Arhiva 2009

25. decembar 2009.

Rejting magazina “Hello!” prestigao “Story”!

Hello!

Prvi put otkad izlazi u Srbiji (2007.), rejting magazina “Hello!” veći je od rejtinga magazina “Story” (na tržištu Srbije od 2005.).

Prema podacima “Strategic Marketinga” za period 14. 12. 2009. – 20. 12. 2009. celebrity nedeljnici u Srbiji postigli su sledeće rejtinge: Svet – 352.557, Scandal! – 328.625, Gloria – 184.305, Hello! – 134.683, Story – 128.114 i Puls – 119.244 čitalaca.

Od 6 celebrity nedeljnika u Srbiji “Color Press Grupa” izdaje 3 magazina koji zauzimaju pozicije 1. (Svet), 2. (Scandal) i 4. (Hello!).

 

23. decembar 2009.

Promovisan VIPER, prva srpska socijalna mreža koja okuplja poznate ličnosti!

Promovisan VIPER, prva srpska socijalna mreža koja okuplja poznate ličnosti!

Da li u istoj prostoriji možete da zamislite Seku Aleksić, Jelenu Karleušu, Svetlanu Ražnatović, Lunu Lu, Zvonka Markovića, Andriju Miloševića, Ivanu Mihić, Ognjena Amidžića, Ivu Štrljić, Danijelu Vranić, Tijanu Dapčević i mnoge druge? E, upravo zato što ne možete, tu je internet i prva socijalna mreža na srpskom internetu na kojoj će se naći ova poznata imena, ali i mnoga druga… Preko 65 poznatih ličnosti svakodnevno će sa vama deliti sve ono što im se dešava i šta rade kroz svoje statuse…

Evo, recimo, šta je Ceca napisala pre nekoliko sati: “Setila sam se da bi na današnji dan kada sam išla u školu, devojčice poklanjale dečacima neki dar i izvodila se školska priredba, a sve u okviru obeležavanja 22. 12. – dana JNA. Kako to davno beše, ali je bar ta proslava ostala kao lepa uspomena iz školskih dana.

A evo šta je napisala Nataša Bekvalac pre 17 sati: “Otvorili smo Mladenov butik u Pariskom magazinu u Novom Sadu. Isplatio se trud, sve izgleda fenomenalno sa sve crno-belom jelkom!

Inače, ovaj novi projekat koji možete naći na adresi www.viper.co.rs u ponedeljak uveče promovisan je u cafe klubu “Santo Domingo” na Vračaru, a među zvanicama bili su mnogi viperaši koji su deo ove mreže. “Za sada se već 65 VIP ličnosti priključilo radu ovog sajta, sa tendencijom da ih u budućnosti bude još više, kroz redovno lično obraćanje svojim obožavaocima. Na vrlo jednostavan način moći će da obaveštavaju svoje obožavaoce gde su i šta rade slanjem SMS-a bilo gde da se nalaze. Očekujem da upravo zbog ovoga VIPer bude najaktivniji oko Nove godine kada VIP ličnosti, od kojih je veliki broj iz muzičke industrije, krenu na gostovanja“, rekao je Miloje Sekulić, direktor internet izdanja kompanije “Future Media“, koji je osmislio i realizovao VIPer.

“Future Media” je zajedička firma kompanija “Color Press Group” i “McCann Erickson PR”.

Foto galerija

2. decembar 2009.

Prvo izdanje magazina „The Economist“ u Srbiji

Veliki skok rejtinga portala www.lepotaizdravlje.rs

Color Press Group“ u saradnji sa britanskim magazinom „The Economist“, priprema specijalno licencno izdanje „The World in 2010.“ za tržište Srbije.

Magazin je do sada izlazio u 28 zemalja sveta i srpsko izdanje će biti 29.

Izdanje za 2009. je imalo ukupni tiraž od 1.105.094 primerka i preko 3 miliona čitalaca. 27% čitalaca magazina su board direktori a 44% senior menadžeri. Detaljnije podatke možete pronaći u propratnoj prezentaciji.

Za „The Economist: Svet u 2010.“ pišu:

  • Predsednik Rusije – Dmitry Medvedev,
  • predsednik Južne Afrike Jacob Zuma,
  • predsednik i CEO kompanije „Yahoo“ – Carol Bartz,
  • direktor Međunarodnog monetarnog fonda – Dominique Strauss-Kahn,
  • predsednik Evropske komisije Jose Manuel Barroso

i brojni drugi ekonomski i politički stručnjaci i lideri iz celog sveta.

„The Economist: Svet u 2010.“ će se pojaviti na kioscima u Srbiji 14. decembra 2009. godine i biće u prodaji tri meseca. Tiraž magazina je 30.000 primeraka (128 strana, topli povez, 150 din) od kojih će se 29.000 distribuirati u prodajnoj mreži i 1.000 će biti poslato na adrese menadžera najvećih srpskih kompanija.

1. decembar 2009.

Veliki skok rejtinga portala www.lepotaizdravlje.rs

Veliki skok rejtinga portala www.lepotaizdravlje.rs

Prvi srpski ženski lifestyle portal www.lepotaizdravlje.rs dospeo je ove nedelje na 85. mesto liste internet sajtova na srpskom jeziku prema rejtingu koji objavljuje www.alexa-rs.com. Ovo je do sada najveći skok čitanosti našeg portala koji se na 85. mesto popeo sa 102.

Pored redovnih sadržaja iz oblasti zdravlja, nege, mode i drugih tema koje zanimaju naše čitateljke, porastu rejtinga L&Z portala doprinelo je i prijavljivanje i glasanje za Izbor lica magazina “Lepota i zdravlje”, koji je Color Press Grupa organizovala u svih šest država bivše Jugoslavije, u saradnji sa Fashion TV SEE.

 

9. novembar 2009.

Predstavnici CPG na WMM u Dubaiju

"Svet" i "Ubavina i zdravje" i dalje lideri u Makedoniji

Robert ČobanMeđunarodni sajam licenci Worldwide Magazine Marketplace, u organizaciji FIPP-a, održan je ove godine u hotelu “Jumeirah Beach” u Dubaiju. Color Press Grupu na WMM predstavljali su Robert Čoban i Miroslav Vajda, koji su u Dubaiju održali više sastanaka sa aktuelnim i budućim licencnim partnerima.

Na većem broju predavanja panelisti su se složili da će 2010. godine medijska industrija u svetu početi da izlazi iz krize – ulaganja u oglašavanje u magazinima ponovo počinje da raste u Evropi i SAD gde je već više od godinu dana u padu. S druge strane, preovladava stav da po završetku krize medijska scena nikada više neće biti ista jer je agresivno širenje interneta na račun štampanih izdanja potpuno promenilo strukturu ove industrije.

"Svet" i "Ubavina i zdravje" i dalje lideri u Makedoniji

"Svet" i "Ubavina i zdravje" i dalje lideri u Makedoniji Jedan učesnik izneo je zanimljivo poređenje: “Mi u štampanim medijima danas podsećamo na monahe u manastirima koji su ručno prepisivali knjige u momentu kada se pojavio Gutenberg. Oni su samo odmahnuli rukom i rekli da je to prolazna stvar. Gutenberg je svojom štamarskom mašinom vrlo brzo potpuno iskorenio ručno prepisivanje knjiga a monasi su, da bi preživeli, morali da se okrenu drugim delatnostima – da proizvode sir, vino rakiju… Vreme je da počnemo da pravimo sir!“, rekao je, što u šali što u zbilji, Patrik Moro, predstavnik francuske kompanije “Figaro”.

 

29. oktobar 2009.

“Svet” i “Ubavina i zdravje” i dalje lideri u Makedoniji

"Svet" i "Ubavina i zdravje" i dalje lideri u Makedoniji

Septembarska istraživanja marketinške agencije “Strategic marketing & media research” pokazala su da izdanja naše kompanije i dalje drže lidersku poziciju među najčitanijim časopisima u Makedoniji. Magazini “Svet” i “Ubavina i zdravje” u vrhu su čitanosti što pokazuju rejtinzi: 2,89% i 2,70%.

Aktuelnim vestima iz show biznisa i najnovijim trendovima u oblasti lepote i zdravlja uredništvo ova dva izdanja trudiće se da i u narednom periodu opravda poverenje makedonske čtalačke puublike i tako zadrži lidersku poziciju.

26. oktobar 2009.

Rekordna poseta na portalima svet.rs i lepotaizdravlje.rs

U septembru samo "CPG", "EPH" i "24 sata" zabeležili porast prihoda od oglasa!

U nedelju, između 16. i 22. oktobra 2009. godine, ostvaren je apsolutni rekord i po broju poseta i po broju pregledanih stranica na showbiz portalu www.svet.rs. Rekordni dan bio je utorak, 20. oktobar, kada je zabeleženo 37.567 poseta i 249.301 prikazana stranica. Pored redovnog praćenja dešavanja u domaćim reality programima – “Veliki brat”, “Farma” i “Survivor” – povod ovakvom skoku posećenosti svakako su i ekskluzivne paparazzo fotografije Svetlane Ražnatović i njenog novog dečka Vladimira Cvetkovića, koje je portal www.svet.rs objavio tog dana.

Sličnu tendenciju beleži i portal www.lepotaizdravlje.rs na kojem je 22. oktobra ostvarena do sada rekordna poseta – 7.908 posetilaca i 29.648 pregledanih stranica.

16. oktobar 2009.

Traži se JOY-lice, nova zvezda modnog editorijala!

U septembru samo "CPG", "EPH" i "24 sata" zabeležili porast prihoda od oglasa!

Zajednička akcija magazina “Joy” i Erste banke, uz podršku tržnih centara Delta city, Bazar, Ušće i Merkator

Magazin “Joy” pruža svim čitateljkama šansu da osvanu na stranicama svog omiljenog časopisa, u jednom od modnih editorijala, kao i da osvoje sjajne nagrade i potpišu ugovor sa modnom agencijom “Click”! Pod stručnim vođstvom najboljih stilista, vizažista i frizera, naše finalistkinje staće pred objektive vrhunskih modnih fotografa a najbolje fotografije biće objavljenje.

Sponzor novčane nagrade ERSTE BANK nagrađuje pobednicu i dve finalistkinje sa po 1.000, 500 i 300 evra! Kupon za prijavu objavljen je u najnovijem izdanju JOY-a, a prijave na konkurs (čak i bez kupona) mogu se ubaciti u jedan od mnogobrojnih JOY-stendova koji se nalaze na sledećim lokacijama: SHOPPING MALL DELTA CITY u Beogradu, Bazar u Novom Sadu, SHOPPING CENTAR UŠĆE u Beogradu i TC MERKATOR u Novom Sadu i Beogradu.

13. oktobar 2009.

U septembru samo “CPG”, “EPH” i “24 sata” zabeležili porast prihoda od oglasa!

U septembru samo "CPG", "EPH" i "24 sata" zabeležili porast prihoda od oglasa!
izvor: SMMRI PrintAdex razlika za IX 2008. / IX 2009.

Iako su na pomolu prvi znaci izlaska iz recesije kada je reč o medijskoj industriji u Evropi i SAD, u našoj zemlji i dalje većina izdavača beleži znatno slabije rezultate u odnosu na isti period prošle godine. Prema podacima “Strategic Marektinga” (SMMI Print Adex) u septembru ove godine samo su tri izdavača zabeležila porast prihoda od oglasa u odnosu na isti mesec prošle godine.

To su: “24 časa” (+21,23%), “Color Press Group” (+19,89%) i “Europapress” (+16,92%). Svi ostali izdavači, koji su pozicionirani među 10 najvećih u Srbiji, zabeležili su pad prihoda od oglašavanja u odnosu na septembar 2008. Pad je najdrastičniji u slučaju kompanija “Kurir info” (-34,68%), “Press Publishing Group” (-32,24%) i “Adria Media Serbia” (-24,12%).

Ovi podaci su još dramatičniji ako se zna da su izraženi u dinarskim iznosima i kada se uzme u obzir činjenica da je u septembru prošle godine prosečni kurs dinara u odnosu na evro bio 80 a ove godine je 93 (-16%).

24. septembar 2009.

“Svet” i “Ubavina i zdravlje” i dalje najčitaniji magazini u Makedoniji

"Hello!" po rejtingu pretekao "Puls" i približio se magazinu "Story"!

Prema istraživanjima koja je u avgustu sprovela marketinška agencija “Strategic marketing & media research”, magazini “Svet” i “Ubavina i zdravlje” i dalje su najčitanija izdanja u Makedoniji. Tabloid “Svet”, koji prati show bizz scenu čitavog regiona, već šestu godinu zaredom beleži najveću čitanost u ovoj republici.

"Hello!" po rejtingu pretekao "Puls" i približio se magazinu "Story"!Takođe, prema rezultatima ovog istraživanja, u konkurenciji svih makedonskih nedeljnika i mesečnika, na drugom mestu je još jedno izdanje naše kuće, ženski lifestyle magazin “Ubavina i zdravlje”. U odnosu na celu populaciju rejting najčitanijeg taboida “Svet” iznosi 4,5%, dok drugoplasirana “Ubavina i zdravlje” beleži ukupni rejting 3,15%. Iza njih su magazini “Hrana i vino” sa 2,15% i “Fokus” sa 2,05.%.

21. septembar 2009.

“Hello!” po rejtingu pretekao “Puls” i približio se magazinu “Story”!

"Hello!" po rejtingu pretekao "Puls" i približio se magazinu "Story"!

Nedeljnik “Hello!” je prema poslednjim podacima “Strategic Marketinga” u nedelji 07. 9. – 13. 9. čitalo 145.238 građana Srbije, što je rekord ovog magazina otkad je pokrenut na našem tržištu.

U pomenutoj nedelji “Hello!” je pretekao magazin “Puls” (140.141) približivši se svom najbližem konkurentu, magazinu “Story” (194.313).

Druga dva celebrity nedeljnika kompanije “Color Press Group” – “Svet” (357.482) i “Scandal” (316.146) i dalje drže prvo i drugo mesto u ovoj kategoriji dok je “Gloria” treća (228.449).

14. septembar 2009.

“Svet”, “Scandal” i “Hello!” oborili rekorde u prodaji i rejtingu!

CPG, EPH i 24 sata jedini ostvarili rast u julu!

Tri selebriti magazina koje izdaje Color Press Grupa – “Svet“, “Scandal” i “Hello!” zabeležila su rekordnu prodaju i rejtinge u proteklih mesec dana. Tako su, prema istraživanjima “Strategic marketinga“, u avgustu mesecu “Svet” čitala u proseku 412.752 građanina Srbije između 12 i 65 godina, rejting magazina “Scandal” bio je 368.638 a “Hello!”-a 93.427 čitalaca.

CPG, EPH i 24 sata jedini ostvarili rast u julu!

Ukupni rejting sva tri selebriti magazina CPG iznosi 875.049 dok je ukupni rejting preostala tri selebriti magazina na srpskom tržištu (“Gloria”: 265.104, “Story”: 205.758 i “Puls”: 122.593) – 583.455.

Podaci o rejtingu prate i odlične podatke iz distribucije štampe pa su tako poslednji razduženi brojevi selebriti magazina CPG ostvarili rekordno visoku prodaju: “Svet” br. 635 – 90.366 primeraka, “Scandal” br. 274 – 66.263 primerka i “Hello!” br. 87 – 26.348 primeraka. Ovo su, naravno, podaci samo za Srbiju a sva tri magazina ostvaruju značajnu prodaju u regionu dok “Svet” ima posebna izdanja za dijasporu, Crnu Goru, Bosnu i Hercegovinu i Makedoniju.

Zanimljiv je i podatak da od 6 magazina sa najvećim rejtingom u avgustu mesecu čak 4 izdaje CPG: “Lepota i zdravlje”, “Svet”, “Scandal” i “Bravo” dok su preostala dva – “Blic žena” i “Hrana i vino”.

13. avgust 2009.

CPG, EPH i 24 sata jedini ostvarili rast u julu!

CPG, EPH i 24 sata jedini ostvarili rast u julu!
izvor: SMMRI PrintAdex razlika za VII 2008. / VII 2009.

U proteklom mesecu nastavljen je pad prihoda od oglasa u poređenju sa istim mesecom prošle godine. Od 12 najvećih izdavača u Srbiji samo su CPG, EPH i 24 sata ostvarili rast u odnosu na jul prošle godine dok su svi ostali zabeležili pad prihoda od oglasa. Najveći pad u procentima beleže Adria Media – 24%, Politika – 26%, Attica Media – 33% i Kurir Info – 28%.

CPG, EPH i 24 sata jedini ostvarili rast u julu!
izvor: SMMRI PrintAdex za period 1. do 31.07.2009

Pojedinačno, najveći prihod od oglasa kada je o magazinima reč i u ovom mesecu imala je Gloria a slede je Blic žena, Joy, Story, Lepota i zdravlje, Hello, Svet, Grazia, Sat plus i Scandal. Od 10 magazina sa najvećim prihodom od oglasa CPG izdaje 5.

29. jul 2009.

Color Press Group na Wikipediji!

Color Press Group na Wikipediji!

Wikipedia je višejezična enciklopedija raznovrsnog sadržaja, zasnovana na Webu. Prefiks “wiki” podrazumeva da se podaci o ličnostima i pojmovima unose u saradnji s brojnim volonterima, što znači da većinu tekstova može menjati svako ko ima pristup Internetu i odgovarajući web pretraživač.

Sopstvena stranica na najpoznatijoj internet enciklopediji, koja zauzima sedmo mesto po broju posetilaca na celom Internetu i ima preko 60 miliona poseta mesečno, znak je prestiža, a informacije o našoj kompaniji možete dobiti na:
http://en.wikipedia.org/wiki/Color_Press_Group

20. jul 2009.

Svet.rs – 16. mesto, lepotaizdravlje.rs – 95 mesto!

Svet.rs - 16. mesto, lepotaizdravlje.rs - 97 mesto!

Prema podacima sajta alexa.com (http://www.alexa.com/siteinfo/svet.rs) najčitaniji srpski i regionalni showbiz portal svet.rs od 18. jula 2009. godine zauzima 16. mesto među portalima na srpskom jeziku u celom svetu, a i dalje je na prvom mestu kada je reč o portalima na srpskom jeziku koji se bave zabavom i showbiz temama.

Inače, još uvek su ispred nas sajtovi medijskih kuća: rts.rs, pressonline.rs, mtsmondo.com, kurir-info.rs, blic.rs i b92.net.

 

 

 

 

Ženski lifestyle portal LEPOTAiZDRAVLJE.RS koji je naša kompanija pokrenula u sklopu Future Media, zajedničke firme sa McCann Erickson PR, takođe beleži stalni rast posećenosti i sada je na 95. mestu, što je sjajan rezultat posle dva i po meseca rada.

 

 

 

14. jul 2009.

U junu samo “Color Press Group” zabeležio rast prihoda od oglasa!

Hello! po nizoj ceni

Prema podacima “Stratedžik marketinga” u junu mesecu 2009. godine – u odnosu na isti mesec prošle godine – samo su magazini “Color Press Group” zabeležili rast prihoda od oglasa (+7,27%) dok svi ostali veliki izdavači dnevnih novina i magazina u Srbiji beleže pad.

Najveći pad prihoda od oglašavanja imali su izdavači dnevnih novina “Novosti” (-25,88%), “Kurir” (-28,21%) i “Politika” (-39,64%).

Hello! po nizoj ceni

Ako se uporede podaci za prvu polovinu 2009. godine u odnosu na prvih 6 meseci 2008, rezultati su slični samo što su cifre koje govore o padu prihoda od oglasa gotovo zastrašujuće: “Novosti” – 147 miliona dinara, “Politika” – 121 miliona, “Kurir Info” – 101 milion, “Adria Media Srbija” – 66,5 miliona, “Ringier” – 66 miliona… I u ovom periodu rast prihoda od oglasa zabeležio je samo “Color Press Group” (+ 70 miliona dinara).

Ovi podaci će u atmosferi izostanka obećane državne pomoći medijima i planiranog usvajanja restriktivnih izmena Zakona o javnom informisanju samo dodatno pogoršati stanje u medijskoj industriji Srbije.

7. jul 2009.

Hello! po nižoj ceni

Hello! po nizoj ceni

Od 7. jula, Hello! će obradovati svoje čitaoce lepim iznanađenjem. Hello!, časopis o poznatima, prodavaće se po nižoj ceni i umesto dosadašnjih 80, biće 59 dinara.

I dalje smo tu sa obiljem ekskluzivnih intervjua, fotografija i vesti iz sveta slavnih i bogatih.

Magazin je svakog utorka na kioscima i kod kolportera širom Srbije i Crne Gore.

29. jun 2009.

Portal SVET.RS rekordno posećen!

Portal SVET.RS rekordno posećen!

Najčitaniji srpski i regionalni showbiz portal www.svet.rs oborio je prošle nedelje sve sopstvene rekorde u posećenosti premašivši brojku od 30.000 ulazaka na sajt dnevno. Samo u toku protekle nedelje (18. 6. – 24. 6.) posetioci su pregledali čak 1.101.391 strana uz prosečno vreme zadržavanja na portalu od celih 7 minuta i 15 sekundi (Google Analitics).

Prema sajtu alexa.com (http://www.alexa.com/siteinfo/svet.rs) portal svet.rs zauzima 18. mesto među portalima na srpskom jeziku u celom svetu i prvo mesto kada je reč o portalima na srpskom jeziku koji se bave zabavom i showbiz temama.

Ženski lifestyle portal LEPOTAiZDRAVLJE.RS koji je naša kompanija pokrenula u sklopu Future Media, zajedničke firme sa McCann Erickson PR, takođe beleži stalni rast posećenosti i za protekle dve nedelje popeo se sa 177. na 135. mesto među sajtovima na srpskom jeziku.

24. jun 2009.

“SVET” najtiražniji nedeljnik u Makedoniji!

"SVET" najtiražniji nedeljnik u Makedoniji!

SvetMakedonsko izdanje tabloidnog magazina “Svet” koji prati dešavanja u životu i karijeri svih značajnijih javnih ličnosti iz različitih oblasti (estrada, televizija, gluma, sport, novinarstvo, voditeljstvo, manekenstvo…) sa prostora bivše Jugoslavije i, naravno, sa prostora Makedonije, i dalje je najtiražnije i najčitanije štivo u ovoj republici. U poslednje dve godine štampa se ćirilicom a istraživanja o čitanosti i prodaji makedonskog “Sveta” uradila je “Strategic marketing&media research” agencija u čijoj se priloženoj tabeli iz meseca maja 2009. jasno vidi da je “Svet” najtiražniji magazin u Makedoniji a da su daleko iza njega ostala sva druga nedeljna izdanja. Inače, makedonski “Svet” podjednako čitaju i muškarci i žene u životnoj dobi između 20 i 55 godina.

Ohrabrena uspehom, ekipa makedonskog “Sveta”, čiji je osnivač “Kolor-medija”, priprema veliku rođendansku zabavu nadomak Skoplja početkom jula meseca, na kojoj će proslaviti 200. broj “Sveta” i osmu godišnjicu izlaženja ovog selebriti magazina u Makedoniji.

11. jun 2009.

U maju nastavljen pad prihoda od oglasa u odnosu na isti mesec prošle godine

U maju nastavljen pad prihoda od oglasa u odnosu na isti mesec prošle godine

Svih deset najvećih izdavača dnevnih novina i magazina u Srbiji u maju 2009. beleže pad prihoda od oglasa u odnosu na isti mesec prošle godine. Najmanji pad zabeležile su kuće “Ringier” (3%) i “Color Press Group” (2%) dok je najveći u kompanijama “Adria Media” (-27%), “Politika” (-38%) i “Kurir info” (-56%).

Pri tome treba imati u vidu činjenicu da su april i maj, pored novembra i decembra, tradicionalno meseci sa najvišim prihodima od oglasa i da su pred nama tri kritična letnja meseca.

Ostaje da se vidi hoće li mere Vlade Srbije za pomoć medijima u uslovima ekonomske krize, koje treba da budu usvojene u naredne dve nedelje (među kojima se, prema najavama, neke odnose i na privremenu liberalizaciju oglašavanja alkoholnih pića), pomoći ovdašnjim medijima koji šesti mesec uzastopno beleže pad prihoda od oglašavanja.

Ništa svetlija situacija nije ni u drugim evropskim zemljama i SAD, gde je takođe prisutan drastičan pad prihoda od oglašavanja, dok su zasas jedini izuzetak od ovog trenda zemlje u razvoju poput Indije, Brazila i Kine.

Press Clipping

25. maj 2009.

Magazin “Ljepota i zdravlje” proglašen “Superbrandom” u Bosni i Hercegovini

Magazin "Ljepota i zdravlje" proglašen "Superbrandom" u Bosni i Hercegovini Već 15 godina zaredom međunarodna organizacija Superbrands identifikuje i odaje počast najjačim brendovima na tržištima širom sveta. Procesom glasanja Superbrands Bosna i Hercegovina 2009. magazin “Ljepota i zdravlje” svrstao se među vodeće tržišne marke u BiH.

Magazin "Ljepota i zdravlje" proglašen "Superbrandom" u Bosni i Hercegovini Glasanje su organizovali i nadgledali organizacija Superbrands i globalni i nezavisni brending autoriteti koji sprovode promociju i imenovanje najjačih tržišnih maraka u 82 zemlje sveta. Glasovi stručnog veća koje čine 44 člana, priznati poslovni i marketinški stručnjaci iz bosanskohercegovačkih medija, agencija, domaćih i stranih korporacija, akademskih institucija i stručnih organizacija, upotpunjeni su glasovima više od 10.000 potrošača što daje dodatni značaj rezulatima.

Za najbolje se glasalo na osnovu kvaliteta, prepoznatljivosti, dugogodišnje doslednosti i emotivnog naboja. Magazin “Ljepota i zdravlje” ima najveći rejting među ženskim mesečnicima, čitanost je u stalnom porastu a vremenom je stekao značajan broj stalnih, lojalnih čitalaca.

25. maj 2009.

Ukupni rejting izdanja CPG prvi put prešao granicu od 3 miliona!

Ukupni rejting izdanja CPG prvi put prešao granicu od 3 miliona!

Neki od magazina “Color Press Group” čitalo je 3.038.689 građana Srbije između 12 i 65 godina – govore podaci “Strategic Marketinga” za mesec mart ove godine.

Ovo je ujedno prvi put od kako SMMRI radi istraživanja čitanosti štampanih medija u Srbiji da je naša kompanija prešla “magičnu crtu” od 3 miliona.

Ovom skoku ukupnog rejtinga doprinelo je i priključivanje nedeljnika “Scandal” portfoliju izdanja CPG kao i rast prodatog tiraža i čitanosti magazina “Lepota i zdravlje” nakon spuštanja cene sa 120 na 99 dinara. Ovakav rejting pokazuje da su izdanja CPG čitanija od ukupnih rejtinga magazina kompanija koje zauzimaju 2, 3, 4, 5. i 6. mesto.

20. maj 2009.

Predstavljena “Future Media”, zajednička kompanija “Color Press Group” i “McCann Erickson PR”

Kompanije “Color press Group“, kao vodeći izdavač magazina u regionu, i “McCann Erickson Public Relations“, najveća specijalizovana agencija za poslovne komunikacije, danas su na konferenciji štampu, pred velikim brojem predstavnika medija, predstavile svoje buduće zajedničke projekte. Ove dve firme odlučile su, naime, da ujedine svoje potencijale i osnuju novu, zajedničku kompaniju “Future Media d.o.o“, čija je osnovna ideja da pronalazi nove alate i kanale komunikacija u korporativnom i internet izdavaštvu.

Prisutnima se obratio mr. Borislav Miljanović, direktor “McCann Erickson Public Relations”, koji je rekao da je upravo sada pravo vreme da se firma, čiji je on direktor, aktivno uključi u on-line medijsko izdavaštvo. “Ova vodeća agencija za komunikacije prepoznala je značaj interneta kao elektronskog medija, pa je pre dve godine bila prva i jedina agencija koja je osnovala samostalni sektor koji se bavi isključivo primenom interneta u odnosima sa javnošću“, izjavio je Miljanović.

Veliko zadovoljstvo zbog partneskog odnosa u firmi “Future Media” izrazio je i Robert Čoban, direktor “Color Press group”. “Color Press Group, kao najveći izdavač magazina u zemlji i regionu, potencijale, znanje i višedecenijsko iskustvo u izdavačkoj delatnosti namerava da iskoristi za pružanje najkvalitetnije usluge i u oblasti korporativnog izdavaštva.

Takođe, želimo i da zakoračimo u svet novih medija – medija budućnosti, što je definitivno internet jer, i kada ova ekonomska kriza prođe, medijska industrija neće biti ista kao što je bila pre nje!”, pred okupljenima je izjavio Čoban.

Pored pomenutih, konferenciji su prisustvovali Milica Milić, direktor korporativnih komunikacija “Color Press Group”, Sreten Radović, direktor “Color Media Universal”, Goran Radulović, direktor advertajzinga “Color Press Group”.

Predstavili su se i direktori novoosnovane kompanije Tamara Bartoš i Miloje Sekulić, zadužen za internet u novoj kompaniji, koji je prezentovao prvi projekat firme “Future media”, upravo portal koji je pred vama – www.lepotaizdravlje.rs, dok se u ulozi moderatora konferencije odlično snašla novinarka “Studija B” Dragana Ćosić.

Video

Galerija slika

InfoKlikni na odabranu fotku za uvećanje

    

 

14. maj 2009.

Color Press Group u aprilu ostvarila rast prihoda od oglasa od 39% u odnosu na isti mesec prošle godine!

Iako je u protekla dva meseca ostveren rast prihoda od oglasa u srpskim štampanim medijima u odnosu na početak godine, kada se ti podaci uporede sa istim periodom 2008, i dalje se beleži pad na nivou cele izdavačke industrije.


SMMRI – PrintAdex, april 2008. / april 2009.

Prema podacima “Strategic Marketinga” od 12 najvećih izdavača u Srbiji samo su tri zabeležila rast prihoda od oglasa (CPG + 39%, Media Max + 19% i EMG + 1%), Europapress je ostvarila prihod na nivou prošlogodišnjeg (47 miliona dinara), dok je ostalih 8 kompanija zabeležilo pad u dijapazonu od 11% u slučaju kuća “Ringier” i “24 sata” do, čak, 57% u slučaju kompanije “Kurir Info”.

11. maj 2009.

37. kongres FIPP održan u Londonu

U Londonu je prošle nedelje održan 37. kongres FIPP (www.fipplondon09.com), međunarodne asocijacije izdavača magazina, koja okuplja najveće svetske izdavače periodičnih publikacija.

Po oceni većine učesnika ovo je svakako bio jedan od najbolje organizovanih kongresa FIPP do sada a mesto održavanja, impresivna zgrada Old Bilingsgate u kojoj je u 18. veku zapravo bila riblja pijaca, dupke je ispunjena delegatima sa svih kontinenata, a bilo ih je preko hiljadu.

Među predavačima i panelistima izdvajala su se imena poput Džonatana Njuhausa, predsednika kompanije Conde Nast (Vogue, Glamour, GQ, Vanity Fair…), Maurisa Levija, predsednika Publicis Group, Mata Britina iz Google UK, Vila Vajthorna, predsednika “Virgin Galactic” i mnoga druga. Kao i na protekla dva kongresa 2005. u Njujorku i 2007. u Pekingu, Srbiju je predstavljao Robert Čoban, predsednik “Color Press Group”.

Ove godine sa prostora bivše Jugoslavije na kongresu su učestvovali i predstavnici grupe “Adria Media” – Piter van Kol, Tomaš Drozg i Bernd Rademan kao i Stipe Orešković iz zagrebačke EPH. Glavna tema kongresa bila je, naravno, dramatična ekonomska kriza koja je posebno pogodila izdavačku industriju u celom svetu. Opšta ocena je da po isteku recesije više ništa neće biti isto i da će brojni “tradicionalni mediji” morati značajno da se prilagode novim navikama svojih konzumenata i da dobar deo svojih sadržaja prenesu na nove platforme kao što su internet i mobilni telefoni.

Svečano otvaranje kongresa održano je u Kensington Palace, jednom od dvoraca britanske vladarske porodice, u kojem je, između ostalog, živela kraljica Viktorija ali je najpoznatiji kao poslednji dom princeze Dajane. Posebno impresivno bilo je završno veče kongresa kada je pod sponzorstvom DHL-a održan spektakularni party u Saatchi Gallery u londonskoj četvrti Chelsea. Sledeći, 38. kongres FIPP biće održan 2011. u Nju Delhiju, u Indiji.

Galerija slika

InfoKlikni na odabranu fotku za uvećanje

 Saatchi Gallery – closing ceremony
 Saatchi Gallery – closing ceremony
 Saatchi Gallery – closing ceremony
 Kensington Palace – opening reception
 Kensington Palace – opening reception
 Old Bilingsgate – FIPP kongres
4. maj 2009.

“Ljepota i zdravlje”, izdanje za Crnu Goru, na svim kioscima

"Ljepota i zdravlje", izdanje za Crnu Goru, na svim kioscimaPokretanjem “Ljepote i zdravlja” Crna Gora je postala poslednja, šesta republika nekadašnje Jugoslavije koja je dobila svoje izdanje ovog magazina.

Glavna urednica časopisa je Vesna Čađenović, jedno od najpoznatijih crnogorskih novinarskih imena. Magazin će se prodavati po ceni od 1 evra i štampaće se u početnom tiražu od 15.000 primeraka. Pored lokalnih kompanija i mobilnih operatera, ovaj projekat su svojim oglasima podržali i najveći međunarodni kozmetički brendovi poput L’Oreala i Nivee.

Launch party povodom pokretanja crnogorske “Ljepote i zdravlja” održaće se 7. maja u hotelu “Splendid” u Bečićima.

“Lepota i zdravlje” pokrenuta je u Srbiji, u januaru 2001. godine, slovenačko (L&Z) i izdanje za BiH (“Ljepota i zdravlje”) pokrenuto je 2007. godine, izdanja za Makedoniju (“Ubavina i zdravje”) i Hrvatsku (“Ljepota i zdravlje”) 2008. i, napokon, crnogorsko (“Ljepota i zdravlje”) – 2009. godine. Kako smo i ranije obaveštavali javnost, ovaj magazinski brend zauzima ubeljivu lidersku poziciju na tržištu ženskih mesečnika u Srbiji, Makedoniji i Bosni i Hercegovini, a u Hrvatskoj i Sloveniji u samom je vrhu, među prvih pet.

28. april 2009.

Pokrenut sajt www.lepotaizdravlje.rs – prvi ženski lifestyle portal na srpskom jeziku

www.lepotaizdravlje.rs

Posle velikog uspeha regionalnog showbiz portala www.svet.rs koji je za manje od pola godine ušao među 20 najposećenijih sajtova na srpskom jeziku, “Color Press Group” je, u saradnji sa kompanijom “McCann Erickson“, pokrenuo još jedan projekat iz ove oblasti.

U ponedeljak, 27. aprila, tačno u podne, lansiran je sajt www.lepotaizdravlje.rsprvi srpski ženski lifestyle portal. Pored niza tema iz oblasti kojima se bave magazini CPG – “Lepota i zdravlje”, “Moja beba”, “Beauty Expert”, “BravaCasa”, “JOY”, “Lekovito bilje”, “Dobra hrana” i drugi – novi portal donosiće aktuelnosti iz svih sfera interesovanja savremene žene: od horoskopa, preko video-zapisa, saveta dana i dnevnih vežbi, beauty i medical shopa, do chata sa nutricionistima, psiholozima, dermatolozima i drugim stručnjacima.

Novi portal u startu su podržali prestižni međunarodni i domaći brendovi kao što su L’Oreal, Max Factor, Banka Intesa, Collistar, Bvlgari, Jacobs, Persil, Dijamant

Projekat www.lepotaizdravlje.rs ujedno je prvi projekat kompanije “Future Media Co“, čiji su osnivači “Color Press Group” i “McCann Erickson”.

27. april 2009.

Na PRO PR kongresu, u hotelu “Splendid”, Robert Čoban održao prezentaciju “Ubiti građanina Kejna” na temu krize u medijima

Na PRO PR kongresu, u hotelu "Splendid", Robert Čoban održao prezentaciju "Ubiti građanina Kejna" na temu krize u medijima

U hotelu “Splendid” u Bečićima, u Crnoj Gori, od 22. do 25. aprila trajao je PRO PR kongres koji je, kao i svake godine, okupio stručnjake iz oblasti marketinga, PR-a i komunikacija iz celog regiona.

Među brojnim predavačima iz zemalja bivše Jugoslavije, ali i Portugalije, Rumunije i Bugarske, prezentaciju je održao Robert Čoban, predsednik “Color Press Group”. Tema prezentacije “Ubiti građanina Kejna” (preuzmmite PDF) bila je kriza u medijskoj industriji u regionu ali i u celom svetu.

Na kongresu je većina predavača istakla činjenicu da, u vremenima krize, kompanije koje žele da sačuvaju svoj udeo na tržištu treba da nastave marketinške i PR aktivnosti jer im se, u suprotnom, može dogoditi da ih posle recesije potisnu firme koje su nastavile da ulažu u ove oblasti.

Press Clipping

Na PRO PR kongresu, u hotelu "Splendid", Robert Čoban održao prezentaciju "Ubiti građanina Kejna" na temu krize u medijima
Taboo #85 / preuzmite PDF

22. april 2009.

Snežana Dakić-Mikić dobila nagradu “Hello!” magazina za najbolji stajling javne ličnosti

Snežana Dakić-Mikić dobila nagradu "Hello!" magazina za najbolji stajling javne ličnosti

Kao i svake godine, kraj 14. “Jacob’s Fashion Selectiona” obeležen je tradicionalnom dodelom nagrada koju je modna agencija “Select” ove godine organizovala u hotelu “Admiral”. Članovi modnog žirija bili su modni novinari, a proglašenje dobitnika nagrada obavljeno je u prisustvu velikog broja zvanica.

Nagrađeni su: Suzana Perić za najbolji vizuelni identitet revije, “Mexx” za najbolju brend kolekciju, Zvonko Marković za dizajnersku kolekciju, “AMC” za najbolju kolekciju modne kuće, Marina Cvetković u kategoriji najbolji mladi dizajner, Bojana Vujadinović i Veselin Doknić proglašeni su najboljim modelima, Vanja Jošić postala je novo modno lice, a Isidora Bjelica nagrađena je za najbolju reviju po mišljenju čitalaca “Blica”. Za javnu ličnost sa najboljim stajlingom nagradu magazina “Hello!” osvojila je autorka i televizijsko lice Snežana Dakić-Mikić. Koktel je poslužen po završetku zvaničnog dela programa a zabava je u dobroj atmosferi potrajala do sitnih sati.

Galerija slika

InfoKlikni na odabranu fotku za uvećanje

  

  

 

  

13. april 2009.

NJKV Prestolonaslednik Aleksandar II i Princeza Katarina u poseti sedištu CPG!

NJKV Prestolonaslednik Aleksandar II i Princeza Katarina u poseti sedištu CPG!

NJKV Prestolonaslednik Aleksandar II Karađorđević i Princeza Katarina posetili su prošlog četvrtka sedište “Color Press Grupe” u Novom Sadu. Saradnja CPG i Kraljevske porodice traje od launch partija magazina “Hello!” na Belom dvoru u julu 2007. godine i od tada je naša kompanija redovno podržavala sve humanitarne i druge aktivnosti Dvora.

Princ Aleksandar i Princeza Katarina u razgovoru sa Robertom Čobanom, predsednikom CPG, interesovali su se za efekte finansijske krize na medijsku industriju u Srbiji kao i za planove i aktivnosti CPG u regionu. U druženju koje je trajalo znatno duže od predviđenog protokola, obe strane izrazile su zadovoljstvo dosadašnjom saradnjom a dogovoreno je i nekoliko budućih zajedničkih akcija kao i učešče Fondacije Princeze Katarine u projektu CPG “Sunce radosti”, koji je posvećen vojvođanskim domovima za decu ometenu u razvoju.

Galerija slika

InfoKlikni na odabranu fotku za uvećanje

NJKV Prestolonaslednik Aleksandar II i Princeza Katarina u poseti sedištu CPG! NJKV Prestolonaslednik Aleksandar II i Princeza Katarina u poseti sedištu CPG! NJKV Prestolonaslednik Aleksandar II i Princeza Katarina u poseti sedištu CPG!

NJKV Prestolonaslednik Aleksandar II i Princeza Katarina u poseti sedištu CPG! NJKV Prestolonaslednik Aleksandar II i Princeza Katarina u poseti sedištu CPG! NJKV Prestolonaslednik Aleksandar II i Princeza Katarina u poseti sedištu CPG!

NJKV Prestolonaslednik Aleksandar II i Princeza Katarina u poseti sedištu CPG! NJKV Prestolonaslednik Aleksandar II i Princeza Katarina u poseti sedištu CPG! NJKV Prestolonaslednik Aleksandar II i Princeza Katarina u poseti sedištu CPG!

NJKV Prestolonaslednik Aleksandar II i Princeza Katarina u poseti sedištu CPG! NJKV Prestolonaslednik Aleksandar II i Princeza Katarina u poseti sedištu CPG! NJKV Prestolonaslednik Aleksandar II i Princeza Katarina u poseti sedištu CPG!

NJKV Prestolonaslednik Aleksandar II i Princeza Katarina u poseti sedištu CPG! NJKV Prestolonaslednik Aleksandar II i Princeza Katarina u poseti sedištu CPG! NJKV Prestolonaslednik Aleksandar II i Princeza Katarina u poseti sedištu CPG!

9. april 2009.

U prvom kvartalu 2009. – 12 najvećih izdavača u Srbiji sa 205 miliona dinara manje prihoda od oglasa nego u isto vreme prošle godine!

Većina vodećih izdavača novina i magazina u Srbiji i u martu beleži negativni trend kada je reč o prihodima od oglasa u odnosu na isti mesec prošle godine. Prema podacima “Strategic Marketinga” u ovom mesecu od 12 najvećih izdavača u Srbiji rast prihoda od oglasa zabeležili su samo magazini “Color Press Group” (+31%), besplatni dnevni list “24 sata” (+28%) i izdanja kuće “Ringier” (+6%) i Europapress (+6%). Ostalih 8 vodećih izdavača zadržali su trend pada.

U prvom kvartalu 2009. - 12 najvećih izdavača u Srbiji sa 205 miliona dinara manje prihoda od oglasa nego u isto vreme prošle godine!
SMMRI – PrintAdex, mart 2008. / mart 2009.

Kada je reč o podacima za prvi kvartal 2009. godine (01. 1. – 31. 3.), podaci su još sumorniji jer obuhvataju i januar i februar, tradicionalno loše mesece za oglašavanje i u godinama koje nisu krizne. U ovom periodu 12 vodećih izdavača u Srbiji zaradilo je 205 miliona dinara manje od oglasa nego u prvom kvartalu 2008. godine.

U prvom kvartalu 2009. - 12 najvećih izdavača u Srbiji sa 205 miliona dinara manje prihoda od oglasa nego u isto vreme prošle godine!
SMMRI – PrintAdex, Q1 2008. / Q1 2009.

Kada se ovoj cifri dodaju brojke kompanije “Media News Group” koja je izdavala u međuvremenu ugašeni dnevni list “Gazeta” (56 miliona u prvom kvartalu 2008.) – cifra se penje na 261 milion dinara.

Ukoliko se u ove cifre ukalkuliše i depresijacija domaće valute u proseku od 20% u odnosu na isti period prošle godine, kao i drastično usporena naplata dugovanja oglašivača, dobija se prilično pesimistična slika medijske industrije u Srbiji, koja beleži svoje najteže momente od devedesetih naovamo.

31. mart 2009.

Portal www.svet.rs za samo šest meseci svrstao se među prvih 25 sajtova na srpskom jeziku!

Portal www.svet.rs za samo šest meseci svrstao se među prvih 25 sajtova na srpskom jeziku! Portal www.svet.rs za manje od šest meseci postao je vodeći regionalni showbiz web portal i prema statistici servisa www.alexa.com svrstao se među 25 najposećenijih portala na srpskom jeziku (23. mesto) u celom svetu ostavivši iza sebe sajtove i portale koji godinama postoje poput – nadlanu.com (25), novosti.rs (26), vesti.rs (27), poznanici.com (28)…

Portal www.svet.rs za samo šest meseci svrstao se među prvih 25 sajtova na srpskom jeziku!

U mesecu martu 2009. godine portal svet.rs posetilo je 710 hiljada zainteresovanih, što je u proseku 23 hiljade posetilaca dnevno, dok je broj otvorenih strana narastao na 4,5 miliona uz prosečno vreme provedeno na sajtu od 8 minuta i 24 sekunde.

Nakon postignutog uspeha portala www.svet.rs – “Color Press Group” privodi kraju pokretanje ženskog lifestyle portala www.lepotaizdravlje.rs čiji launch planiramo krajem aprila meseca.

29. mart 2009.

Color Press Group postao sponzor Olimpijskog komiteta Srbije

Izdanja CPG najčitanija u MakedonijiUgovor o medijskom sponzorstvu kojim će Color press group obezbediti ovoj značajnoj sportskoj instituciji podršku potpisan je u prostorijama Olimpijskog komiteta Srbije 25. marta.

Robert Čoban, predsednik kompanije koja je lider na tržištu magazina, i Vlade Divac, predsednik Olimpijskog komiteta Srbije stavili su svoje parafe. Ugovor o medijskom sponzorstvu odnosi se na period do Zimskih olimpijskih igara u Vankuveru 2010. i Letnjih olimpijskih igara u Londonu 2012. godine. Ovim dokumentom, koji je potpisan pred mnogobrojnim predstavnicima sedme sile, kompanija Color Press Group regulisala je svoj doprinos u promociji sporta u brojnim magazinima koje objavljuje.

Pre potpisivanja Robert Čoban je rekao: – Naša kompanija uviđa značaj sporta i sportista u promociji ove zemlje, a u prošlosti je bilo perioda kada su jedino sportisti na pravi način promovisali ovu zemlju i bili jedina svetla tačka koja je doprinosila njenom imidžu u svetu. To ne treba da se zaboravi upravo sada u vreme teške ekonomske krize i rezanja svih troškova, jer i u periodu koji je pred nama upravo sportistima država ne bi smela da uskrati finansijsku i organizacionu podršku. Nadam se da će se i druge medijske kompanije ugledati na nas i dati svoj doprinos sportu u narednom olimpijskom ciklusu.

Vlade Divac, predsednik OKS, je posle toga rekao: – Potpisivanjem sponzorskog ugovora sa kompanijom Color press group, zvanično smo počeli stvaranje sponzorskog pula za Olimpijske igre u Londonu 2012. godine. Svaka podrška je zlata vredna, naročito ako je pruža vodeći izdavač magazina u regionu.

Galerija slika

InfoKlikni na odabranu fotku za uvećanje

Izdanja CPG najčitanija u Makedoniji

25. mart 2009.

Izdanja CPG najčitanija u Makedoniji

Izdanja CPG najčitanija u MakedonijiMakedonsko izdanje tabloida “Svet”, koji izdaje “Kolor medija Makedonija”, inače članica “Color Press Group”, već šestu godinu zaredom je među najčitanijima u Republici Makedoniji, a u februaru 2009. oborio je rekord i po prodaji i po čitanosti, pa ubedljivo zauzima prvo mesto sa rejtingom 5,513%. Prema poslednjim rezultatima istraživanja (obuhvaćeni su svi nedeljnici i mesečnici u Makedoniji), na drugom mestu je takođe izdanje “Kolor medija Makedonija” – magazin “Ubavina i zdravje” koji izlazi od maja prošle godine.

Izdanja CPG najčitanija u Makedoniji

Podaci za februar govore da je rejting ovog magazina 4,273%, a onda slede: “Fokus” – 4,085%, “Hrana i vino” – 3,235%, “Oglasnik M” – 2,439%, “Enter” – 1,443%, “Kapital” – 1,344%, “Globus” – 1,122%. Sudeći po istraživanju “Strategic marketing & media research” agencije, magazin “Ubavina i zdravje” najviše čitaju žene od 25 do 65 godina, dok tabloid “Svet” čitaju podjednako i muškarci i žene u dobi između 20 i 45 godina. Ohrabreni ovakvim uspehom, za čitalačku publiku u Makedoniji “Kolor medija Makedonija” i “Color Press Group” pripremaju još jedno – treće – zanimljivo novinsko izdanje na makedonskom jeziku!

18. mart 2009.

Održan “Bravo ScreenFun” turnir

Održan "Bravo ScreenFun" turnirBeogradski “Delta City” bio je prošle subote domaćin turnira koji je okupio brojne ljubitelje video igara. U igraonici “CRYPTON PLANET” magazin “Bravo ScreenFun” je, zajedno sa sponzorima: CT COMPUTERS, EXTREME CC, EX ECENTAR, organizovao takmičenje u igranju video igre FIFA ’09.

Stotinak prijavljenih mladića različitog uzrasta srčano se borilo za prva tri mesta koja su nagrađena vrednim nagradama. Tokom šest krugova sistemom eliminacije dobili smo dvojicu najboljih i oni su odigrali poslednji derbi. Posle dugotrajne borbe kao najbolji u igranju FIFE dokazao se Vladimir Ðedović iz Smedereva osvojivši najnoviji Sony PSP, a svi učesnici dobili su kao utešnu nagradu najnoviji broj “Bravo ScreenFuna” u kojem ih očekuju novosti iz sveta video igara. Dobroj zabavi doprinela je i “Fanta”, oficijelno piće turnira.

Galerija slika

InfoKlikni na odabranu fotku za uvećanje

 

 

6. mart 2009.

Nastavlja se trend pada prihoda od oglasa, samo dnevni list Press i magazini Color Press Group beleže rast!

Nastavlja se trend pada prihoda od oglasa, samo dnevni list Press i magazini Color Press Group beleže rast!Pad prihoda od oglasa u srpskim štampanim medijima nastavlja se i u februaru mesecu.

U odnosu na februar 2008. godine, pad prihoda od oglašavanja zabeležilo je 7 od 10 najvećih izdavača novina i magazina u Srbiji. Prihodi od oglasa porasli su jedino u izdavačkim kućama “Press Publishing Group” (+25%) i “Color Press Group” (+50%) dok je kompanija “Europapress” ostvarila isti prihod kao i prošle godine u ovom mesecu.

3. mart 2009.

“Lepota i zdravlje” po 99 dinara podigla tiraž za 50%!

"Lepota i zdravlje" po 99 dinara podigla tiraž za 50%!Relaunch magazina “Lepota i zdravlje”, koji je od februarskog (96.) broja spustio cenu sa 120 na 99 dinara, u potpunosti je uspeo – prodati tiraž je uvećan za 50% i sada iznosi 36.882 primeraka. U odnosu na broj 95 (januar) prodaja je veća za 11.553 komada što je skok od 45%, a u poređenju sa brojem 94. (decembar) skok je još veći – 13.075 komada ili čak 54%!!!

Kada narednih dana ABC Srbija uradi zvanični odit tog broja, svi oglašivači i agencije dobiće validni sertifikat. Skok tiraža pratio je i rast rejtinga “Lepote i zdravlja”, koji je u februaru iznosio 426.917 čitalaca prema istraživanjima agencije “Strategic Marketing”, čime je potvrđeno suvereno prvo mesto među ženskim glossy mesečnicima u Srbiji. Da podsetimo, “Lepota i zdravlje” zauzima lidersku poziciju i na tržištima Makedonije (Ubavina i zdravje) i Bosne i Hercegovine (Ljepota i zdravlje) a u Sloveniji (L&Z) i Hrvatskoj (Ljepota i zdravlje) kotira se među 5 najčitanijih mesečnika. Od ovog proleća pojaviće se i regionalno izdanje ovog magazina za Crnu Goru čime će “Lepota i zdravlje” pokriti svih šest republika nekadašnje Jugoslavije i tako potvrditi status najuspešnijeg magazinskog brenda u regionu.

2. mart 2009.

Na kioscima širom Crne Gore: “Hello! Montenegro”, broj 1

Od sada i slovenačko izdanje magazina Bravo Girl i My Hair!Redovni mesečni dodatak “Helloa!” za teritoriju Crne Gore pojavio se danas uz osnovno izdanje ovog magazina na kioscima širom te republike.
Hello! Montenegro” će u početku izlaziti kao dodatak jednom mesečno, svakog poslednjeg četvrtka u mesecu, a u planu je da od leta pređe na nedeljnu dinamiku.

Na naslovnoj strani prvog broja je legendarni crnogorski sportista Ivan Strugar koji se ekskluzivno za “Hello! Montenegro” fotografisao sa svojom kćerkicom Anom. “Hello! Montenegro” će redovno pratiti život zvezda crnogorske showbiz scene kao i druga dešavanja iz ovdašnjeg javnog i kulturnog života. Izlaženje dodatka magazina “Hello!” za Crnu Goru već od prvog broja podržali su vodeći oglašivači u ovoj republici poput operatera mobilne telefonije “T-Mobile” i “Promonte”.

26. februar 2009.

Od sada i slovenačko izdanje magazina Bravo Girl i My Hair!

Od sada i slovenačko izdanje magazina Bravo Girl i My Hair!“Color Press Grupa” od narednog meseca pokreće slovenačka izdanja magazina “Bravo Girl” (po licenci Heinrich Bauer Verlag iz Hamburga) i “My Hair” (po licenci Origin Publishing iz Londona). “Bravo Girl” će na slovenčakom izlaziti 4 puta godišnje dok će se “Moja kosa” u početku na kioscima pojavljivati dva puta godišnje: u novembru i maju.

Magazin “Moja kosa” uređivaće Barbara Fisher a “Bravo Girl” njena koleginica Barbara Banović. Kao i ostale naše naslove u Sloveniji (“Bravo”, “L&Z”, “BravaCasa”, “Lepe princeze” i “Romansa”) i ova dva magazina izdavaće kompanija “Mediatop” iz Maribora, JV Color Press Group, i naš slovenački partner, firma “Videotop”.

10. februar 2009.

Samo magazini “Color Press Group” zabeležili rast prihoda od oglasa u odnosu na januar prošle godine!

Podaci “Stategic Marketinga”, publikovani početkom februara, govore u prilog činjenici da je u januaru 2009. drastično opao prihod od oglasa u odnosu na januar prošle godine u gotovo svim izdavačkim kućama štampanih medija u Srbiji. Od 12 najvećih izdavača novina i magazina u Srbiji, jedino je kompanija “Color Press Group” zabeležila rast prihoda od oglasa dok pojedine kompanije beleže pad i do 72%.

Bruto prihod od oglasa u milionima dinara
Samo magazini "Color Press Group" zabeležili rast prihoda od oglasa u odnosu na januar prošle godine!
SMMRI – PrintAdex, januar 2008. – januar 2009.

Ukupni pad prihoda od oglasa beleži prvih 12 izdavača u Srbiji i on iznosi – 147 miliona dinara, što je u proseku – 33% a to će svakako izazvati velike potrese na ovdašnjoj medijskoj sceni.

Press Clipping

Samo magazini "Color Press Group" zabeležili rast prihoda od oglasa u odnosu na januar prošle godine!

9. februar 2009.

Novi sajt naše hrvatske firme – www.mediatop.hr

Novi sajt naše hrvatske firme - www.mediatop.hr

Hrvatska izdavačka kuća “Mediatop”, koju je Color Press Group osnovala zajedno sa slovenačkom kompanijom “Videotop”, dobila je prošle nedelje novi internet sajt na adresi: www.mediatop.hr.

Ova kompanija u Hrvatskoj uspešno izdaje magazine “Ljepota i zdravlje”, “Bravo”, “BravaCasa”, “FHM” i svrstava se među tri najuspešnije izdavačke kuće koje se bave magazinima u ovoj republici.

3. februar 2009.

Ambasador Velike Britanije u poseti kompaniji “Color Press Group”

Ambasador Velike Britanije u poseti kompaniji "Color Press Group"

Njegova ekselencija ambasador Velike Britanije u Beogradu g. Stephen Wordswort posetio je juče nove kompanijske prostorije “Color Press Group” u Novom Sadu. Ambasador Wordswort se interesovao za planove CPG u Srbiji i regionu kao i rešenja koje je u domenu izdavaštva naša kompanija ponudila kao odgovor na aktuelnu svetsku ekonomsku krizu.

U razgovoru ambasadora Wordsworta i g. Dušana Mihajilovica iz ambasade UK sa Milicom MilićMiroslavom Vajdom i Robertom Čobanom iz “Color Press Group” bilo je reči i o aktuelnim predlozima novih medijskih zakona u Srbiji.

2.2.2009.

“Svet” ponovo obara rekorde – 455.883 čitalaca!

"Svet" ponovo obara rekorde - 455.883 čitalaca!

Nedeljnik “Svet”, godinama najtiražniji srpski celebrity magazin, ponovo je oborio sopstveni rekord u čitanosti.

Prošli broj sa najavom intervjua sa Natašom Bekvalac na naslovnoj strani čitalo je, prema istraživanjima “Strategic Marketinga”, čak 455.883 građana Srbije između 12 i 65 godina.

Konkurentski celebrity nedeljnici, prema istom istraživanju, višestruko su manje čitani: Gloria – 270.665, Scandal! – 275.183, Puls – 179.163 i Story – 168.078 čitalaca.

Svi podaci odnose se na period 19. 1. – 25. 1. 2009. godine.

19.1.2009.

“Ljepota i zdravlje” ubedljivo najčitaniji magazin u BiH!

"Ljepota i zdravlje" ubedljivo najčitaniji magazin u BiH!

Magazin “Ljepotu i zdravlje” u izdanju kompanije “Color Media BiH”, članice “Color Press Group”, redovno ili povremeno čita čak 23,83% žitelja Bosne i Hercegovine, čime je oboren apsolutni rekord u čitanosti bilo kog magazina od kako agencija “Media Puls” sprovodi istraživanja.

“Ljepota i zdravlje” sa reachom od 11% nalazi se na prvom mestu ispred magazina “Zdravlje u kući” (8,6%), “Azra” (8,2%), “Express” (8,0%) i “Svijet” (5,8%). Prema ovim istraživanjima “Ljepotu i zdravlje” čitaju u najvećem broju žene (87,9%), kao i populacija između 20 i 29 godina (35,5%) i od 30 do 39 godina (36%).

"Ljepota i zdravlje" ubedljivo najčitaniji magazin u BiH!

Ovaj magazin je već godinama najčitaniji mesečnik u Srbiji a od pre nekoliko meseci i u Makedoniji, dok se u Hrvatskoj i Sloveniji nalazi među pet najčitanijih mesečnika.

15.1.2009.

Magazin "Hello!" je rejtingom od 112.311 - oborio sopstveni rekord čitanosti!Magazin “Hello!” je rejtingom od 112.311 – oborio sopstveni rekord čitanosti!

Nakon što je broj sa blizancima Anđeline Džoli i Breda Pita prošlog avgusta čitalo 109.809 žitelja Srbije, magazin “Hello!” je na početku 2009. godine ponovo oborio sopstveni rekord.

Rejting prvog januarskog broja sa Svetlanom Ražnatović na naslovnoj strani, prema istraživanju “Strategic Marketinga”, bio je 112.311.

Istraživanje je rađeno na uzorku od 1.503 stanovnika Srbije bez Kosova, što reprezentuje 5.395.376 građana između 12 i 65 godina starosti.