Vaš browser nije u mogućnosti da pokrene ovaj Flash script.

Zahtevi:
- JavaScript mora biti omogućen u vašem browseru
- Morate imati instaliranu Flash podršku

press info

27. maj 2017

CSR Srbija 2017 – Uspeh u 21. veku postižu kompanije koje imaju viši cilj osim puke dobiti

Konferenciju o izazovima korporativne društvene odgovornosti “CSR Srbija 2017“, koja je treći put zaredom održana u Beogradu u organizaciji Color Media Communications i magazina “Diplomacy & Commerce”, otvorio je direktor UNICEF-a u Srbiji, Mišel Sen Lot.

GOR_2698

Najbolji način da počnemo ovu konferenciju bi bilo da pevamo pesmu “Imagine.”- You may say I’m a dreamer. But I’m not the only one. Direktori nekih od najuspešnjih globalnih kompanija poput Google i Ikea obraćali su mi se sa 4 reči kako mogu da pomognem. Otvorili su mi vrata i obezbeđivali stručna znanja Unicefovim programima. Direktori sektora bankarstva i energetike su ponudili pomoću za decu iz Srbije. “Kako mogu da pomognem” upitali su me Telenor, Vojvođanska banka i Robert Čoban, a šta svi oni imaju zajedničko – nude pomoć, u današnjem svetu u kom vlada ekonomska nestabilnost. Uspeh u 21. veku postižu kompanije koje imaju viši cilj osim puke dobiti. Kompanije koje upravljaju prema višem cilju mogu da stvaraju više za društvo .Srbija danas beleži negatvan demorgrafski trend, nažalost. Nama u Unicefu će biti zadovoljstvo da radimo sa vama, svim kompanijama koje žele da pomognu.”
GOR_2740GOR_2733
Konferencija je počela panelom o mladima i obrazovanju, a sagovornici Milice Marković iz Direct Medie, saglasili su se da biznis sektor i obrazovne institucije moraju da se prilagode novim modelima i trendovima.
GOR_2791
GOR_2799
Uvodničar panela o poslovanju u skladu sa principima održivog razvoja bila je Zorica Džida iz Vojvođanske banke, a učesnici su zadovoljni što se velikim CSR projektima bave i male kompanije.
GOR_2827
GOR_2860
Vesna Savić Đukić iz Unicefa predstavila je projekat “Bankarski sektor za decu Srbije”, a Ramon Arratia iz kompanije Ball govorio je o važnosti održivog poslovanja, a ne samo usmeravanja profita.
GOR_2889O liderima održivog poslovanja u svetu i kod nas govorili su na trećem panelu Tijana Koprivica, Delta Holding, Nikola Papak, Delhaize Serbia, Corporate Communications, Marija Vujanić, direktorka komunikacija i održivog razvoja Telenora, Sanda Savić, Hemofarm fondacija, Neven Marinović, Smart Kolektiv.
GOR_2904GOR_2941
Projekat Aqua Vive “Pokrenimo našu decu” predstavila je Milana Petrović, a kako ostvariti ciljeve održivog razvoja prezentovala je Tijana Koprivica, Delta Holding.
GOR_2950
Za kraj konferencije, govorilo se o savremenim konceptima upravljanja ljudskim resursima. Branko Vukovac iz kompanije Infostud, naveo je da je bitno promovisati autoritet znanje među zaposlenima, a ne autoritet moći, a Ivana Marković, HR Business partner, Carlsberg istakla je važnost programa za mlade i rekla da u kompaniji već godinama rade oni koji su došli kao studenti sa indeksom.

Konferenciju su podržali Vojvođanska banka,  Aqua Viva, Delta Holding, Carlsberg, Direct Media, Telenor fondacija, Poslovi Infostud, Ball, Ahold Delhaize, kafa Black ‘n’ Easy, Telenor kao tweet wall partner

GOR_2820GOR_2748GOR_2747GOR_2746GOR_2964

GOR_2767GOR_2681GOR_2678GOR_2692

GOR_2832GOR_2811GOR_2920GOR_2924GOR_2966GOR_2970GOR_2971GOR_2972GOR_2973GOR_2979GOR_2980