25. decembar 2009.
Rejting magazina “Hello!” prestigao “Story”!

Prvi put otkad izlazi u Srbiji (2007.), rejting magazina “Hello!” veći je od rejtinga magazina “Story” (na tržištu Srbije od 2005.).
Prema podacima “Strategic Marketinga” za period 14. 12. 2009. – 20. 12. 2009. celebrity nedeljnici u Srbiji postigli su sledeće rejtinge: Svet – 352.557, Scandal! – 328.625, Gloria – 184.305, Hello! – 134.683, Story – 128.114 i Puls – 119.244 čitalaca.
Od 6 celebrity nedeljnika u Srbiji “Color Press Grupa” izdaje 3 magazina koji zauzimaju pozicije 1. (Svet), 2. (Scandal) i 4. (Hello!).




Međunarodni sajam licenci 
Jedan učesnik izneo je zanimljivo poređenje: “Mi u štampanim medijima danas podsećamo na monahe u manastirima koji su ručno prepisivali knjige u momentu kada se pojavio Gutenberg. Oni su samo odmahnuli rukom i rekli da je to prolazna stvar. Gutenberg je svojom štamarskom mašinom vrlo brzo potpuno iskorenio ručno prepisivanje knjiga a monasi su, da bi preživeli, morali da se okrenu drugim delatnostima – da proizvode sir, vino rakiju… Vreme je da počnemo da pravimo sir!“, rekao je, što u šali što u zbilji, Patrik Moro, predstavnik francuske kompanije “Figaro”.




Takođe, prema rezultatima ovog istraživanja, u konkurenciji svih makedonskih nedeljnika i mesečnika, na drugom mestu je još jedno izdanje naše kuće, ženski lifestyle magazin “Ubavina i zdravlje”. U odnosu na celu populaciju rejting najčitanijeg taboida “Svet” iznosi 4,5%, dok drugoplasirana “Ubavina i zdravlje” beleži ukupni rejting 3,15%. Iza njih su magazini “Hrana i vino” sa 2,15% i “Fokus” sa 2,05.%.












Makedonsko izdanje tabloidnog magazina “Svet” koji prati dešavanja u životu i karijeri svih značajnijih javnih ličnosti iz različitih oblasti (estrada, televizija, gluma, sport, novinarstvo, voditeljstvo, manekenstvo…) sa prostora bivše Jugoslavije i, naravno, sa prostora Makedonije, i dalje je najtiražnije i najčitanije štivo u ovoj republici. U poslednje dve godine štampa se ćirilicom a istraživanja o čitanosti i prodaji makedonskog “Sveta” uradila je “Strategic marketing&media research” agencija u čijoj se priloženoj tabeli iz meseca maja 2009. jasno vidi da je “Svet” najtiražniji magazin u Makedoniji a da su daleko iza njega ostala sva druga nedeljna izdanja. Inače, makedonski “Svet” podjednako čitaju i muškarci i žene u životnoj dobi između 20 i 55 godina.

Već 15 godina zaredom međunarodna organizacija Superbrands identifikuje i odaje počast najjačim brendovima na tržištima širom sveta. Procesom glasanja Superbrands Bosna i Hercegovina 2009. magazin “Ljepota i zdravlje” svrstao se među vodeće tržišne marke u BiH.
Glasanje su organizovali i nadgledali organizacija Superbrands i globalni i nezavisni brending autoriteti koji sprovode promociju i imenovanje najjačih tržišnih maraka u 82 zemlje sveta. Glasovi stručnog veća koje čine 44 člana, priznati poslovni i marketinški stručnjaci iz bosanskohercegovačkih medija, agencija, domaćih i stranih korporacija, akademskih institucija i stručnih organizacija, upotpunjeni su glasovima više od 10.000 potrošača što daje dodatni značaj rezulatima.
Kompanije “Color press Group“, kao vodeći izdavač magazina u regionu, i “McCann Erickson Public Relations“, najveća specijalizovana agencija za poslovne komunikacije, danas su na konferenciji štampu, pred velikim brojem predstavnika medija, predstavile svoje buduće zajedničke projekte. Ove dve firme odlučile su, naime, da ujedine svoje potencijale i osnuju novu, zajedničku kompaniju “












Pokretanjem “Ljepote i zdravlja” Crna Gora je postala poslednja, šesta republika nekadašnje Jugoslavije koja je dobila svoje izdanje ovog magazina.

































Portal 
Ugovor o medijskom sponzorstvu kojim će Color press group obezbediti ovoj značajnoj sportskoj instituciji podršku potpisan je u prostorijama Olimpijskog komiteta Srbije 25. marta.
Makedonsko izdanje tabloida “Svet”, koji izdaje “Kolor medija Makedonija”, inače članica “Color Press Group”, već šestu godinu zaredom je među najčitanijima u Republici Makedoniji, a u februaru 2009. oborio je rekord i po prodaji i po čitanosti, pa ubedljivo zauzima prvo mesto sa rejtingom 5,513%. Prema poslednjim rezultatima istraživanja (obuhvaćeni su svi nedeljnici i mesečnici u Makedoniji), na drugom mestu je takođe izdanje “Kolor medija Makedonija” – magazin “Ubavina i zdravje” koji izlazi od maja prošle godine.
Beogradski “Delta City” bio je prošle subote domaćin turnira koji je okupio brojne ljubitelje video igara. U igraonici “CRYPTON PLANET” magazin “Bravo ScreenFun” je, zajedno sa sponzorima: CT COMPUTERS, EXTREME CC, EX ECENTAR, organizovao takmičenje u igranju video igre FIFA ’09.





Pad prihoda od oglasa u srpskim štampanim medijima nastavlja se i u februaru mesecu.
Relaunch magazina “Lepota i zdravlje”, koji je od februarskog (96.) broja spustio cenu sa 120 na 99 dinara, u potpunosti je uspeo – prodati tiraž je uvećan za 50% i sada iznosi 36.882 primeraka. U odnosu na broj 95 (januar) prodaja je veća za 11.553 komada što je skok od 45%, a u poređenju sa brojem 94. (decembar) skok je još veći – 13.075 komada ili čak 54%!!!
Redovni mesečni dodatak “Helloa!” za teritoriju Crne Gore pojavio se danas uz osnovno izdanje ovog magazina na kioscima širom te republike.
“Color Press Grupa” od narednog meseca pokreće slovenačka izdanja magazina “Bravo Girl” (po licenci Heinrich Bauer Verlag iz Hamburga) i “My Hair” (po licenci Origin Publishing iz Londona). “Bravo Girl” će na slovenčakom izlaziti 4 puta godišnje dok će se “Moja kosa” u početku na kioscima pojavljivati dva puta godišnje: u novembru i maju.






Magazin “Hello!” je rejtingom od 112.311 – oborio sopstveni rekord čitanosti!