 8.8 miliona.

2014.

U ovoj godini Color Press Grupa je nastavila da unapređuje sve medijske platforme kojima se bavi. Pokrenuli smo nekoliko novih magazina: “Hausbau”, “Heklanje”, “Modelina”, “Bakina kujna”, “Jamie”

Redizajnirani portali beleže rast poseta koje sad na mesečnom nivou prelaze cifru od 9 miliona. Na polju konferencija i durgih ivenata u 2014. CPG je pored konferencija koje je radila i u 2013. (Pro Femina, Food Talk, Teen Talk…) organizovala i veliki broj novih:Baby Friendly, Forumule vitkosti i zdravlja, Coca Cola Bike Challenge, #Digital2014, Brava Casa Design Awards…

Akcija “Maxi Domaćica meseca” od septembra pored Novog Sada – održava se i u Nišu. Organizovali smo i veliki broj humanitarsnih akcija – od redovnih u Dečijem selu u Sremskoj Kamenici i Domu za decu i omladinu ometenu u razvoju u Veterniku, do pomoći ugroženima od poplava (nabavka nameštaja u saradnji sa partnerima) i pokroviteljstva aktivnosti Humanitarne fondacije “Novi Beograd”. Magazin “Hello!” je u brojevima od 14. i 21. jula imao globalnu ekskluzivu – fotografije sa venčanja Novaka Đokovića što je dovelo do višestrukog povećanja tiraža, rejtinga i broja oglasnih strana.

U septembru održana je u organizaciji CPG konferencija #Digital2014 koja je okupila lidere u telekomunikacijama i medijima iz celog regiona. Istog meseca prvi put je održana i dodela nagrada za dizajnBrava Casa Design Awards kao i akcija “Milan Konjović: Jedan slikar, 10 fotografa – 20 umetničkih dela”u Galeriji slika Sava Šumanović u Šidu.

U oktobru su izašli i prvi brojevi “Jamie” magazina u Srbiji i Hrvatskoj, po licenci čuvenog Džejmi Olivera.

U segmentu konferencija i ivenata održane su već tradicionalne konferencije “Teen Talk”, “Food Talk”, “The Economist” i dodela nagrada “Hello Awards”.

U novembru CPG je odganizovala i proslavu 40 godina od prvog albuma “Bijelog dugmeta”.

2015.

U ovoj godini pokrenut je veliki broj novih magazina: “Bella Casa”, “Joga”, “Dekupaž”, “Vehetariana”, “Bašta i vrt”, “Bio Magazin”, “Dekupaž”, “Heklane”, Štrikanje”, “Kukičanje”, “Tašne”, “Garderobica”, “To je Italija”.

Kada je o konferencijama reč u prvoj polovini godine – pored tradicionalnih događaja – “Pro Femina”, “Food Talk”, “NS Bike Weekend”, “Baby Friendly”, “Puzijada” itd – održan je i veliki broj potpuno novih ivenata: velika konferencija “Nova energija”, CSR Srbija, King’s Day, “lepota i zdravlje” & Coca Cola – Fruškogorski maraton; Jamie Gastro Day u Zaječaru, “Teen Talk” je po poprvi put održan i u Novom Sadu.

Pokrenuti su i internet portali NSHronika.rs i novaenergija.net

U drugoj polovini godine prvi put je održan “Food Talk” u Makedoniji kao i konferencija “Porodične firme” i dodela “Brava Casa Design Awards” u Beogradu.
Sa Ambasadom Velike Britanije u pet gradova širom Srbije održana je manifestacija “Food Is Great” tokom koje je promovisana britanska hrana ali i specifičnosti lokalnih kuhinja u našoj zemlji. U saradnji sa Seriba Fashion Weekom i “Mercatorom” prvi put smo organizovali i “Designers Christmas Trees”

Ovogodišnju “The Economist” konferenciju otvorio je predsednik Vlade Republike Srbije – Aleksandar Vučić a dodelu nagrada za humanitarni rad “Hello! Awards” – predsednica Narodne skupštine Maja Gojković.

2016.

U februaru je u saradnji sa Ambasadom Poljske u Novom Sadu organizovana izložba “Plakati ‘Solidarnosti’ 1981-1989”. Tokom cele prve polovine godine sve do početka Olimpijskih igara, u saradnji sa OKS, Vojvođanskom bankom i TC Stadion, organizovali smo akciju “Odbrojavamo do Rija”.

U martu je pokrenut naš prvi magazin na engleskom jeziku “Diplomacy & Commerce”, launch party je bio u Rezidenciji ambasadora Ujedinjenog kraljevstva.

Prvi put su održane konferencije “Auto Forum” i “Serbia Goes Green”.
U maju ove godine Color Press Grupa preuzela je nedeljnik “Gloria”, povećavši tako svoj portfolio celebrity nedeljnika na 5 (Svet, Scandal, Star, Hello! i Gloria). Povodom preuzimanja magazina Gloria u Kući kralja Petra u Beogradu organizovan je “Roman Holiday Party” u duhu filma “Praznik u Rimu”…

Istog meseca izašalo je i specijalno izdanje “Hello! Travel: Budva”.
Konferencije “Pro Femina”, “Moja kravica Food Talk”, “CSR Srbija”, “Book Talk” i “Digital” održane su i ove godine.

Prvi put smo organizovali konferenciju “Check In” posvećenu trendovima u hotelijerstvu.
Poslednjeg vikenda oktobra organizovan je i prvi “Novosadski Oktoberfest” koji je za dva dana okupio preko 15.000 ljudi.

U novembru je izato specijalno izdanje “Hello! Travel: Skijališta Srbije” a magazin “Ruski doktor” je za svega nekoliko meseci izdavanja izbio među 5 najčitanijih u Srbiji.
U saradnji sa “Sakurabanom” održali smo i prvi zajednički “Beokon”.
1. decembra na Trgu slobode otvoren je “Novosadski Winterfest” koji je trajao puna dva meseca.

“Hello! Party” se ove godine vratio na Beli dvor a na otvaranju “The Economist” konferencije govorili su predsednica Narodne skupštine Srbije Maja Gojković, predsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić kao i ministri Ana Brnabić i Aleksandar Vulin.

2017.

Nakon “Novosadskog Winterfest” – 2. februara na Trgu slobode počeo je “Festival ljubavi” a od 27. aprila do 27. maja je na istom mestu organizovan festival nacionalnih kuhinja “Food Planet”.

Color Press Grupa je u maju potpisala ugovor sa kompanijom “Burda” o preuzimanju magazina “Lisa Moj stan” u Srbiji i Hrvatskoj.

U maju se na kioscima pojavilo specijalno izdanje “Hello! Travel: Montenegro”.
Održane su već tradicionalne konferencije i manifestacije “Pro Femina”, “Moja kravica Food Talk”, CSR Srbija, Serbia Goes Green, Staza “Lepote i zdravlja” na Fruškogorskom maratonu, NS Bike Weekend i “Auto Forum”.

U maju ove godine Color Press Grupa je preuzela nedeljnik “Story”.

Početkom juna na novosadskom kupalištu “Štrand” otvoren je prvi “Štrand Summer Fest”.

U julu ove godine Color Press Grupa je u Srbiji i Hrvatskoj obnovila izlaženje magazina “Lisa Moj stan”, za koji je raniji izdavač izgubio licencu pola godine ranije. U istom mesecu na Belom dvoru proslavljen je 10. rođendan srpskog izdanja magazina “Hello!”. U septembru konferencija “Digital” ponovo je u Beogradu okupila oko 700 profesionalaca iz oblasti telekomunikacija, medija, marketinga i advertajzinga – iz celog regiona. Istog meseca objavljen je i prvi broj magazina “Bakini saveti”. Konferencija #BookTalk2018 – krajem septembra okupila je pisce i izdavače iz celog regiona. Krajem septembra u prodaji se pojavila i knjiga “Izgubljeni u ravnici” autora Žikice Miloševića koju smo promovisali u velikom broju gradova i sela u Vojvodini.

U saradnji sa UNDP i Skupštinom Grada Novog Sada održali smo i konferenciju “Stvaranje digitalnih lokalnih samouprava”.

U oktobru je u Novom Sadu ponovo održan “Novosadski Oktoberfest” koji je tokom dva dana okupio više od 15.000 ljubitelja piva, bavarskih kobasica i dobre muzike.

Ove godine je održan i drugi “Novosadski Winterfest” koji je trajao od 21.11. do 30.12.

2018.

U januaru ove godine održano je prvo “Božićno seoce kod Hrama”, manifestacija u saradnji sa Hramom Sv. Save i Gradom Beogradom.

Tokom proleća pokrenuti su novi magazini “Kineski lekar” i “Ruski eliksir”.

U ovoj godini objavili smo četiri izdanja iz edicije “Hello! Travel!” – Zlatibor, Vojvodina, Srbija (aktivni odmor) i Jahorina. “Hello! Travel: Vojvodina” promovisali smo ekskluzivnom vožnjom za ambasadore i medije – Titovim “Plavim vozom” od Beograda do Sremskih Karlovaca i nazad.

U maju ove godine izdali smo magazin “Daily Mirror: Prince Harry & Princess Meghan Weeding Issue” i organizovali promociju magazina i direktni prenos venčanja iz Londona u Kući kralja Petra I. Krajem maja obnovili smo bratimljenje Monmartra i Skadarlije iz 1977. i organizovale “Dane Monmartra na Skadarliji”.

U septembru smo izdali srpsko izdanje autobiografije ruske princeze Olge Romanov: “Bosonoga princeza” i organizovali Russian Imperial Party u Kući kralja Petra u prisustvu princeze Olge.

Istog meseca u Budvi smo održali i prvi “Oktoberfest Montenegro” koji je otvorio ambsadador Nemačke u Crnoj Gori – Robert Veber.

U oktobru je u Novom Sadu prvi put održana manifestacija “Čarde i bande” a u novembru “Novembar Fest” na Novosadskom sajmu – festival u slavu kobasica i čvaraka.

Pod pokroviteljstvom Predsednice Narodne skupštine Republike Srbije okrenuta je kampnja “Niste sami!” čiji je cilj sprečavanje stigmatizacije mladih osoba sa problemima mentalnog zdravlja.

Krajem novembra u saradnji sa Kabinetom Nenada Popovića, ministra bez portferlja zaduženog za inovacije – održali smo prvi “Innovation Talk”, pred preko 800 prisutnih u Kombank dvorani.

U hotelu Sheraton u Novom Sadu održan je ručak “Women in Business, Media & Culture” koji je okupio 50 uticajnih žena i 50 najboljih studentkinja koje žele da se bave ovim zanimanjima.

Prvi put smo organizovali format “Walking Dinner with Mayor of Novi Sad” gde je deset ambasadora iz Beograda šetalo kroz grad u pratnji vodiča, predjelo su pojeli u “Atini”, glavno jelo u “Lazinom salašu” a desert u najstarijoj gradskoj poslastičarnici “City”.

U decembru je Color Press Grupa preuzela “Auto Bild”, kao jubilarni 100. naslov u svom portfoliju. Tokom ove godine redovno su održane tradicionalne konferencije i festivali: “Pro Femina”; “Food Planet”, “Book Talk”; “Food Talk”, “Novosadski Oktoberfest”, “Novosadski Winterfest”, “The Economist: Svet u 2019.” i druge.

2019.

U toku ove godine pokrenuti su magazini “War History”, “Škola za šivenje na mašini” kao i “La Cucina Italiana”, prvi licencni magazin kompanije “Conde Nast” u Srbiji. Ove godine je prvi put održana konferencija “Vojvodina u 2019.” u Skupštini Vojvodine. Magazin “Diplomacy & Commerce” pokrenuo je svoje izdanje za Austriju (februar) i Sloveniju (septembar).

U Novom Sadu su pokrenute akcije “Izbor za najlepštu baštu Novog Sada” i “Izbor za najlepši maturski tablo Novog Sada”.

Pokrenuli smo i dve nacionalne kampanje – “Žene žive i na selu” pod pokroviteljstvom Narodne skupštine Republike Srbije kao i “Osobe sa invaliditetom koje su menjale svet” u saradnji sa Ministarstvo za rad, boračka i socijalna pitanja.

U ovoj godini izdali smo tri izdanja iz edicije “Hello! Travel”: Zagreb, Boka i Vrnjačka Banja.

Po ugledu na “Long table of Graz” organizovali smo humanitarnu “Večeru kod Miletića” pod otvorenim nebom na Trgu slobode u Novom Sadu.

Održane su redovne konferencije “Pro Femina” (7. po redu), “Food Talk” (7. po redu), “Digital” (6. po redu), “Book Talk” (5. po redu) kao i festivali “Food Planet”, “Festival ljubavi”, “Božićno seoce kod Hrama”…

2020.

Tokom ove godine i pored problema izazvanih pandemijom i ekonomskom krizom koja je usledila – kompanije je pokrenula nekoliko novih magazina: Lisa Moja kuhinja (Srbija), “Story.me (Crna Gora), Story.ba (Bosna i Hercegovina) i “Natural Health” dok su portali svet.rs i scandal.rs integrisani u novu adresu: www.svet-scandal.rs

Kada je reč o događajima, sve konferencije i festivali koji su postojali i pre pandemije, održani su i u 2020. Neki događaji su organizovani fizički kao i ranijih godina (Božićno seoce kod Hrama, Vojvodina u 2020, Festival ljubavi, Čarde i bande, Pro Femina, Štrand Summer Fest, Food Planet…), neki u hibridnoj kombinaciji tradicionalnog i onlajn modela (The Economist: Svet u 2021; Novosadski Oktoberfest i Book Talk) dok je većina konferencija održana onlajn (Food Talk, CSR Srbija, Novembarfest, Novosadski Oktoberfest) a po prvi put su održane i neke nove onlajn-konferencije: “Zdravstvo u Republici Srbiji posle pandemije”; “Srpsko-američki odnosi u vreme pandemije”; “Winter 2020/2021”; “Energija koja čuva planetu”; “Neka pravda vlada”; “Kultura u doba pandemije”; “SEE Media Summit: Mediji u trouglu između pandemije, ekonomske krize i tehnoloških promena”…

2021.

U ovoj godini pokrenuti su novi specijalizovani magazini: “Casa Naturale“, “Zdravo srce” i “Ruski lek“.
Specijalizovano izdanje magazina “Hello!” – “Hello! Travel: Kulturna baština Srbije” pojavilo se na kioscima početkom oktobra i promovisano je 7. oktobra u Konaku kneginje Ljubice u Beogradu.

Na početku godine organizovana je akcija: “Umetnici iz Srbije za Glinu, Petrinju i Sisak” povodom katastrofalnog zemljotresa na Baniji u Hrvatskoj.

Nastavljene su i kampanje “Zelena Srbija“, “Niste sami” i “Žene žive i na selu” kao i akcije “Izbor za najlepšu baštu Novog Sada” i “Izbor za najlepši maturski tablo Novog Sada“.

Prvi put je održana manifestacija “Dan Laze Telečkog” kao i “Walking Dinner with the Mayor of Belgrade” i “Family Fest” u Kameničkom parku a tradicionalno festivali i konferencije: “Čarde i bande“, “Novosadski Oktoberfest“, “Book Talk“, “Digital 2021” i drugi.

Organizovane su i redovne ture iz serijala “Novi Sad za početnike” kao i Diplomacy & Commerce ture za ambasadore u Apatin i Kikindu.

Godinu je obeležilo i održavanje velikog broja konferencija iz različitih oblasti: “Nova pismenost za novo doba”, Konferencija “Vojvodina u 2021.”,  “Dvorci Srbije – Zaštita kulturne baštine”, The Future of the Betting Industry”, “Education 4.0”, “Jezik kao hranitelj naroda”, “Turizam 2021: Na putu oporavka”, “Kultura je ženskog roda”, “Nukelarna sigurnost danas: Fukušima – 10 godina posle”, “ONE YEAR LATER: Serbian-American relations facing the COVID-19 challenge”, “Kopaonik 2031”, “Serbia Goes Green”, “International High-Level Event – Media and Information Literate Citizens: Think Critically, Click Wisely!”, “Nuklearna sigurnost danas – 35. godine Černobilja”, “Cultural Diplomacy: Royal Families and Palaces”, “Subvencije za poljoprivrednike u 2021.”, “SRBIJA I FRANKOFONIJA”, “Architecture / Building / Creation / Design, onlajn konferencija o trendovima u arhitekturi i dizajnu prostora”, “Mining & Energy 2021”, “Dan slovenske pismenosti i kulture / Od ere Ćirila i Metodija do ere ekspanzije društvenih mreža – Gde je danas srpski jezik?”, “Savremena umetnost Afrike u eri pandemije”, “Summer 2021: Kako se desetinacije, festivali i hoteli pripremaju za letnju sezonu”, “Kulturna baština Srbije: Snaga srednjovekovnog nasleđa”, “Godinu dana posle: Perspektive privrede Vojvodine”, “CSR Srbija 2021: Responsible Business – Poslovni imperativ savremenog sveta”, “Green Culture – online konferencija o  globalnoj agendi održivosti životne sredine i zelenoj kreativnoj filozofiji”, Nova pismenost za novo doba”, “LIBER ANNUAL CONFERENCE – godišnja konferencija Udruženja velikih istraživačkih biblioteka u Evropi”, “U susret novoj pismenosti”, “UNICEF-ova škola roditeljstva, vebinar “Od igre se raste kao od spanaća”, “Prestonica kulture Srbije 2023.”UN Međunarodni dan pismenosti / Knjiga koja mi je promenila život”, “Dani evropske baštine”, “HILANDAR – Istorija i budućnost”, “Leto 2021: Rekapitulacija – Kako je bilo, gde je moglo bolje i šta smo naučili”, “Arheologija 2021. / Pregled aktivnosti na najznačajnim aktuelnim arheološkim lokalitetima u Srbiji”…

2022.

Početak godine obeležio je nastavak kampanje “Osobe sa invaliditetom koje su menjale svet” koju smo započeli još 2019. Na konferenciji za medije najavili smo ponovono pokretanje festivala “Beogradsko proleće”. U okviru otvaranja Evropske prestonice kulture u Novom Sadu učestovali smo u organizovanju programa “Slava” u Kulturnim stanicama. 28. januara održana je onlajn konferencija povodom Međunarodnog dana sećanja na žrtve Holokausta.

Početkom februara održana je tradicionalna konferencija u Skupštini Autonomne pokrajine Vojvodine “Vojvodina u 2022”. Posle jednogodišnje pauze ponovo smo organizovali “Festival ljubavi”, ovoga puta ispred Plata ispred TC Promenada. U saradnji sa Ambasadom Francuske održali smo Diplomacy & Commerce Guided Tour of Exhibition “Vladimir Velickovic : Figure as an Expression of Existence” u Muzeju savremene umetnosti u Beogradu. Promocija 2. izdanja knjige “Izgubljeni u ravnici” održana je u Rusinskom kulturnom centaru “Matka”. Održali smo i onlajn-konferenciju “Čačak – nacionalna prestonica kulture 2023: Planovi i očekivanja”.

“Izbor za najbolje poljoprivredno gazdinstvo Srbije, predstavili smo u Privrednoj komori Vojvodine. Konferenciju Ljudska prava u digitalnom dobu” održali smo u Palati Srbije 24. februara. Dan kasnije na “Festivalu ljubavi” u Novom Sadu organizovano je otvaranje izložbe “Tolerancija” Mirka Ilića, “Festival ljubavi”. U Spomen-domu Bana Jelačića organizovana je konferencija za medije povodom obnavljanja “Petrovaradinskog karnevala”. Povodom Međunarodnog dana žena 8. marta u Muzeju Jugoslavije organizovali smo radni doručak “Kultura je ženskog roda”.

U martu 2022. naši magazini “Diplomacy & Commerce” i “CafeBar & Restaurant” oborili su rekorde po broju oglasa iz istog meseca “predpandemijske” 2019.

U hotelu “Prezident Palace” u Beogradu predstavljanjem kuhinje Turske počeo je prvi u serijalu kulinarski događaj pod imenom “Let’s Chef Together”. Poslednjeg dana marta u hotelu “Mona Plaza” posle dve godine pauze zbog pandemije dodelili smo “Diplomacy & Commerce” nagrade. Objavljeno je drugo dopunjeno izdanje knjige “Izgubljeni u ravnici” autora Žikice Miloševića i promocije su u toku ove i naredne godine održane u mnogim gradovima Vojvodine.

U Kulturnom centru Srbije u Parizu 29. maja organizovan je okrugli sto “Dvorci Srbije: Zaštita kulturne baštine”.
Tokom prvog vikenda u junu Color Press Grupa je prvi put bila suorganizator “Festivala kuglofa” u Sremskim Karlovcima.

U Narodnoj skupštini Srbije i Muzeju savremenu umetnosti 9. septembra je u saradnji sa Kongresom srpsko-američkog prijateljstva prvi put održan “Dan Amerike u Beogradu”.

Prvi “Johan Štraus Fest” održan je 7. oktobra u Dvorcu Kotek u Futogu u kojem nekada boravio slavni kompozitor a sada je to Srednja poljoprivredna škola. Početkom oktobra izdali smo i prvi broj regionalnog skijaškog magazina “Ski YU”.

U novembru smo u muzejima i galerijama u Novom Sadu počeli sa realizacijom projekta “Naša deca u našim muzejima”. U Domu Narodne skupštine prvi put je održana i konferencija “Nacija mora biti zdrava”.
25. novembra u TC West 65 otvorena je izložba “Od Montevidea do Katara: Istorijat učešća Srbije i Jugoslavije na svetskim prvenstvima u fudbalu”.