Pošto obraz?
Sledeći mail stigao je u Raiffeisen banku, online sa Subject-om za Direktora Marketinga
Postovani,
zastupam klijenta koji je ucesnik narednog ciklusa TV Reality Show-a “Veliki Brat”.
Naime, moj klijent je 19. Avgusta 2007. zvanicno izabran za ucesce u novom ciklusu popularnog reality shou-a, i to u konkurenciji od preko 27.000 ljudi. Zelim da Vam ponudim jedinstvenu priliku za promovisanje Vaseg brenda.
Kao ljubitelj tattoo umetnosti, moj klijent je spreman da logo Vase kompanije trajno tetovira na svom telu, i na taj nacin, kroz ucesce u pomenutom show-u, promovise Vasu kompaniju. On ima iskustvo u radu sa medijima i marktingom uopste, upecatljiv je, harizmatican, srednjih godina, prepoznatljiv i autentican, sportista… Kako je pomenuti show izuzetno dobro medijski propracen i obara sve rekorde gledanosti, mogucnosti za promovisanje na ovaj jedinstven nacin su ocigledne. O izuzetnom marketinskom potencijalu mog klijenta, dovoljno govori cinjenica da je bas On izabran za ucesce u pomenutom show-u !
Ubedjeni smo da cete prepoznati potencijal koji ova ponuda nosi.
Kako se pocetak novog ciklusa show-a “Veliki Brat” uveliko priblizava (ocekuje za polovinu Septembra 2007.), molimo Vas da nas u vezi Vase zainteresovanosti za saradnju obavestite u sto hitnijem roku, najkasnije do 28. Avgusta 2007.
S postovanjem,
…
Dakle, volela bih da ovaj put zaobiđemo to kakvi tipovi ličnosti se prijavljuju za učešće u “Velikom Bratu” (od mene bi bilo posebno licemerno da kažem nešto loše, budući da sam se i sama prijavila na kasting za prvu sezonu… i prošla, ali o tome neki drugi put…). Ono što mi stvara blagu mučninu je činjenica da se došlo dotle da bi sve više ljudi prodalo sve, bukvalno sve što imaju, pa i obraz. Za koju cenu, to ja vas pitam?
Odlicna tema draga..Odlicno i pitanje…
Danas, nazalost, ljudi su u stanju sve da urade zarad male popularnosti jer nekad im je to jedini nacin da se istaknu u drustvu….
Naca
To je kao da celom svetu šalješ poruku – da, možeš me kupiti, a koliko nudiš?
Bljak!
Upravo tako…Neko verovatno nezna ili jos gore nece da koristi svoju inteligenciju ( ma koliki nivo iste bio) jer smatra da je danas mnogo bolje biti popularan na ovaj nacin, stoga je ovakva reklama idealan nacin da nesto uradi u zivotu…Makar ga to kostalo obraza…
Zaista je neverovatno na sta su sve ljudi spremni. Ovaj “klijent” je svakako odabrao pogresnog advokata jer ce ga nakon publikovanja ovog pisma na nasem blogu – “Emotion” sasvim sigurno diskvalifikovati. I da nije objavljeno pismo na blogu, da li je moguce da je pomenuti advokat tako naivan da veruje kako kompanija poput “Raiffeisen banke” nece proveriti o cemu je rec kod organizatora reality show-a, tj. Emotiona, sto bi takodje rezultovalo diskvalifikacijom. U proslom ciklusu su, npr. Marku odluzeli svu garderobu sa logom “Sweet Years” kada se nakon izbacivanja vratio u kucu. Pravila po tom pitanju su jako stroga.
Najgore od svega je to sto je to pismo kruzilo putem mail-a.i postalo dosupno svima koji koriste internet….tako sam ga ja procitala…A sto se g-dina advokata tice, pre svega svaka cast svakome, ali ako pokusava da realizuje takve slucajeve, zapitajmo se da li jos neko prodaje svoj obraz…
Ili je patka, ili se raiffeisen besplatno reklamira mejlom, ili stvarno postoji neko toliko blentav…
Mislim da siromastvo, materijalno i duhovno, tera ljude na svakakve poteze i to mi bas nije ni jako neobicno ali ovde vise imponuje glupost kojom je sve to odradjeno, oblelodanjeno… Kad je nesto i glupo i neprikladno, onda je to ipak previse. Moze da se provuce ili jedno ili drugo, zajedno – nikako!
Zalosno smesno…pacenici…
sta reci, sem (o)tuzno!
Ne znam. Moje misljenje je da ako neko zeli da bude idiot, neka bude! Svako ima pravo da radi sta hoce, uslovno receno.
Budite srecni sto vi niste kao taj tip – budala! Ne znam da li su mi gori ljudi koji prave idiote od sebe ili oni koji kukaju i nerviraju se zbog tih koji prave idiote od sebe.
Let your mind be your saviour!
Ovo nije nepoznata praksa do sada. U Hrvatskoj je Internet pretrazivac pogodak raspisao konkurs za posao za osobu koja bi na celu istetovirala njihov logo i tako ih reklamirala. I naravno nasli su kandidata: http://www.lupiga.com/vijesti/index.php?id=3526
Doduse, tetovaza nije bila trajna nego za mesec dana.
Veliki Brat, Veliki Miki, Veliki Sasa to je SRBIJA DANAS!!!! Vrh brate! E gde su danas oni dobri ljudi sto su nekada dolazili i usled neplacanja ili na posebnu zelju gledaoca zapecacivali televizore?!! Nema ih, tih dobrih nekada znanih -inkasatora-, a kako bi to bio human zadatak danas, da usled ove gungule medijske nekulture koja nas je zaposela poslednjih godina, odmorimo malo, danemo dusom i sa osmehom kazemo komsiji na njegovo “vrh brate” da nam je televizor ZAPECACEN i da nemamo pojma sta su Dara, Mara, Jeca i Kuca sinoc imale na sebi u Grandicevoj paradi.
U istinitost ovog pisma verujem, budući da se pomenuti advokat potpisao punim imenom i prezimenom, ostavio adresu, broj fiksnog i mobilnog telefona, e-mail, ali ja te podatke iz, verujem, jasnih razloga, nisam objavila, već sam umesto toga stavila tri tačkice.
Zaista je žalosno koliko su nas prethodne, veoma teške godine “obeležene” siromaštvom, učinile jeftinim i poniznim! U cilju zarade snizili smo svoje moralne i etičke kriterijume, te smo sve češće svedoci porasta broja sličnih slučajeva.
Pitanje šta je moralno u ovoj besparici, neću komentarisati. Jer niko od nas ne zna šta će sve morati da dela kada, ne daj Bože nikome, dođe u situaciju da ne zna da li će sutra imati da se prehrani, poplaća sve dažbine, da sebi priušti jedan skroman ali pristojan život. Ubeđen sam da je ideja izuzetno glupa jer gde god da istetovira logo firme, brenda uvek postoji mogućnost da se taj deo tela prekrije onim kockicama ili zamuti. Samim tim postavlje se pitanje sigurnosti ulaganja i i krajnji efekat ovakvog načina oglašavanja. Mislim da bilo koja ozbiljnija kompanija može da predvidi ovakav rizik, samim tim i ponuda dotičnog advokata ispada izuzetno smešna i naivna, jer ni na jedan način ne može da garantuje na kvalitet pružene usluge koju nudi. Veruje da je ovo samo jedan od pokušaja da se na lak i brz način dođe do neke malo ozbiljnije kinte, čemu smo generalno skloni.
“Tattoo fever is finally gripping the corporate world. Companies can market themselves through human billboards at TatAD.com . The new website facilitates members on contract to advertise logos. Celebrities, athletes, professionals and all freaks can be a part of the professional artistic inking game.
Both temporary and permanent tattoos are in the offer. Contracted permanent tattooed members have got endorsements between $1000 and $10,000 which includes cash, products and services. It’s like advertising your favorite product and making money at the same time. But make sure to go for it if you really love the product you are advertising.”
Tattoo reklamiranje nije nista novo, niti je znak bede drustva kako ovde svi shvataju, samo zanimljiv nacin reklkamiranja koji je kod nas nov. A mi, kao i uvek se ‘balkanski’ zgrazavamo… Uostalom, svaki dan nosimo reklame nebrojenih firmi na sebi, a ne dobijemo ni kesicu kikirikija za to. A kada to neko uspe da naplati, on je mentol?! A za Rajfajzen, neznam, ako nisu izmislili, korporativna je neozbiljnost objavljivati poslovnu ponudu ma kako neobicna bila, ali, opet, Balkan…
Bas bih voleo da vidim lika o komwe je rec.
Super su ti teme, Ivana. Sano tako nastavi.
Hvala :)