11.12.2006.
NAJVEĆI IZDAVAČI U SRBIJI POTPISALI UGOVOR O ODITOVANJU ŠTAMPANIH I ELEKTRONSKIH MEDIJA SA ABCS (Audit Bureaux of Circulation)
U Asocijaciji Medija Srbije, 9. decembra, potpisan je ugovor između četiri najveća izdavača u Srbiji i Audit Bureaux of Circulation Srbija (ABCS), tripartitne organizacije koja se bavi oditovanjem elektronskih i štampanih medija.
Kompanija Color Press Group već deceniju i po je vodeća izdavačka kuća u regionu. Takav status stekla je zahvaljujući prepoznavanju potreba čitalaca, konstantnim inovacijama i istraživanju tržišta.
Poslovanje CPG odlikuju standardi i procedure koji se primenjuju u najrazvijenijim zemljama, a tiču se transparentnosti poslovanja i otvorenih odnosa između izdavača i oglašivača, odnosno marketinških agencija.
U Asocijaciji Medija Srbije, 9. decembra, potpisan je ugovor između četiri najveća izdavača u Srbiji i Audit Bureaux of Circulation Srbija (ABCS), tripartitne organizacije koja se bavi oditovanjem elektronskih i štampanih medija.
Osnovni cilj ABCS je precizno i verodostojno utvrđivanje broja primerakaštampanih medija koji dođu do kupca (prodati tiraž), a na osnovu utvrđenih pravila, procedura i standarda, kakvi se koriste svuda u svetu.
Potpisnici ugovora sa ABC Srbija su: Srđan Janićijević direktor Politike, Manojlo Vukotić glavni i odgovorni urednik i direktor Novosti, Atila Mihok generalni direktor Blica i Robert Čoban vlasnik Color Press Group-a, kao i Zoran Papić, predstavnik Asocijacije medija.

Kompanija “Color Press Group” će početkom decembra 2006. godine svojoj porodici od preko 70 izdanja priključiti i prvi broj novog magazina – srpskog izdanja najvećeg britanskog muškog mesečnika – 





Za samo šest meseci, u periodu od maja do oktobra meseca ove godine magazin “
Izdavačka kuća 



Nezavisni arbitar u brendingu 
Već decenijama on je reper pop kulture i važan činilac u životu mnogih tenejdžera. Pre 50 godina, tačnije 26. avgusta 1956. izašao je prvi broj
U međuvremenu Bravo je kreirao niz spin-offova kao što su
U Rogaškoj Slatini u Sloveniji održan je 4. međunarodni kongres za odnose s javnošću 

Prvi broj srpskog izdanja italijanskog mesečnika “Brava Casa”, koji naša kompanija Color Press Group izdaje usaradnji sa novinskom kućom “RCS Editori” iz Milana, po istraživanju agencije “Strategic Marketing”, beleži svojih prvih 50.000 čitalaca, čime se od starta nameće kao veoma ozbiljan takmac svim časopisima na tržištu koji se bave uređenjem enterijera, po izuzetno popularnoj prodajnoj ceni od samo 120 dinara.
Prvi rezultati ukupne čitanosti svih auto-magazina na tržištu u mesecu julu, koje je obavila beogradska agencija “Strategic Marketing”, pokazuju ogroman rast čitanosti magazina “AUTO START”, koji sa 78.323 čitaoca ovog meseca zauzima odlično drugo mesto, odmah iza magazina “Sat plus”, a gde je iza sebe ostavio magazine “Auto bild”, “Top Speed”, “Vrele gume” i “Auto”.
Color Press Group je i među izdavačima magazina prvi po broju i finansijskom obimu oglasa u izdanjima. Sa 557 oglasa i 30.743.570 dinara bruto prihoda od reklama u aprilu mesecu, izdanja izdanja CPG su ispred svih drugih izdavača magazina a iza izdavača dnevnih novina “Blic Press”, “Politika” i “Novosti”. “Auto start” koji je CPG po licenci “Auto Zeitung”-a nemačkog izdavača “Heinrich Bauer Verlag” pokrenuo u decembru prošle godine – za svega nekoliko meseci izbio je na sam vrh liste čitanosti među automobilskim magazinima.
Najveći izdavač magazina u SCG ” Color Press Group” već četiri godine uspešno publikuje izdanja nemačke kompanije “Heinrich Bauer Verlag” za područje bivše Jugoslavije (“Bravo”, “Bravo Girl”, “Bravo ScreenFun”, “Auto start”…).