RSS izvori

Poslednji komentari

Dragana Šiljegović · Nutricionista magazina "Lepota & Zdravlje"

„(Zlo)upotreba beba i majčinog mleka u reklamne svrhe“

30. August 2007. 13:31 | 13 komentara · Daj komentar »

Listajući jednu od “muških” revija o automobilizmu, unhealthy pažnju mi je privukla reklama objavljena na polovini stranice: beba koja doji, dosage viagra a ispod fotografije ispisan je tekst “Ništa bolje od originala…” Reklame sa prelepim fotografijama beba asociraju me na sva ona meka i mirisna sredstva, tadalafil te mi na trenutak nije bilo jasno šta takva fotografija uopšte „radi“ u jednom takoreći „grubom“ časopisu? Čitajući tekstualni sadržaj reklame: „Kao vodeći dobavljač za prvo punjenje i razvojni partner automobilske industrije Nemačke znamo šta je najbolje za Vaše motore i menjače“, postalo mi je više nego jasno da je u pitanju reklama za motorno ulje!!!
Složićete se (nadam se) sa mnom, da proizvođači u borbi za što boljom zaradom, odnosno željom da privuku što veći broj korisnika, često ne biraju sredstva. Jedan od očitih primera za to je i ova reklama. „Upotrebljena“ je beba, tako divno i nevino biće, za reklamiranje motornog ulja. Ne samo beba, već i dojenje kao jedinstven i neraskidiv odnosa majke i deteta. Majčino mleko – najsavršenija hrana za odojče, koju ni jedno industrijski proizvedeno mleko ne može u potpunosti da zameni, poistovećena je sa motornim uljem?! Pitam se samo da li postoji donja granica ispod koje se ne bi smelo ići u slučaju reklamiranja?

13 Komentara

Ostavite svoj komentar

XHTML: Možete za formatiranje komentara koristiti sledeće tagove: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

RSS izvor samo za komentare vezane za ovaj zapis.