Arhiva 2007

24.12.2007.

Magazin Hello! na humanitarnom balu

U subotu, 22. decembra u Hotelu “Park” u Novom Sadu održan je Novogodišnji dobrotvorni bal, u organizaciji Izvršnog veća Vojvodine i “Dobrotvornog fonda Katarina Rebrača”. Tri stotine osamdeset uglednih zvanica iz privrednog i javnog života Vojvodine odazvali su se pozivu za nabavku digitalnog mamografa za Institut za onkologiju u Sremskoj Kamenici, koji će ženama u ovom delu Srbije pomoći da preventivnim pregledima, spreče nastanak bolesti od koje godišnje u našoj zemlji oboli svaka dvanaesta žena.

Tom prilikom, održana je i aukcija predmeta koje su donirale “Zlatara Andrejević”, “DFK Jewellery”, slikari Dragan Stojkov, Zoran Tairović i Radule Bošković, fotograf Martin Candir, ali i naši priznati sportisti Jelena Janković, Nenad Krstić, Mateja Kežman, Nikola i Vladimir Grbić, ali i hotel “Hyatt Regency”, Dušica Saks i Aleksandra HahnSandrina Wagner i “Porsche” Srbija.

Aukciju je vodio glumac Srpskog narodnog pozorišta Miodrag Petrović uz asistenciju Katarine Rebrače. Zajedno sa ulaznicama i prodatim predmetima sakupljena je pedeset jedna hiljada evra, a jedan deo novca odlazi za pomoć dečaku Mihajlu Šćepanoviću, koji boluje od teškog oblika karcinoma.

Press kit – galerija fotografija

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (1500 x 1041 px)

  

  

 

18.12.2007.

Magazine World objavio članak o Color Press Group!

FIPP magazine

Magazine World“, zvanično glasilo FIPP objavio je u svom decembarskom broju tekst o našoj kompaniji: “Color Press Rolls Out Across Former Yugoslavia: From a Serbian student rag to Southeast Europe’s largest producer, CPG has taken its colorful brand of publishing to 24 milion people od the former Yugoslavia

Prisećajući se vremena hiperinflacije iz 1993. godine kada je jedan primerak “Sveta” koštao 500.000.000 dinara, “Magazine World” piše da je kompanija CPG iz studentskog lista “Index” za 15 godina izrasla u najvećeg izdavača magazina na prostoru bivše Jugoslavije.

Press clipping

InfoKlikni na stranicu za punu rezoluciju

  

 

 

 

14.12.2007.

“Otkačene fotke” u magazinu “Bravo girl”

Jelka magazina Hello!

Magazin “Bravo Girl“, u proteklih pola godine, organizovao je akciju “Otkačene fotke“. Bezbroj “ludih” fotki stiglo je na adresu najpoznatijeg magazina za tinejdžerke. Proglašenje pobednica upriličeno je u prestoničkom klubu Andergraund u sredu, 12. decembra, a nagrade su pobednicima uručili glumica Katarina Radivojević, reper Struka i ekipa ovogodišnjeg Velikog Brata.

Otkacene fotkeEditorijalTitulu najotkačenije fotke dobile su Valentina, Sneža i Kristina iz Kruševca a magazin “Bravo Girl” organizovaće fotografisanje za modni editorijal u kom će manekenke biti Vladana i Katarina iz Beograda, koje su takođe poslale zaista “otkačenu” fotku.

Press kit – galerija fotografija

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (2660 x 2100 px)

  

 

  

 

14.12.2007.

Jelka magazina Hello! u lobiju hotela Hyatt

Jelka magazina Hello!

U hotelu “Hyatt Regency” 11. decembra, po sedmi put je održana novogodišnja akcija, takmičenje u kićenju novogodišnjih jelki. Deset kompanija je učestvovalo, a nagradu, humanitarnu večeru u vrednosti od 300.000 dinara, osvojila je kompanija “Hipp”.

U kićenju novogodišnje jelke učestvovao je i magazin kompanije “Color Press Group” – “Hello!”, banke “Societe General”, “Meridian”, Američka privredna komora, “Grand kazino Beograd” i drugi.

Press kit – galerija fotografija

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (2660 x 2100 px)

  

 

Katarina Rebraca Snezana Dakic

 

12.12.2007.

“TINA”, “MOJE DETE” I “BEAUTY EXPERT”!

3 nova izdanja

Color Press Group” je u 2007. godini pokrenula veliki broj novih izdanja u Srbiji i regionu: Hello Srbija, Brava Casa Hrvatska, Lepota in Zdravlje Slovenia, Kuhinjica, Srbija, Dobra Hrana Srbija, Moja kosa Srbija…

Do kraja ove godine CPG na trzite izbacuje jos tri magazina.

Prvi je licencni ženski dvonedeljnik “Tina” koji radimo u kooperaciji sa kompanijom “Heinrich Bauer Verlag“. Ovaj magazin ce imati 72 strane i se prodavaće se po ceni od 29 dinara.

Moje dete” je magazin za majke dece od 2- 6 godina koji ce biti u prodaji po ceni od 19 dinara.

Tu je i “Beauty Expert“, magazin u produkciji najtiražnijeg mesečnika u Srbiji, časopisa “Lepota i zdravlje” koji ce se stručno baviti temama iz oblasti kozmetike i nege.

Sva tri magazina u prodaji ce se pojaviti izmedju 20 i 24. decembra.

11.12.2007.

“STAR” KREĆE U 2008.

l OfficielNa sajmu magazinskih licenci “Worldwide Magazine Marketplace” održanom u organizaciji FIPP početkom ove nedelje u Singapuru, kompanija “Color Press Group” potpisala je sa britanskim izdavačem “Northern & Shell Plc” ugovor o izdavanju najtiražnijeg britanskog tabloida “Star” na srpskom tržištu.

Northen & Shell Plc“, kompanija sa godišnjim prometom od milijardu dolara u 2006. pored “Stara” izdaje i magazine “OK!” i “New” kao i brojne licence u 14 zemalja sveta.

“Star” se pre svega bavi životima internacionalnih celebrity ličnosti, objavljuje njihove paparazzo fotografije i detalje iz njihove privatnosti. Pored domaćeg tabloida “Svet” koji je po podacima ABC Srbija najtiražniji nedeljnik u zemlji – CPG ce sa “Starom” od 2008. godine pokriti i sektor internacionalnog show-bussinesa
Milica Milić, PR manager CPG

11.12.2007.

“L’OFFICIEL” U SRBIJI

l OfficielPredsednik Color Press Group Robert Čoban i vlasnica kompanije “Les Editions Jalou” Marie-José Susskind Jalou potpisali su prošle nedelje u Parizu ugovor za srpsko licencno izdanje najstarijeg i najtiražnijeg francuskog modnog magazina – “L’Officiel. Magazin se prvi put pred čitaocima pojavio 1921. godine i od tada je neprikosnoven medij u svetu mode. Danas kompanija “Les Editions Jalou” izdaje osam različitih modnih magazina u Francuskoj i licencna izdanja u 11 zemalja širom planete.

Reč je o prvom licencnom magazinu u Srbiji iz sektora visoke mode čijim pokretanjem će naša kompanija pokriti i tu oblast. “L’Officel” je u našoj javnosti do sada bio malopoznat brend ali u svetu i medju oglašivacima on ima reputaciju glavnog konkurenta magazinu “Vogue”.“, kaže Robert Čoban.

L’Officiel” čiji prvi broj izlazi u martu mesecu će u Srbiji biti dvomesečnik (6 brojeva godišnje) i predstavljaće svojim čitaocima najnovije trendove u visokoj modi kod nas i u svetu. Pored Srbije, ovo izdanje magazina prodavaće se i u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini.
Milica Milić, PR manager CPG

19.11.2007.

“MOBI” magazin proslavio 3. rođendan u novosadskom klubu “GARDEN”

Sa prijema

Časopis “MOBI” prati razvoj i tehnološke trendove industrije mobilnih telefona, predstavljajući čitaocima aktuelne, nove modele mobilnih telefona i berzu sa prikazom mogućnosti i cenom svakog modela.

U redovnoj rubrici “Tema broja”, koju zajedno sa uredništvom, na osnovu anketa, kreiraju i sami čitaoci, mogu se pročitati zanimljivi i poučni tekstovi o najrazličitijim aspektima korišćenja mobilnih telefona koje pomažu korisnicima da “održe korak” sa modernim uslugama. Kako popularnost mobilnih telefona stalno raste, u svim korisničkim segmentima, “MOBI” čitaju svi – od tinejdžera do penzionera!

Proslava 3. rođendana magazina “Mobi” upriličena je u klubu “Garden” u ulici Laze Telečkog 5. u Novom Sadu a tom prilikom proglašen je  i novi “Mobi” slogan –   “Magazin za sve mreže”. Verni čitaoci su u protekla 3 meseca, putem sms-a slali svoje predloge a pobednik konkursa, Miodrag Ostojić iz Smedereva, dobio je na poklon mobilni telefon Qtek, dok je za zvanice organizovano takmičenje u pikadu a tri takmičara sa najboljim rezultatima osvojili su mobilne telefone koje je poklonila “Nokia”. Srdjan Milenković osvojio je Nokiu 61 10 Navigator, Miroslav Popov Nokiu 26 30, treću nagradu, Nokiu 12 00 osvojio je čitalac Nebojša Todorović.

Goste je zabavljao orkestar Žike Nikolića a urednik magazina, Marko Čavić, u ponoć je presekao tortu u obliku telefona i počastio lično sve zvanice. Zavidno umeće u pikadu pokazali su Nikola Kostić-Leemen i misica Teodora Marčić koji su među prvima stigli na zabavu.

Press kit – galerija fotografija

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (2362 x 1575 px)

  

 

13.11.2007.

“TV Novele” izbor za dvojnike Rebeldi

Sa prijema

Sinoć se u najpopularnijem prestoničkom klubu “Mr. Stefan Braun” održao izbor za dvojnike glumaca iz serije “Rebelde” (Buntovnici). Magazinu TV Novele mesecima su stizale prijave iz cele Srbije a samo 20 finalista prosetalo se pred zirijem u sastavu: Ena Popov, glumac Stipe Kostanić i glumica Ana SakićMilanka Đorđević i Teodora Marčić iz Miss Yu kompanije, Milan Stanković iz Zvezda Granda i Marin Milosavljevic iz UMS-a i urednica magazina TV
Novele- Ivana Stanišić.

Pobednica je dobila televizor, drugoplasirana Bomar sat a treceplasirana Time Out garderobu. Među gostima bili su i Sasa Jakšić Žika, menadžer Zvezda Granda sa svojim pulenima- RadomNemanjom, zatim Ivan Plavšić, voditelj emisije Put humanizma na RTS-u i mnogi drugi…

Press kit – galerija fotografija

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (2362 x 1575 px)

  

 

12.11.2007.

“COLOR PRESS GROUP” među prvim potpisnicima Brand povelje TANJUG

Brand povelja

Nacionalna novinska agencija Srbije – TANJUG, zvanično je podržala inicijativu razvoja brending filosofije kao oblasti od opšteg nacionalnog značaja i postala potpisnik Brand Povelje.

Brand Povelja je otvorena incijativa unapređenja razvoja brending filosofije kao oblasti od opšteg nacionalnog značaja koja je pokrenuta u avgustu 2007. godine od strane BRAND magazina i ocenjena je pozitivno od strane vodećih subjekata privrede i kulture u Srbiji.

Prvi potpisnici dokumenta Brand Povelja su: SIEPA, Srpski Institut za Javnu Diplomatiju, Apatinska Pivara, Danube Foods Group, Si&Si Group, UEPS, Brand Fair, Exit Team, Communis, New Moment, Color Press Group, Orange Studio, Belgrade Beer Fest, Kraljevski Red Vitezova, Beogradska Filharmonija, Direct Media, Interaktiv, Pristop, CenET(Centar za ekologiju i turizam), Centar Modernih Veština, kao i umetnici Đule Van Gogh i Slobodan Trkulja.

Brand Povelja je dokument kojim kompanije i drugi subjekti izražavaju svest o opštenacionalnom značaju brending filosofije i sopstvenu društvenu ulogu i odgovornost u procesu razvoja i unapređenja brending filosofije, a osnovni cilj inicijative Brand Povelja je podizanje svesti o brendingu kao oblasti od opštenacionalnog značaja i postizanje zvaničnog konsenzusa po ovom pitanju koji je neophodan za pravilan strateški razvoj brending filosofije.

Ovo predstavlja jos jedan značajan i progresivan korak u razvoju inicijative Brand Povelja, jer prisustvo i podrška Tanjuga kao liderskog subjekta i autentičnog simbola naše zemlje i našeg privrednog prostora će na pravi i konstruktivan način osnažiti razvoj brending filosofije i inicijative Brand Povelja.” – Vjekoslav M. Cerovina, direktor, gl. i odg.  urednik BRAND magazina.

Takođe, bitno je napomenuti da model otvorene medijske afirmacije društva u smeru razvoja brendinga, nije realizovan ni u jednoj zemlji na svetu, čime uspešna realizacija ovakve inicijative Srbiju stavlja na poziciju apsolutnog lidera u nacionalnom brendingu.

11.10.2007.

Ekipa “Hello!”-a na konferenciji u Madridu!

Osnivači španskog magazina “¡Hola!” protekle nedelje su organizovali prvu izdavačku konferenciju “Hello!” magazina u hotelu “Hesperia” u Madridu. Danas najprestižniji celebrity magazin na svetu počeo je da izlazi u Španiji 1944. godine, a 44 godine kasnije pokrenuto je i prvo licencno izdanje – magazin “Hello!” u Ujedinjenom Kraljevstvu. Danas, “Hello!” pored Španije i UK izlazi i u Turskoj, Indiji, Maleziji, Grčkoj, Meksiku, Kanadi, Rusiji, Tajlandu, Dubaiju (izdanje za Bliski Istok), a od jula ove godine kompanija “Color Press Group” preuzela je licencu za srpsko tržište. Srbija je ujedno i zemlja sa najmanjim brojem stanovnika koja je dobila licencu za “Hello!”.

Konferenciju je otvorio Eduardo Sančez Hunko, sin osnivača Antonia i Mercedes Sančez i direktor “¡Hola!” magazina, koji je tom prilikom izjavio da mu je velika čast i zadovoljstvo da upozna timove iz dvanaest zemalja u kojima magazin izlazi. Svečanom ručku u sedištu kompanije prisustvovala je i gospođa Mercedes Sančez koja i danas, duboko u devetoj deceniji života, svakog ponedeljka dolazi da odobrava naslovnu stranu magazina “¡Hola!”.

Pored  brojnih radionica i prezentacija “Hello!” magazina od strane predstavnika svih zemalja u kojima izlazi, za učesnike konferencije organizovani su i brojni prateći programi i posete.

Učesnici su obišli muzej Thyssen Borhemitza, gledali utakmicu “Real Madrid” – ”Recreativo” na stadionu Santijago Bernabeu, uživali u flamenko šou i posetili grad Toledo, istorijsku prestonicu Španije

Press kit – galerija fotografija

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (3504 x 2336 px)


EKIPA IZ SRBIJE: Najmlađi “Hello!” u porodici

63 GODINE POSLEPR CPG Milica Milić sa Eduardom Sančezom i njegovom majkom Mercedes Sančez koja je sa suprugom 1944. godine osnovala magazin “¡Hola!”.

EKIPA SRPSKOG “HELLO!”-a U MUZEJU “THYSSEN BORHEMITZA”: Specijalno za goste konferencije organizovana je privatna tura po muzeju sa kolekcijom barona Tisena, jednom od najvećih takvih u Evropi

02.10.2007.

CPG dobila licencu od “Burde” za “Moje dete”

Kompanija “Color Press Group” preuzela je od “Burde” licencu za magazin “Moje dete”. Magazin će se prodavati na teritoriji Srbije, prvi broj izlazi početkom jeseni a nakon toga počinje redovno mesečno izlaženje magazina po ceni od 35 dinara.

Glavna urednica magazina je Dragana Gligić a sadržaj će obuhvatiti teme vaspitanja i odgajanja deteta od 2 do 5 godina. U oktobru 2007. navršava se 7 godina uspešnog postojanja magazina CPG “Moja beba”, koji je namenjen trudnicama i majkama dece do 2 godine.

02.10.2007.

“CKM” proslavio izlazak 50. broja

CKM magazin je u opustenoj atmosferi, uz r`n`b, koktele i kanapee, u “Sweet cafeu” proslavio izlazak 50.-og broja na srpskom jeziku.

 

Zabavi su prisustvovali voditelj Ivan Ivanović sa suprugom Zoricom, Jellena, Sandra Lalatović, Lee-man, Jelena Mrkić, Aljoša Milenković, Roksanda Đorđević i mnogi drugi.

 

Press kit – galerija fotografija

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (3504 x 2336 px)

  

  

Press Clipping

Izvodi iz domaće štampe koji su propratili ovaj događaj:

InfoKlikni na odabranu clipping za preuzimanje u punoj rezoluciji

Story Story

Story

 

07.03.2007.

“MOJA KOSA” – novi hair magazin na srpskom jeziku

Art Depo galerija

MOJA KOSAPromocija povodom pokretanja časopisa “MOJA KOSA” u okviru Color Press Group-a upriličena je Elilington klubu hotela Hajat 6. marta 2007. Nakon pića dobrodošlice gosti su uživali u kratkoj reviji frizura koju su nam prikazali poznati frizeri ispred Loreala, Nexusa, Davinesa, Švarckopfa i Welle. Promociji su prisustvovale mnoge poznate ličnosti iz sveta mode, muzike, izdavaštva.

“MOJA KOSA” je namenjena svima koji vode računa o svojoj kosi i u potrazi su za inspiracijom jer žele da promene nešto u svom izgledu. Sa stotinama ideja za novu frizuru, mnoštvom holivudskih primera za besprekoran stajling, neverovatnim transforamcijama čitateljki, savetima stručnjaka, smernicama za najispaltiviji šoping i izbor najkvalitetnijih proizvoda – u časopisu “MOAJ KOSA” svaka čitateljka će pronaći savete i trikove koji će joj omogućiti da osmisli izgled za kojim je oduvek čeznula.

 

Galerija slika

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (2304 x 1536 px)

MOJA KOSA promocija MOJA KOSA promocija MOJA KOSA promocija

MOJA KOSA promocija MOJA KOSA promocija MOJA KOSA promocija

MOJA KOSA promocija MOJA KOSA promocija MOJA KOSA promocija

MOJA KOSA promocija MOJA KOSA promocija MOJA KOSA promocija

MOJA KOSA promocija MOJA KOSA promocija MOJA KOSA promocija

MOJA KOSA promocija

Pogledajte promotivni film

Pogledajte video izveštaj sa promocije:

Press Clipping

Izvodi iz domaće štampe koji su propratili ovu promociju:

InfoKlikni na odabranu clipping za preuzimanje u punoj rezoluciji

 Ilustrovana politika

Svet Grand revija

07.09.2007.

Upis 7. generacije polaznika usmerene novinarsko-uredničke škole

Ukoliko ste ambiciozni i ѕelite da steknete ili usavršavate znanja iz  oblasti novinarstva i medija, upišite usmerenu edukaciju u Novinarsko-uredničkoj školi kompanije Color Press Group.

Najbolji polaznici će imati priliku da postanu novinari-saradnici na nekom  od naših mnogobrojnih izdanja, ili da, kao asistenti urednika, dobiju  zaposlenje u našoj kompaniji.

Prijavljivanje počinje 20. septembra. Nastava će se odvijati subotom u prostorijama CPG u Novom Sadu.

Cena tromesečnog kursa je 8.000 dinara + PDV (10.200 dinara).

Zainteresovani mogu da se jave na telefon Odeljenja produkcije i edukacije  021/489-71-00 ili e-mail edukacija@color.rs

Više informacija na stranicama škole »

22.08.2007.

“Sve za ljubav” sada je ” MOJ ŽIVOT”

Ponovo smo sa vama, ovog puta pod novim imenom MOJ ŽIVOT. Ostajemo i dalje vaš omiljeni magazin u kojem ćete čitati o “običnim” ljudima koji vam daruju svoje istinite životne priče. Do sada smo se družili na stranama časopisa koji se zvao “Sve za ljubav“, čije smo ime promenili na vaše insistiranje.

 

Tema je, dakle, ista – priče o vašim sudbinama, ilustrovane autentičnim fotografijama. Javljajte nam se i ubuduće, hvalite nas i kritikujte, predlažite teme, napišite šta biste voleli da pročitate.

Svaku dobronamernu primedbu ćemo uvažiti – stalo nam je do toga da vaš i naš časopis bude još bolji, kvalitetniji i zanimljiviji.

14.08.2007.

U julu oboren rekord čitanosti izdanja Color Press Group

Istraživanja agencije “Strateški marketing” (SMMRI Group) za mesec jul pokazuju da je kompanija Color Press Group oborila rekord te da je sada natpolovična većina magazina među 10 najčitanijih u Srbiji – iz naše produkcije. To su “Lepota i zdravlje” sa 438.828 čitalaca u julu, “Svet” sa 342.809, CKM sa 198.495, “Bravo” sa 190.982, JOY sa 188.736 i naš novi kulinarski magazin “Kuhinjica” sa 162.401 čitaocem.

Po jednog predstavnika među prvih 10 imaju kompanije Blic press (“Blic žena”), Ja Co. plus doo (“Scandal”), Europapress (“Gloria”) i Delicious plus (“Develi ali srećni”).

Ostali izdavači magazina u Srbiji (Attica Media, Adria Media Srbija, Politika N&M itd) nemaju svoje predstavnike među 10 najčitanijih magazina u zemlji.

Ukupna čitanost magazina kompanije Color Press Group u julu 2007. bila je 2.386.628.

Istraživanje je rađeno u periodu od 01.07. do 01.08.2007. na uzorku od 9.011 ispitanika koji reprezentuju 5.395.376 građana Srbije starih između 12 i 65 godina.

23.07.2007.

“HELLO!”LAUNCH PARTY NA BELOM DVORU

Sa prijema
Kampanju podizanja svesti žena u smislu potrebe obavljanja preventivnih pregleda na rak grlića materice pokreće Fondacija Princeze Katarine u saradnji sa magazinom Hello!

Ovom događaju su prisustvovali predstavnici Vlade Srbije, diplomatskog kora, Skupštine grada Beograda, akademske zajednice, članovi Savetodavnih tela Krune i Kraljevskog Medicinskog odbora, direktori i predstavnici vodećih banaka, preduzeća i međunarodnih organizacija u Srbiji, veliki broj ličnosti iz javnog života, kao i veliki i poznati dobrotvori i
humanitarni aktivisti i saradnici Fondacije Princeze Katarine.

Prestolonaslednik Aleksandar je u ime Kraljevske porodice prvi poželeo toplu dobrodošlicu na Beli Dvor i zahvalio se kompaniji “Color Press Group”.

HelloRobert Čoban se obratio prisutnima u ime zaposlenih u „Color Press Group“ i redakcije magazina „Hello!“ koji je istakao da je posebno ponosan na činjenicu da je Srbija prva zemlja Istočne Evrope sa izuzetkom Rusije koja je dobila licencu za “Hello!”.

Duboko verujem da samo društveno odgovorne kompanije koje vode računa o svom okruženju i o problemima svojih čitalaca mogu računati na stabilan razvoj“ –  istakao je R. Čoban.

Na prijemu su takođe govorili, prof. dr. Dimitri Segedi, predsednik radne grupe Ministarstva zdravlja za prevenciju raka grlića materice, gđa Seli Kartrajt, predstavnik izdanja “Hello!“ magazina za Veliku Britaniju u gđica Aleksandra Kovač, poznata srpska umetnica i dobitnica MTV nagrade, koja se prihvatila uloge promotera ove kampanje.

 

Press kit – galerija fotografija

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (3504 x 2336 px)

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

 

Press Clipping

Izvodi iz domaće štampe koji su propratili ovaj događaj:

InfoKlikni na odabranu clipping za preuzimanje u punoj rezoluciji

Story Press novine

Pravda Kurir

Gloria Gloria

Hello Evropa

Svet Ilustrovana Politika

Dnevnik Dnevnik

Extra Bazar

Extra Extra

 

12.07.2007.

“Color Press Group” izdaje najčitaniji nedeljnik, dvonedeljnik i mesečnik!

Prema podacima iz majskog istraživanja ABC Srbija, jedine oditorske kuće u Srbiji u oblasti štampanih medija – najtiražniji dnevni list u zemlji su “Večernje novosti”. Najtiražniji nedeljnik je “Svet”, najtiražniji dvonedeljnik “Bravo” a mesečnik sa najvećim prodatim tiražem je takođe magazin koji izdaje “Color Press Group” – ženski časopis JOY.

Slične podatke objavljuje i “Strategic Marketing” prema čijem junskom istraživanju magazini “Color Press Group” od prvih 10 mesta zauzimaju – 5 (“Lepota i zdravlje”, “Svet”, “JOY”, “Bravo” i “Kuhinjica”). Ukupna čitanost izdanja “Color Press Group” u junu 2007. je 2.557.924 što je više nego što zajedno imaju drugo, treće i četvrtoplasirani na listi izdavača magazina (Adria Media, Blic Press i Europapress).

01.06.2007.

Rekordna čitanost izdanja „Color Press Group“

Od kako „Stratedžik marketing“ objavljuje podatke o čitanosti štampanih medija nijedna izdavačka kuća nije imala preko 2.800.000 čitalaca kao što je slučaj sa izdajnjima „Color Press Group“ u aprilu ove godine. Izdanja naše kuće čitalo je tačno 2.818.659 građana Srbije, na drugom je mestu „Adria Media“ („Sanoma“ i G+J) sa 1.087.289, na trećem „Blic Press“ („Ringier“) sa 1.027.734 čitaoca a na četvrtom “Politika N&M“ (WAZ) sa 665.055 čitaoca. Dakle, kada se zbroji ukupna čitanost magazina izdavačkih kuća na drugom, trećem i četvrtom mestu – to je još uvek manje od cifre koju su ovog meseca dosegla izdanja „Color Press Group“.

Razloge ovako visokog rejtinga izdanja CPG treba tražiti u novom magazinu „Kuhinjica“ koji je već sa prvim brojem (15. april 2007.) dosegao čitanost od 123.523 čitaoca. Prag od 100.000 čitalaca ovog meseca su preskočili i naši magazini „Mobi“ i „Brava Casa“. Što ranije nije bio slučaj dok su „Lepota i zdravlje“ sa 590.509 i „Svet“ sa 411.258 čitalaca – dosegli svoj rekord u proteklih godinu dana.

16.05.2007.

Novo izdanje “Sve za ljubav”

Od maja ove godine na našem tržištu izlaziće časopis “Sve za ljubav“. Na 48 strana obrađuju se teme koje se emituju i u istoimenoj emisiji na TV Pinku četvrtkom uveče. Magazin je fokusiran na istinite životne priče potkrepljene autentičnim fotografijama.

“Sve za ljubav” izlaziće kao dvonedeljnik, svakog drugog četvrtka po ceni od 39 dinara. S obzirom na to da sarađujemo sa produkcijskom kućom “Emotion” na stranicama časopisa pojavljuju se i junaci svih njihovih emisija. Posebna pažnja biće posvećena pričama koje će nam slati naši čitaoci, koji će na tako učestvovati u stvaranju magazina “Sve za ljubav”.

16.05.2007.

“Hello!” stiže u Srbiju!

Od sredine jula ove godine srpsko tržište magazina biće bogatije za još jedan prestižni internacionalni brend. Reč je o čuvenom magazinu “Hello!” koji je potekao od španskog nedeljnika “Hola!” i izlazi u 11 lokalnih izdanja (Španija, UK, Rusija, Turska, Tajland, UAE, Grčka, Kanada, Indija, Malezija i Meksiko) a izvozi se u 60 zemalja sveta. “Color Press Grupa” je potpisala ugovor sa kompanijom “Hello! Limited” i svrstala Srbiju u red zemalja koje imaju svoju verziju ovog luksuznog celebrity magazina.

Srpsko, 12. po redu izdanje magazina “Hello!” izlaziće kao dvonedeljnik, svakog drugo petka po ceni od 80 dinara i pored Srbije biće u prodaji u Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i Makedoniji. Srpski “Hello!” će pored domaćih javnih ličnosti posebnu pažnju posvećivati i internacionalnim zvezdama u čemu će mu svakako pomoći ekskluzivno pravo na objavljivanje fotografija sa velikog broja dešavanja iz krugova svetskog džet-seta na koje “Hello!” ima internacionalna prava.

30.04.2007.

Rekordan rejting izdanja CPG prema podacima SMMRI

Nakon podataka sa oditovanja tiraža magazina od strane kompanije “ABC Srbija” prema kojima je Svet” najprodavaniji nedeljnik a “Bravo” najpodavaniji dvonedeljnik u Srbiji, prošle nedelje dobili smo još jednu potvrdu liderskog statusa CPG u ovoj oblasti.

Naime, prema podacima SMMRI od 1. do 31. marta 2007. godine – ukupan rejting magazina naše kuće je 2.375.703 što je više nego što imaju drugoplasirani (“Adria Media”) i trećeplasirani (“Blic Press”) zajedno kada je o magazinima reč (pošto “Blic Press” izdaje i dva dnevna lista).

18.04.2007.

“Svet” najtiražniji nedeljnik, “Bravo” dvonedeljnik!

SvetPrema izveštaju oditora LB-REV, najtiražniji dnevni list u Srbiji je “Večernje novosti”, najtiražniji nedeljnik je “Svet”, najtiražniji dvonedeljni list je “Bravo”, a mesečnik sa najvećim tiražom je “Svet kompjutera”.

Kompletan rejting svih oditovanih listova, sa obiljem različitih informacija, ukupnim štampanim i prodatim tiražima, tiražima po oblastima i regionima, cenama oglasnog prostora, cenama oglasa na 1000 primeraka (CPT) i mnogi drugi podaci – dostupni su članovima ABC Srbija.

17.04.2007.

Novo izdanje “Color Press Group” i produkcije “Škorpion” časopis “KUHINJICA”

Top zdravljeČasopis “Kuhinjica” obuhvata sve recepte prikazane u TV emisiji “Kuhinjica” koja se emituje svakog dana na RTV, ART, TV 5, Elmag, TV Duga a naći će se u prodaji 20. aprila i to na 64 strane po ceni od 65 dinara. Urednik časopisa je Vesna Zarić-Veselinović a savete i komentare o vrednostima hrane i pića pomenutih u časopisu komentarisaće dvoje nutricionista koji će objasniti svaki sastojak pojedinih recepata.

Kuhinjica” na pravi način otkriva čaroban svet kulinarstva i obuhvata recepte i savete o pravilnoj ishrani i zdravlju. Časopis se posebno preporučuje i obolelima od dijabetesa a poznata je činjenica da je Srbija zemlja sa velikim brojem dijabetičara. U prijatnom okruženju uz recepte iz časopisa “Kuhinjica” vaša kuhinja će se pretvoriti u pravi kutak za kulinarske čarolije.

Kada se, na našim prostorima, pomene dobra domaćica ljudi odmah stvaraju sliku tople i mirisne kuhinje koja oživljava uz razne arome dobrih starih receptura za spremanje hrane. Sam enterijer kuhinje treba da predstavlja carstvo mira u kojem možete udobno da se smestite i da se spremite za gastronomska uživanja

13.04.2007.

Dva nova izdanja “Color Press Group” “Top Zdravlje” I “Lepe princeze”

Top zdravljeKompanija “Color Press Group” je početkom aprila 2007. godine svojoj porodici od preko 80 izdanja priključila i prvi broj novog magazina –  Top Zdravlje. Časopis se bavi različitim zdravstvenim temama, bolestima savremenog čoveka konstantno izloženog stresu, pravilnom ishranom… a u cilju prevencije nastanka bolesti i održavanja zdravlja, dobre forme i lepog izgleda. Magazin će se prodavati na teritoriji Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Makedonije, izlaziće jednom mesečno po ceni od 19 dinara što ga čini najpristupačnijim mesečnikom o zdravlju na ovim prostorima. Glavni i odgovorni urednik Top Zdravlja je Božana Mirkov, koja je godinama član tima koji kreira časopis “Lepota i zdravlje”.

Lepe princeze” je časopis za devojčice u kojima se krije princeza.

Namenjen je uzrastu od 3 do 9 godina i u svakom broju sadrži prostor gde će moći da se ispolji dečja mašta a edukativne nijanse su na svakoj stranici: bojanke, osmosmerke, pitalice, seckalice i razne logičke začkoljice.

Izlaziće dvomesečno na 32 strane po ceni od 50 dinara.

10.04.2007.

Otvorena izložba Kemala Ramujkića u Art Depo galeriji

Kemal RamujkicJa ili neko drugiNakon meseca dana postojanja galerija “Art Depo” u Pariskom magazinu može da se pohvali da je već dobila redovne posetioce i počela da živi punim plućima. Izložbu Vladimira Dunjića “Pandorina kutija“, koja je u “Art Depou” trajala od 1. do 15 marta posetilo je više stotina ljudi a videvši izložbu, pozorišni reditelj Kokan Mladenović je odlučio da sliku “Pandorina kutija” iskoristi za plakat predstave “Ja ili neko drugi” čija je premijera bila nedavno u Srpskom Narodnom Pozorištu.

Galerija Art Depo nastavlja da izneneđuje poklonike likovne umetnosti u Novom Sadu. Naime, u četvrtak je pred mnogobrojnim gostima otvorena izložba Kemala Ramujkića koja će trajati sve do 19. aprila. Autor se predstavio izložbom nazvanom “Kapija vremena” po istoimenoj slici koja je izazvala najviše pažnje među posetiocima. Kemal Ramujkić je rođen u Podgorici a živi i radi u Beogradu i profesor je crtanja i slikanja u Centru za likovno obrazovanje u Beogradu. Nakon par sati provedenih u razgovoru o umetnosti, lepoti, kapijama i inspiraciji većina gostiju i novinara nastavila je prijatno druženje uz živu muziku u bašti picerije Sicilija.

 

Press kit – galerija fotografija

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (2304 x 1536 px)

  

  

Press Clipping

Izvodi iz domaće štampe koji su propratili ovaj događaj:

InfoKlikni na odabranu clipping za preuzimanje u punoj rezoluciji

 

05.04.2007.

Potpisan ugovor sa Miss YU kompanijom

Robert Čoban i Vesan Jugović
Udruživanje snaga: Robert Čoban (CPG), Vesna Jugović (Miss YU) i Lidija Ćulibrk (urednica L&Z)

2. aprila u Asocijaciji medija u Beogradu, Robert Čoban, vlasnik Color Press Group-a i Vesna Jugović, predsednik Miss YU kompanije potpisali su ugovor o medijskom sponzorstvu i poslovnoj saradnji. Ovom prilikom zvanično je počela kampanja izbora za Miss Srbije 2007. Izboru za najlepšu devojku u Srbiji prethodiće 22 polufinala u različitim gradovima naše zemlje a prvi put biće proglašena i Miss Lepote i zdravlja, devojka koja će biti zaštitno lice magazina L&Z.

Nakon potpisivanja ugovora mnogobrojni gosti uživali su u glasu Gabrijele Ubavić i duhovitosti glumice Danijele Vranješ. Pored mnogih lepotica, poput Teodore Marčić i Gordane Strain koktelu su prisustvovali i Suzana Mančić, NJ.E. Kamal Fakra Benaisa, ambasador Maroka, Zoran BašanovićMiroslav LazanskiUroš Petrović i mnogi drugi.

 

Galerija slika

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (2304 x 1536 px)

  

  

  

07.03.2007.

“MOJA KOSA” – novi hair magazin na srpskom jeziku

Art Depo galerija

MOJA KOSAPromocija povodom pokretanja časopisa “MOJA KOSA” u okviru Color Press Group-a upriličena je Elilington klubu hotela Hajat 6. marta 2007. Nakon pića dobrodošlice gosti su uživali u kratkoj reviji frizura koju su nam prikazali poznati frizeri ispred Loreala, Nexusa, Davinesa, Švarckopfa i Welle. Promociji su prisustvovale mnoge poznate ličnosti iz sveta mode, muzike, izdavaštva.

“MOJA KOSA” je namenjena svima koji vode računa o svojoj kosi i u potrazi su za inspiracijom jer žele da promene nešto u svom izgledu. Sa stotinama ideja za novu frizuru, mnoštvom holivudskih primera za besprekoran stajling, neverovatnim transforamcijama čitateljki, savetima stručnjaka, smernicama za najispaltiviji šoping i izbor najkvalitetnijih proizvoda – u časopisu “MOAJ KOSA” svaka čitateljka će pronaći savete i trikove koji će joj omogućiti da osmisli izgled za kojim je oduvek čeznula.

 

Galerija slika

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (2304 x 1536 px)

MOJA KOSA promocija MOJA KOSA promocija MOJA KOSA promocija

MOJA KOSA promocija MOJA KOSA promocija MOJA KOSA promocija

MOJA KOSA promocija MOJA KOSA promocija MOJA KOSA promocija

MOJA KOSA promocija MOJA KOSA promocija MOJA KOSA promocija

MOJA KOSA promocija MOJA KOSA promocija MOJA KOSA promocija

MOJA KOSA promocija

02.03.2007.

IZLOŽBOM VLADIMIRA DUNJIĆA OTVORENA GALERIJA “ART DEPO”

Art Depo galerija

Art DepoNovi Sad je od prošlog četvrtka postao bogatiji za još jednu galeriju. U prostoru “Pariskog magazina” izložbom beogradskog slikara Vladimira Dunjića otvorena je galerija “Art Depo”.

Pored Dunjića, i novosadske vajarke Violete Labat koja je i kustos galerije, otvaranju je prisustvovao veliki broj ličnosti iz javnog života Novog Sada i Beograda, između ostalih balerina Jelena Tinska, kolumnista Duško Bogdanović, slikarka Zorica Jocić Šuica, violiniskinja Tatjana Olujić, novinski izdavač Robert Čoban, kao i brojni novosadski umetnici i galeristi.

 

Galerija slika

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (2304 x 1536 px)

ART DEPO galerija otvaranje Vladimir Dunjic Zorica Šujica i Vladimir Dunjić

Jelena Tinska i Duško Bogdanović Dušan Mijić Robert Čoban otvaranje

Violeta Labat Dušan Mijić Vladimir Dunjić Violeta LAbat Milica MIlić

Sa otvaranje galerije ART DEPO

Press Clipping

Izvodi iz domaće štampe koji su propratili otvaranje galerije:

InfoKlikni na odabranu clipping za preuzimanje u punoj rezoluciji

Građanski list Svet

Večernje novosti Glorija

 

 

12.02.2007.

50. broj magazina “Joy”

Joy žurka Izašao je 50. broj časopisa JOY na srpskom jeziku i 7.februara organizovan je party u “Opiumu” u Beogradu, gde su se družili ljudi koji stvaraju JOY sa glumcima, modnim kreatorima, modnim urednicima, pevačima, novinarima i voditeljima koji su se pojavljivali na stranicama magazina. Među poznatim gostima bili su Lena Bogdanović, Cveta Majtanović, Verica Rakočević, Dr Feelgood, Ivan Zeljković, Veselin Jevrosimović, Neša Radujević, Daniel Đokić i mnogi drugi.

Atrakcija večeri bio je JOY koktel koji je poslužen na šanku, a njegova priprema iziskivala je mađioničarske moći. Pre nego što su ga gosti probali pogašena su sva svetla i goreo je jedino koktel, koji se pije sa dve slamke iz dve čaše istovremeno. Gosti su bili oduševljeni te su do sitnih sati nastavili da se raduju životu, jer je upravo to moto JOY-a.

Galerija slika

InfoKlikni na odabranu fotku za preuzimanje u punoj rezoluciji (3000 x 2000 px)

Sanja Marniković i Vesna Dedić Lena Bogdanović Veselin Jevrosimović i Verica Rakočević

Urednica Lepote&Zdravlja Lidija Ćulibrk i Dragan Gulić Dr FeelGood i Maja Odžaklijevska Joy Coctail

Opium specijalitet Danijel Đokić Julija & Julija

Press Clipping

Izvodi iz domaće štampe koji su propratili proslavu Joy-a:

InfoKlikni na odabranu clipping za preuzimanje u punoj rezoluciji

BlicKurir

Story Press

SvetGloria

 

Blic Puls

19.01.2007

15 godina Color Press Group-a
500. broj Sveta

Najtiražniji izdavač u regionu svoje jubileje proslavio je partijem u MB Pivnici u Novom Sadu. Proslavi je prisustvovalo preko 1.000 zvanica među kojima su mnoge ličnosti iz javnog i poslovnog života Srbije i okruženja, kao i više stotina zaposlenih iz svih kompanija članica “Color Press Group” iz zemlje i inostranstva i predstavnici medija i kolege iz drugih redakcija.

Direktor “Color Press Group” Robert Čoban poželeo je dobrodošlicu gostima: “Dragi prijatelji, oduzelo bi nam previše vremena kada bih želeo da se zahvalim svima koji su nam pomogli da preguramo ovih 15 godina. Većina njih je ovde sa nama i oni našu zahvalnosti osećaju. Neki su opravdano odsutni – ambasador Srbije u Izraelu Mile Isakov, čovek koji nam je pomogao da te 1992. godine nastavimo sa izdavanjem “Nezavisnog index”-a, poslao mi je juče iz Tel Aviva mejl sa čestitkama. Večeras mislimo i na one radnike naše kompanije koji više nisu medju nama: na Nešu Jovanovića, Danijelu Knezević, čika Duleta Prpu i čika Spasoja Jankova. Večeras nasu zahvalnost imaju svi naši sadasnji i bivši radnici, svi oglašivaci, poslovni partneri i, naravno čitaoci. Želim da se večeras odlično provedete i da se ponovo vidimo za 5 godina!” …

15 – godina rada

18.345.000 – broj prodatih primeraka magazina CPG na svim tržištima 2006. godini 2.308.097 – prosečan broj čitalaca magazina CPG u Srbiji u 2006.
5.581 – broj objavljenih oglasa u magazinima CPG u 2006. godini
325 – broj zaposlenih i honorarnih saradnika u izdanjima CPG
78 – ukupan broj magazina CPG u regionu
32 – prosečna starost zaposlenih u CPG
12 – broj kompanija članica CPG
11 – broj kategorija (od ukupno 18) u kojima su magazini CPG na liderskoj poziciji
7 – broj država u kojima CPG ima kompanije
5 – jezici na kojima se objavljuju magazini CPG
5 – magazina CPG nalazi se među 8 najčitanijih u Srbiji u 2006. godini (Strategic M.)
1 – pozicija na tržištu magazina u regionu

Pogledajte promotivni film

InfoPreuzmite promotivni film » (12,8 MB, .avi) ili ga direktno pogledajte ovde:

Galerija slika

InfoKlikni za celokupnu galeriju fotografija (50 fotografija)

 

Press Clipping

Izvodi iz domaće štampe koji su propratili proslavu CPG:

InfoKlikni na odabranu clipping za preuzimanje u punoj rezoluciji

 

 

Press clipping

Press clipping GlorijaPress clipping Story

Press clipping EvropaSvedok Politika

Blic Puls

Frankfurtske vesti Svet

16.01.2007

Lepota&Zdravlje na putu za Peking

Potpisivanjem ugovora o sponzorstvu Olimpijskog tima Srbije na putu za Peking, preduzeće Kolor pres grupa, a pre svega časopis “Lepota & Zdravlje” postala je sponzor OKS u domenu magazina. Ceremonija potpisivanja ugovora obavljena je uz prisustvo predstavnika javnog informisanja u Olimpijskoj kući, a potpise na ugovor koji definiše saradnju stavili su Ivan Ćurković, predsednik OKS i Robert Čoban , predsednik Color Press Group-e.

– “Ostalo je još  570 dana do početka Olimpijskih igara u Pekingu 2008. Na ovom, najvećem sportskom takmičenju, podsećam,  učestvovaće preko 15. 000 sportista u 28 sportova iz 200 zemalja. Pratiće ih 6000 akreditovanih novinara pisanih medija. Prenose sa Igara preuzima 230 televizijskih stanica širom sveta sa oko 20. 000 sati prenosa koje tako prati 7 milijardi gledalaca tokom trajanja takmičenja” – naglasio je Ivan Ćurković, predsednik OKS.

– “Olimpijci Srbije će prvi put posle 1912. godine samostalno učestvovati na Olimpijskim igrama. Imajući u vidu ovu činjenicu, kao i potrebu da se što kvalitetnije i uspešnije predstavimo na Olimpijskim igrama sa posebnim zadovoljstvom ističem da je Olimpijski sponzorski pul od danas zvanično uvećan za još jednog člana. Kompanija Color Press Group pridružuje se ovom prilikom kao medijski sponzor Olimpijskog tima Srbije na putu za Letnje olimpijske igre u Pekingu u domenu magazina. Podsećam vas da je naš novi partner zapravo jedan veliki izdavački konglomerat koji više od decenije beleži velike uspehe u javnosti.

Uveren sam da će se naša saradnja odvijati na obostrano zadovoljstvo u cilju što uspešnijeg promovisanja Olimpijskog tima Srbije na Igrama u Pekingu 2008.

Ne krijući zadovoljstvo povodom nove saradnje, Robert Čoban je naglasio da izdanja Color Press Group-e, među kojima “Lepota & Zdravlje” pre svih, neguju vrednosti koje su bliske olimpijskom pokretu, fer – plej, zdravlje, sport i drugo.

– “Naša grupa za dva dana slavi 15 rođendan. Počeli smo sa radom 1992. godine, godine koju pamtimo po mnogo čemu lošem, godine kada nismo učestvovali na Olimpijskim igrama. Posle 15 godina sedimo ovde, u Olimpijskom komitetu Srbije i planiramo odlazak na Olimpijske igre u Pekingu 2008, i to posle gotovo 100 godina ponovo pod imenom Srbija. Kolor pres grupa podržava u svakom smislu olimpijske ideje i olimpijski pokret i verujem da ćemo zajedničkim snagama izgraditi imidž našeg tima dostojan starog – novog imena. Između ostalog i zajedničkim promotivnim akcijama koje će uslediti” – najavio je Robert Čoban.